Ik ben het kwijt geraakt in week 18.quote:
Gefeliciteerd met je zoon!!!quote:Op woensdag 6 maart 2013 17:58 schreef milka82 het volgende:
Tadaaa,daar was ie dan,vanmiddag om 15.10 uur is onze zoon Ivar Adrianus Sjoerd geboren. 3770 gram en 49 cm.
Ik lig een beetje in der prak maar hij doet het prima!
The boys gotta eatquote:Op donderdag 7 maart 2013 04:22 schreef livelink het volgende:
En al gewend aan het nachtelijk wakker zijn, zie ik![]()
Gefeliciteerd met Ivar![]()
En hopelijk is de pijn straks ook gewoon weg. Cloud nine is vast fijner zonder pijn.
Denk dat het heel veel scheelt als je van tevoren weet dat je baby een sterrenkijker is. Bij Saartje kwamen ze daar pas achter na iets van 48u weeën (ik had toen nog steeds nauwelijks 6cm ontsluitingquote:Op donderdag 7 maart 2013 04:50 schreef Gulara het volgende:
Oh en ik heb iets heel doms gedaan.Baby is een sterrenkijker, of tenminste deels. En nu heb ik gegoogled op bevalling en sterrenkijker...
De vacuümpompen, tangen, knippen, (sub-)totaalruptuurs en spoedkeizersnedes vlogen me om de oren.![]()
Stom, stom, stom.
hier ook een sterrenkijker de eerste, drie keer persen en hij was er, met een bescheiden knipje dat wel.. kan ook gewoon goed gaan dus.. nog niet druk om maken zou ik zeggen, het zijn alleen de horror verhalen die je op Google tegen komt.quote:Op donderdag 7 maart 2013 04:50 schreef Gulara het volgende:
Oh en ik heb iets heel doms gedaan.Baby is een sterrenkijker, of tenminste deels. En nu heb ik gegoogled op bevalling en sterrenkijker...
De vacuümpompen, tangen, knippen, (sub-)totaalruptuurs en spoedkeizersnedes vlogen me om de oren.![]()
Stom, stom, stom.
Deels sterrenkijker kan nog draaien he....quote:Op donderdag 7 maart 2013 04:50 schreef Gulara het volgende:
Stom, stom, stom.
quote:
Tempo is nu meer joggen moet ik zeggen. Loop met een loopgroep van een atletiekvereniging, ze houden me goed in de gatenquote:Op donderdag 7 maart 2013 08:13 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Goedemorgen dames
Gefeliciteerd Milka
![]()
Gotc lopen voor de ontspanning...tja wel hardlopen dan dus? of een tandje lager?
Ik merk dat een dressuurles niet meer van harte gaat. Mijn instructrice zal zich wel afvragen waar ik in godsnaam mee bezig ben...maar ik kan niks zeggen nog...vraag me af hoe ik dit 2x per week ga volhouden![]()
Gulara...googelen is in de meeste gevallen niet aan te raden nee. Ik weet nog dat bij de zwangerschap van D mijn gyn zo boos werd omdat alle vrouwen tegenwoordig maar googelen op vanalles hihi
Joggen is nog meer dan ontspannen wandelen als je t mij vraagt hihiquote:Op donderdag 7 maart 2013 09:20 schreef GotC het volgende:
Tempo is nu meer joggen moet ik zeggen. Loop met een loopgroep van een atletiekvereniging, ze houden me goed in de gaten
Op een paard zitten lijkt me nu ook niet prettig! Last van je buik erdoor?
Haha die is wel cute ja!quote:Op donderdag 7 maart 2013 09:50 schreef Spirit82 het volgende:
Ik wil deze http://www.hoooked.nl/uk/(...)ibbon-xl-crochet-kit
Heb nog 8 weken om uit te vinden hoe het moet
Dat warrige kan volgens mij al vanaf de eerste wekenquote:Op donderdag 7 maart 2013 10:58 schreef Cwen het volgende:
Kan zwangerschapsdementie al ontstaan bij bijna 17 weken?
Vaak gebruiken ze in ziekenhuizen de naam die op officiële documenten staat. Ik reageer daar dus niet even snel op...quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:46 schreef LadyBlack het volgende:
Haha Juud die is ook mooi!
Ik ging gisteren mijn belastingaangifte doen, en in het invulprogramma zag ik mijn nu officiële dubbele naam![]()
![]()
![]()
De naam van mijn vriend ga ik zelf niet gebruiken, alleen op officiële documenten, dus dat zal nog wel even wennen blijven
Ik vroeg me exact hetzelfde af.....quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:00 schreef Keshet het volgende:
Milka van harte!
Asfalt, waarom komt de verloskundige eigenlijk bij jullie en gaat je vriendin niet naar de verloskundige toe?
Mijn vk praktijk wilde het pas vanaf 41 weken doen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:04 schreef L-E het volgende:
Jullie weten dit vast: is strippen iets wat standaard wordt aangeboden als je langer dan 40 weken zwanger bent?
Iets met een goede echo zekerquote:Op donderdag 7 maart 2013 11:12 schreef GotC het volgende:
Cwen, wat vervelend dat je nog in die onzekerheid zit wb je contract. Geeft een hoop stress he? En zwangerschapsdementie helpt ook vast niet. Probeer met je mannetje lekker je rust te pakken. Het is wel heel fijn om te horen dat je geen last meer hebt van misselijkheid/bloedingen/vermoeidheid!
Ik herken het niet kunnen concentreren wel moet ik zeggen!
Oooh wanneer heb je de echo? En ga je het hier ook vertellen?quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:14 schreef Cwen het volgende:
[..]
Iets met een goede echo zeker![]()
Wij hebben volgende week geslachtsbepaling en echt, ik bend e dagen aan het aftellen
Oke, dan is na 40 weken dus niet de standaard.quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:12 schreef laziness het volgende:
[..]
Mijn vk praktijk wilde het pas vanaf 41 weken doen.
Dat viel mij ook opquote:Op donderdag 7 maart 2013 11:52 schreef Spirit82 het volgende:
Gaviscon halen en citroentaart bakken ook gewoon in 1 zin
I know! Ik moest vanochtend een paar keer hoesten.....quote:En verdikkie wat kan niezen ineens zeer doen
Gapen vind ik ook zo irritant tegenwoordigquote:Op donderdag 7 maart 2013 11:53 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat viel mij ook op
[..]
I know! Ik moest vanochtend een paar keer hoesten.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaviscon ga ik ook alleen 's nachts gebruiken denk ik (of voor het slapen gaan), dat het vloeibaar is zou iets moeten helpen begreep ik.. overdag bevallen rennies prima!
Oh, daar heb ik eigenlijk geen last van, heb op koor ook nog niet gemerkt dat ik minder lucht heb dan normaal. Ik zing mijn buurvrouwen er nog uit soms qua ademduurquote:Op donderdag 7 maart 2013 11:55 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Gapen vind ik ook zo irritant tegenwoordigdat je gewoon niet genoeg lucht kan inademen en dat het dan gaat trekken in je buik. Bleu.
Weet het niet ze hebben het wel rustig dat weet ik wel.quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:00 schreef Keshet het volgende:
Milka van harte!
Asfalt, waarom komt de verloskundige eigenlijk bij jullie en gaat je vriendin niet naar de verloskundige toe?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Suiker, ik wil ook PM alsjeblieft.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |