Hier niet hoor!quote:Op woensdag 6 maart 2013 13:30 schreef L-E het volgende:
Gulara, het is echt nog heul lang 6 maart hoor. Pessimist!
quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:41 schreef .Sparkling. het volgende:
alsof er iemand keihard in mijn kruis getrapt heeft.
Nee, helemaal niet, ik 1,72 en mijn man 1,82.quote:
Ja, dat zeiden ze bij ons ook. En ja, rond de 1300 gram. Dat was flink voor ruim 27 weken. Ach, ik verzorg d'r goedquote:Op woensdag 6 maart 2013 14:48 schreef Suikertante het volgende:
Ja daar heb ik laatst dus naar gevraagd Sparkling, want bij ons kom ik ook elke keer 1,5 week eerder uit bij de echo's. Maar ze stellen dat dus niet bij omdat sommige baby's gewoon groot zijn, en als je het dan eerder gaat halen is de kans aanwezig dat bijvoorbeeld de longetjes of weerstand nog niet genoeg gerijpt is. Eigenlijk best logisch.
Hebben ze nog iets over het gewicht gezegd?
quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:06 schreef GotC het volgende:
Even zonder bij te lezen maak ik mezelf hierbij bekendWeg met Blokje., m'n eigen nickname erin
Kan iemand de OP aanpassen? YUR (ook op Fok! bekend) is de papa
We hadden vanmorgen een goede echo2 dagen teruggezet naar 6 oktober (9w3d)
Ons kindje was al lekker aan het dansen, hartje klopte prachtig en alles zat erop en eraan!
[ afbeelding ]
Naam erbij is niet erg, aangezien het 1) de verkeerde voorletter is 2) ik toch al bekend ben met eigen naam hier
zijn jullie toevallig FOK!-stel? want dan verdien je nog sterren ook!quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:24 schreef GotC het volgende:
HahahGoeie actie dbv!
En thanks! Was echt..ongelofelijk om te zien
Hoiquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:26 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
zijn jullie toevallig FOK!-stel? want dan verdien je nog sterren ook!
ja, bizar hè, zo een mens in een mens. prachtige foto's ik herken er al zo heul een babietje in.
quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:28 schreef YUR het volgende:
[..]
Hoi
We hebben elkaar niet via FOK! ontmoet, maar gewoon tijdens het stappen. Maar zonder dat we het van elkaar wisten zaten we alletwee wel al op FOK!
Ik heb GotC ontmaskerd door de smilies in haar smsjes destijds
True! (dat blijft zo. IMHO) En welkom in het wespennest en slangenkuil ineen dat Z&G heet.quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:32 schreef YUR het volgende:
Ik vind het schitterend! En spannend! En leerzaam!
Ik heb ook lang getwijfeld of ik wel met deze verder wilde gaanquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:33 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Mooie foto GotC...meh blokje is toch handiger hoor
Je hebt gewoon gelijk, laten we eerlijk zijnquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:34 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
True! (dat blijft zo. IMHO) En welkom in het wespennest en slangenkuil ineen dat Z&G heet.![]()
grapje dames, grapje.
jij zegt het.quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:37 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Je hebt gewoon gelijk, laten we eerlijk zijn
Dank uquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:34 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
True! (dat blijft zo. IMHO) En welkom in het wespennest en slangenkuil ineen dat Z&G heet.![]()
grapje dames, grapje.
Wij kwamen gisteren ineens toch nog een tekst tegen voor op het kaartjequote:Op woensdag 6 maart 2013 17:00 schreef bellelena het volgende:
GotC uit de kast! En welkom papa YUR! Fijn dat de echo goed was!
En nu ben ik alles wat ik net las weer vergeten![]()
We zijn net bij de drukker geweest en het kaartje gaat (denken we) echt heel erg mooi worden![]()
![]()
De komende weken het ontwerp nog perfectioneren! Kan bijna niet wachten tot het kaartje werkelijk gemaakt gaat worden!
Oh my, ik moest ook mijn best doen om niet huilend te zoeken hoor!!quote:Op woensdag 6 maart 2013 17:26 schreef Spirit82 het volgende:
Wij moeten ook nog een tekst, bedenk ik me net. Google aan, sluizen open
Verloren zaak hier. En topquote:Op woensdag 6 maart 2013 17:29 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Oh my, ik moest ook mijn best doen om niet huilend te zoeken hoor!!
Ik zal eens wat teksten posten bij het geboortekaartjestopic. Wie weet heeft iemand er nog iets aan.
Heeeeeel vroeger een keer in gepost en zelf een week oid in WOHTSquote:Op woensdag 6 maart 2013 17:16 schreef LadyBlack het volgende:
GotC en YUR gefeliciteerd! GotC, postte jij eerder al in het rammelaarstopic? Heb je naam al wel eerder voorbij zien komen geloof ik! Mooie echo's hoor!
En belle, tof he, als je je geboortekaartje zo ziet ontstaan! De vriend van mijn moeder is ook nog bezig aan de onze, maar de proefjes zijn elke keer al zo tof....kan niet wachten tot ie echt af is!
Nu nog een beslissing wat betreft de naam, dat zou eens tijd worden
wat gaaf! Wat leuk!quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:06 schreef GotC het volgende:
Even zonder bij te lezen maak ik mezelf hierbij bekendWeg met Blokje., m'n eigen nickname erin
Kan iemand de OP aanpassen? YUR (ook op Fok! bekend) is de papa
We hadden vanmorgen een goede echo2 dagen teruggezet naar 6 oktober (9w3d)
Ons kindje was al lekker aan het dansen, hartje klopte prachtig en alles zat erop en eraan!
[ afbeelding ]
Naam erbij is niet erg, aangezien het 1) de verkeerde voorletter is 2) ik toch al bekend ben met eigen naam hier
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 6 maart 2013 17:58 schreef milka82 het volgende:
Tadaaa,daar was ie dan,vanmiddag om 15.10 uur is onze zoon Ivar Adrianus Sjoerd geboren. 3770 gram en 49 cm.
Ik lig een beetje in der prak maar hij doet het prima!
Nu ben ik echt heel nieuwsgierig naar het kaartje!quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:14 schreef bellelena het volgende:
Milka, daar issie zomaar opeens al! Van harte gefeliciteerd met jullie zoon
Suiker, ik heb toch ook een klein tekstje op het kaartje, zelf bedacht. Opeens was het daar en het past bij ons en vult het geheel erg mooi aan vinden we allebei
Jaaa, die nieuwsgierigheid! Ik vond het trouwens ook heel gek om vandaag de ontwerpen aan de drukker mevrouw te laten zien, zomaar de namen open en bloot! Was echt een hele lieve, ras Amsterdamse mevrouwOns kaartje heeft een speciale druktechniek, dus een proefdruk zal er niet komen (behalve de print ik hier thuis zelf maak om alles te controleren), de kaartjes gaan in 1 keer voor het echie zodra het babytje er is. We zien het echte resultaat dus pas als alles klaar is
Maar ik heb er alle vertrouwen in
milka, dat deed je stiekem!! Gefeliciteerd met je kleine boon!quote:Op woensdag 6 maart 2013 17:58 schreef milka82 het volgende:
Tadaaa,daar was ie dan,vanmiddag om 15.10 uur is onze zoon Ivar Adrianus Sjoerd geboren. 3770 gram en 49 cm.
Ik loop nog wel, maar echt op ontspanning. Nooit gedacht dat ik dat nog zou zeggen. Wilde nog de CPC 10 km zondag lopen...maar toch niet.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:10 schreef Suikertante het volgende:
Inmiddels had ik een vermoeden
Is lopen voor jou nog lekker? Of kan t eigenlijk al niet meer?
Knap hoor dat je het nog kuntquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:18 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik loop nog wel, maar echt op ontspanning. Nooit gedacht dat ik dat nog zou zeggen. Wilde nog de CPC 10 km zondag lopen...maar toch niet.
Merk het wel aan m'n banden trouwens. En m'n tights zitten, verrassend genoeg, tight.
Klote frezan dat je je zo beroerd voelt
8wkquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:36 schreef LadyBlack het volgende:
Hoe ver was je inmiddels frezan? Bij de meeste mensen houdt de misselijkheid rond de 12 weken weer af he. Hopelijk bij jou ook!
Ik ben het kwijt geraakt in week 18.quote:
Gefeliciteerd met je zoon!!!quote:Op woensdag 6 maart 2013 17:58 schreef milka82 het volgende:
The boys gotta eatquote:Op donderdag 7 maart 2013 04:22 schreef livelink het volgende:
En al gewend aan het nachtelijk wakker zijn, zie ik![]()
Gefeliciteerd met Ivar![]()
En hopelijk is de pijn straks ook gewoon weg. Cloud nine is vast fijner zonder pijn.
Denk dat het heel veel scheelt als je van tevoren weet dat je baby een sterrenkijker is. Bij Saartje kwamen ze daar pas achter na iets van 48u weeën (ik had toen nog steeds nauwelijks 6cm ontsluitingquote:Op donderdag 7 maart 2013 04:50 schreef Gulara het volgende:
Oh en ik heb iets heel doms gedaan.Baby is een sterrenkijker, of tenminste deels. En nu heb ik gegoogled op bevalling en sterrenkijker...
De vacuümpompen, tangen, knippen, (sub-)totaalruptuurs en spoedkeizersnedes vlogen me om de oren.![]()
Stom, stom, stom.
hier ook een sterrenkijker de eerste, drie keer persen en hij was er, met een bescheiden knipje dat wel.. kan ook gewoon goed gaan dus.. nog niet druk om maken zou ik zeggen, het zijn alleen de horror verhalen die je op Google tegen komt.quote:Op donderdag 7 maart 2013 04:50 schreef Gulara het volgende:
Oh en ik heb iets heel doms gedaan.Baby is een sterrenkijker, of tenminste deels. En nu heb ik gegoogled op bevalling en sterrenkijker...
De vacuümpompen, tangen, knippen, (sub-)totaalruptuurs en spoedkeizersnedes vlogen me om de oren.![]()
Stom, stom, stom.
Deels sterrenkijker kan nog draaien he....quote:Op donderdag 7 maart 2013 04:50 schreef Gulara het volgende:
Stom, stom, stom.
quote:
Tempo is nu meer joggen moet ik zeggen. Loop met een loopgroep van een atletiekvereniging, ze houden me goed in de gatenquote:Op donderdag 7 maart 2013 08:13 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Goedemorgen dames
Gefeliciteerd Milka
![]()
Gotc lopen voor de ontspanning...tja wel hardlopen dan dus? of een tandje lager?
Ik merk dat een dressuurles niet meer van harte gaat. Mijn instructrice zal zich wel afvragen waar ik in godsnaam mee bezig ben...maar ik kan niks zeggen nog...vraag me af hoe ik dit 2x per week ga volhouden![]()
Gulara...googelen is in de meeste gevallen niet aan te raden nee. Ik weet nog dat bij de zwangerschap van D mijn gyn zo boos werd omdat alle vrouwen tegenwoordig maar googelen op vanalles hihi
Joggen is nog meer dan ontspannen wandelen als je t mij vraagt hihiquote:Op donderdag 7 maart 2013 09:20 schreef GotC het volgende:
Tempo is nu meer joggen moet ik zeggen. Loop met een loopgroep van een atletiekvereniging, ze houden me goed in de gaten
Op een paard zitten lijkt me nu ook niet prettig! Last van je buik erdoor?
Haha die is wel cute ja!quote:Op donderdag 7 maart 2013 09:50 schreef Spirit82 het volgende:
Ik wil deze http://www.hoooked.nl/uk/(...)ibbon-xl-crochet-kit
Heb nog 8 weken om uit te vinden hoe het moet
Dat warrige kan volgens mij al vanaf de eerste wekenquote:Op donderdag 7 maart 2013 10:58 schreef Cwen het volgende:
Kan zwangerschapsdementie al ontstaan bij bijna 17 weken?
Vaak gebruiken ze in ziekenhuizen de naam die op officiële documenten staat. Ik reageer daar dus niet even snel op...quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:46 schreef LadyBlack het volgende:
Haha Juud die is ook mooi!
Ik ging gisteren mijn belastingaangifte doen, en in het invulprogramma zag ik mijn nu officiële dubbele naam![]()
![]()
![]()
De naam van mijn vriend ga ik zelf niet gebruiken, alleen op officiële documenten, dus dat zal nog wel even wennen blijven
Ik vroeg me exact hetzelfde af.....quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:00 schreef Keshet het volgende:
Milka van harte!
Asfalt, waarom komt de verloskundige eigenlijk bij jullie en gaat je vriendin niet naar de verloskundige toe?
Mijn vk praktijk wilde het pas vanaf 41 weken doen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:04 schreef L-E het volgende:
Jullie weten dit vast: is strippen iets wat standaard wordt aangeboden als je langer dan 40 weken zwanger bent?
Iets met een goede echo zekerquote:Op donderdag 7 maart 2013 11:12 schreef GotC het volgende:
Cwen, wat vervelend dat je nog in die onzekerheid zit wb je contract. Geeft een hoop stress he? En zwangerschapsdementie helpt ook vast niet. Probeer met je mannetje lekker je rust te pakken. Het is wel heel fijn om te horen dat je geen last meer hebt van misselijkheid/bloedingen/vermoeidheid!
Ik herken het niet kunnen concentreren wel moet ik zeggen!
Oooh wanneer heb je de echo? En ga je het hier ook vertellen?quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:14 schreef Cwen het volgende:
[..]
Iets met een goede echo zeker![]()
Wij hebben volgende week geslachtsbepaling en echt, ik bend e dagen aan het aftellen
Oke, dan is na 40 weken dus niet de standaard.quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:12 schreef laziness het volgende:
[..]
Mijn vk praktijk wilde het pas vanaf 41 weken doen.
Dat viel mij ook opquote:Op donderdag 7 maart 2013 11:52 schreef Spirit82 het volgende:
Gaviscon halen en citroentaart bakken ook gewoon in 1 zin
I know! Ik moest vanochtend een paar keer hoesten.....quote:En verdikkie wat kan niezen ineens zeer doen
Gapen vind ik ook zo irritant tegenwoordigquote:Op donderdag 7 maart 2013 11:53 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat viel mij ook op
[..]
I know! Ik moest vanochtend een paar keer hoesten.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaviscon ga ik ook alleen 's nachts gebruiken denk ik (of voor het slapen gaan), dat het vloeibaar is zou iets moeten helpen begreep ik.. overdag bevallen rennies prima!
Oh, daar heb ik eigenlijk geen last van, heb op koor ook nog niet gemerkt dat ik minder lucht heb dan normaal. Ik zing mijn buurvrouwen er nog uit soms qua ademduurquote:Op donderdag 7 maart 2013 11:55 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Gapen vind ik ook zo irritant tegenwoordigdat je gewoon niet genoeg lucht kan inademen en dat het dan gaat trekken in je buik. Bleu.
Weet het niet ze hebben het wel rustig dat weet ik wel.quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:00 schreef Keshet het volgende:
Milka van harte!
Asfalt, waarom komt de verloskundige eigenlijk bij jullie en gaat je vriendin niet naar de verloskundige toe?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Suiker, ik wil ook PM alsjeblieft.![]()
* GotC meldtquote:Op donderdag 7 maart 2013 12:20 schreef Suikertante het volgende:
Spirit, je hebt een berichtje. Als er nog andere liefhebbers zijn, kan ik t recept doorsturen via PM
ik vind het ook laat hoor, Lex was er op 37wk precies.. kan je makkelijk overkomen..en dan heb je nog geen intake gehad..quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:47 schreef Suikertante het volgende:
Sparkling ik heb net krokusjes, blauwe druifjes én kersenbloesemtakken van mijn vriend gekregen!Lente in huis!!
Ik werd door de VK geadviseerd toch even te vragen of de kraamzorg iets vroeger komt, ze wilden nu halverwege week 37 komen maar dat is toch best wel laat blijkbaar (ik heb hier geen ervaring mee).
Twinkly, wat een schrik! Zo zie je maar, als je teveel doet laat je lichaam het vanzelf weten!
Oja en de liggingsecho van vorige week bleek een groeiecho te zijn (waarbij ze wel de placenta even bekeken), en nu heb ik de 29e de liggingsecho! Die is gewoon bij de VK, krijg je geen foto's mee enzo, maar dus wel wéér een echo!
Ik heb Gaviscon gehaald vandaag, voor de nachten. Ben benieuwd of het beter werkt! En ik zag ineens dat de Etos wel gewoon huismerk maagzuurremmers heeft, voor de helft van de Rennieprijs. Ik keek er eerst blijkbaar doorheen ofzo!
Zwangerschapsdementie: check!! Ga zo een citroentaart maken en mijn vriend had gelukkig in de gaten dat ik de helft van de ingrediënten niet op mijn boodschappenlijstje had staan, ahum![]()
Cwen ik ben ook heel benieuwd, zo tof dat je in elk geval echt echt echt fijn zwanger bent nu na al die spannende weken!
Jaaaa citroentaartquote:Op donderdag 7 maart 2013 12:20 schreef Suikertante het volgende:
Spirit, je hebt een berichtje. Als er nog andere liefhebbers zijn, kan ik t recept doorsturen via PM
Ik wil trouwens wel het taartrecept om me op te vrolijken. Ga ik die na de bevalling bakken.quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:03 schreef Suikertante het volgende:
GularaDat klinkt pittig.. Slaap lekker!!
Ik kan de verwachte druk zoals bij niezen meestal wel aan, maar ik loop gewoon een beetje leeg door de dag heen
Maar goed, minimagic for president!
quote:Op donderdag 7 maart 2013 13:59 schreef Gulara het volgende:
Bedankt voor alle fijne reacties dames.Vandaag was een beetje een offday. Heb braaf alle posities van de vk opgevolgd en dat resulteerde in veel op handen en knieën en achterstevoren op stoelen zitten.
Voor m'n rug is het hels. En die pijn demotiveert behoorlijk. Zat er de hele dag flink doorheen.
Maar ik ga nu gewoon proberen te slapen en vandaag maar gewoon achter me laten. Morgen met frisse moed weer wachten op m'n baby.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oooh, bah da's schrikken! Wel heel fijn dat het hartje gewoon goed klopte!quote:Op donderdag 7 maart 2013 16:14 schreef Sharpdressedman het volgende:
Mijn vriendin komt net binnenstappen met de mededeling dat ze was doorgelekt, bloeding dus.
Ze was zelf al naar de verloskundige geweest en het hartje klopte dus dat was mooi.
Maar waar het bloed nou vandaan komt, en ook nog aardig wat.
quote:Op donderdag 7 maart 2013 16:14 schreef LadyBlack het volgende:
Psst, Spirit, nog wat haakpromotie: als je het eenmaal onder de knie hebt, is het ook nog supersnel!
Slofjes voor mijn meisje, uurtje werkOhhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.respect hoor, ziet er voor mij toch wel lastig uit
![]()
Oh, die taart is echt best lekker ja!quote:Op donderdag 7 maart 2013 16:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
De carrotcake van de AH is easypeasy én superlekkeren stiekem vind ik de kwarktaart van dr. oetker ook altijd prima te doen
. Ik mix er wel altijd een blikje mandarijntjes doorheen
.
Ik merk hier inderdaad ook dat de moeheid weer een beetje terugkomt! Vorig weekend heb ik gewoon 's middags even een klein slaapje gedaanquote:Op donderdag 7 maart 2013 16:38 schreef L0t.. het volgende:
ik ben ook altijd heel ambitieus wat betreft taarten bakken e.d., maar het eindigt vaak toch in een taart van de bakker
Ben jij ook weer steeds zo moe belle? Ik merk dat dat echt weer een beetje terug begint te komen.
Morgen laatste dagje en dan verlof.
quote:Op donderdag 7 maart 2013 16:48 schreef bellelena het volgende:
[..]
Ik merk hier inderdaad ook dat de moeheid weer een beetje terugkomt! Vorig weekend heb ik gewoon 's middags even een klein slaapje gedaanMaar toen was ik 's avonds wel langer wakker.
En zelf taart bakken vind ik wel leuk, maar m'n lief is de echte bakker (en kok) hier thuis (en die gaat me dus ook flink helpen!). Ik had nu bananenroomtaart en zwanensoesjes (die zijn alleen al super lief om te bekijken haha) uitgezocht. En we hebben een koekjesvormdingetje waar je tekst mee op koekjes kunt maken, dus we bakken ook een bergje koekjes met "hieperdepieper" oid erop(Op de test versie hadden we er een paar met "heora jilke"
)
En verder wilde ik nog een cake-achtige taart met botercreme (mmmm) maken, en zo'n laagje jam ertussen. Hmm, nu ik het weer opnoem klinkt het toch allemaal wel weer erg lekker om te maken!
Monchou! met bastognekoekenbodem, supersimpel en overheerlijk. kan zo een halve op in mn eentjequote:Op donderdag 7 maart 2013 16:39 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oh, die taart is echt best lekker ja!Ik doe alleen altijd bastognekoeken als bodem, en dan giet ik daar een klein beetje siroop van de ananas (die ik op de kwark doe) door. Very tasty
WAT?! Die had al klaar moeten staanquote:Op donderdag 7 maart 2013 17:29 schreef LadyBlack het volgende:
Oh god, mijn ticker zegt 36+4 dagen zwanger.... dan moet ik mn ziekenhuistas zo zoetjes aan gaan pakken he?![]()
Ik vind het zo ráár dat het zo snel gaat!
Jeuj!!quote:Op donderdag 7 maart 2013 17:25 schreef L0t.. het volgende:
[..]
JoahMaandag eerste officiële verlofdag, dinsdag ben ik al weer 35 weken!
Het ís ook raar! Ik kan me nog zo goed herinneren dat jij positief testte, ik moest toen zelfs een traantje wegpinken, jajaquote:Op donderdag 7 maart 2013 17:29 schreef LadyBlack het volgende:
Oh god, mijn ticker zegt 36+4 dagen zwanger.... dan moet ik mn ziekenhuistas zo zoetjes aan gaan pakken he?![]()
Ik vind het zo ráár dat het zo snel gaat!
Zeg!quote:Op donderdag 7 maart 2013 17:37 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Het ís ook raar! Ik kan me nog zo goed herinneren dat jij positief testte, ik moest toen zelfs een traantje wegpinken, jajaEn nu mag je gewoon over 3 dagen al bevallen
.
Nouja, het kan ook nog ruim 5 weken durenquote:Op donderdag 7 maart 2013 17:39 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Zeg!Daar ben ik nog helemaal niet aan toe hoor!
Heb je het formaat van die kraamverbanden al goed bekeken?quote:Op donderdag 7 maart 2013 17:45 schreef Spirit82 het volgende:
Waarom kun je je eigen onderbroeken niet aan?
Omdat je klodders bloed formaat tennisbal kan verliezenquote:Op donderdag 7 maart 2013 17:45 schreef Spirit82 het volgende:
Waarom kun je je eigen onderbroeken niet aan?
quote:Op donderdag 7 maart 2013 17:45 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Omdat je klodders bloed formaat tennisbal kan verliezen![]()
Je moet er goed kraamverband in kunnen stoppen
Ik heb hier ook vaak de tip gelezen om boxers van je vriend mee te nemenquote:Op donderdag 7 maart 2013 17:49 schreef Spirit82 het volgende:
Oh ik dacht dat die gewoon zouden passen. Als je de netbroekjes in je kraampakket bekijkt, zijn mijn eigen hipsters groter.
Mijn lief heeft maat XSquote:Op donderdag 7 maart 2013 17:50 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik heb hier ook vaak de tip gelezen om boxers van je vriend mee te nemen
Herkenbaar! En als ik dan opzich prima loop, krijg ik 's avonds wel de rekening gepresenteerd in de vorm van bekkenpijn...quote:Op donderdag 7 maart 2013 17:50 schreef bellelena het volgende:
Van de week eens een rondje langs de winkels dan! Ik merk trouwens wel dat ik niet meer zo lang kan lopen nu, of nou ja, lang lukt wel, maar dat voelt gewoon niet fijn meer. En ik waggel ook wel een beetje volgens mij
Probleem met hipsters is de naad in het midden..quote:Op donderdag 7 maart 2013 17:49 schreef Spirit82 het volgende:
Oh ik dacht dat die gewoon zouden passen. Als je de netbroekjes in je kraampakket bekijkt, zijn mijn eigen hipsters groter.
quote:Op donderdag 7 maart 2013 17:51 schreef bellelena het volgende:
[..]
Mijn lief heeft maat XS![]()
![]()
Maar op zich wel een goede tip natuurlijk!
Ik kan me nog een verhaal herinneren dat iemand hier ooit postte van een vriendin die dacht dat ze haar lever verloor onder de douche ofzoquote:Op donderdag 7 maart 2013 17:45 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Omdat je klodders bloed formaat tennisbal kan verliezen![]()
Je moet er goed kraamverband in kunnen stoppen
quote:Op donderdag 7 maart 2013 17:56 schreef Pvoesss het volgende:
Nou het is echt bizar zo groot..![]()
En ik weet nog bij de eerste dat ik kraamverband zag en dacht omgg huge..
En dat je na de bevalling er 3 in je onderbroek stopt![]()
Achter elkaarquote:Op donderdag 7 maart 2013 17:57 schreef Spirit82 het volgende:
Hoe?! stop je er meer dan 1 in?! Op elkaar plakken?
Uhm nee dat doen ze niet maar je gaat het vanzelf doen als eentje niet genoeg is om het op zijn minst een half uurtje er mee te doen en je aan alle kanten doorlekt.quote:Op donderdag 7 maart 2013 17:59 schreef Spirit82 het volgende:
Ik ga er maar van uit dat de vak of de kraamhulp dat dan uitlegt want ik zie het niet voor me
quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:02 schreef Limone het volgende:
Hoe ging het onderwerp nu van taartnaar kraamverband
?
Alles om je toepasselijk welkom te hetenquote:Op donderdag 7 maart 2013 18:02 schreef Limone het volgende:
Hoe ging het onderwerp nu van taartnaar kraamverband
?
Ja en anders hier een plaatje om mee te geven aan zequote:Op donderdag 7 maart 2013 18:04 schreef laziness het volgende:
Sla ook alvast die grote verbanden van kotex in want je zal ze nodig hebben en je vent gaat dat nooit overzien in het maandverband schap in de winkel
Gezien hoe ver je bent is het best nuttig om van tevoren te weten hoor. Schrik je minderquote:Op donderdag 7 maart 2013 18:15 schreef .Sparkling. het volgende:
Oh my god..dat wil ik helemaal niet weten!
Nuh dat duurde niet al die weken nee maar met enkel de verbanden uit je kraampakket ga je het niet redden dus het was maar een tipquote:Op donderdag 7 maart 2013 18:18 schreef Kyara het volgende:
Ik zat alweer vrij snel aan de normale kraamverbanden hoor. En zulke grote stolsels heb ik nooit gezien.
Ik zelf heb 1 dag gebloed maar ik geloof dat danic gewoon nog last heeft gehad van bloedingen. Dus het ligt er maar net aan.quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:24 schreef Spirit82 het volgende:
Ik heb gehoord dat je na een keizersnede minder last hebt omdat ze de baarmoeder schoonmaken. Klopt dat?
Ja bij jou was er ook helemaal geen plek met die twee meiden erbijquote:Op donderdag 7 maart 2013 18:18 schreef Kyara het volgende:
Ik zat alweer vrij snel aan de normale kraamverbanden hoor. En zulke grote stolsels heb ik nooit gezien.
Danic is toch natuurlijk bevallen?quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:26 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik zelf heb 1 dag gebloed maar ik geloof dat danic gewoon nog last heeft gehad van bloedingen. Dus het ligt er maar net aan.
Als je nog 6 weken wacht vertel ik je het verschil tussen beide keren
Owhquote:Op donderdag 7 maart 2013 18:30 schreef laziness het volgende:
[..]
Danic is toch natuurlijk bevallen?
Ik had zelf verwacht geen/nauwelijks last te hebben van bloedingen vanwege de ks, maar was uiteindelijk erg blij met mijn enorme onderbroeken en dito kraamverbandenquote:Op donderdag 7 maart 2013 18:24 schreef Spirit82 het volgende:
Ik heb gehoord dat je na een keizersnede minder last hebt omdat ze de baarmoeder schoonmaken. Klopt dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |