abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123738674
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 11:12 schreef GotC het volgende:
Cwen, wat vervelend dat je nog in die onzekerheid zit wb je contract. Geeft een hoop stress he? En zwangerschapsdementie helpt ook vast niet ;). Probeer met je mannetje lekker je rust te pakken. Het is wel heel fijn om te horen dat je geen last meer hebt van misselijkheid/bloedingen/vermoeidheid!

Ik herken het niet kunnen concentreren wel moet ik zeggen! :+
Iets met een goede echo zeker ;)

Wij hebben volgende week geslachtsbepaling en echt, ik bend e dagen aan het aftellen :D
Home is where the O+ is...
  donderdag 7 maart 2013 @ 11:16:57 #177
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_123738746
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 11:14 schreef Cwen het volgende:

[..]

Iets met een goede echo zeker ;)

Wij hebben volgende week geslachtsbepaling en echt, ik bend e dagen aan het aftellen :D
Oooh wanneer heb je de echo? En ga je het hier ook vertellen? O-)

Twinkly, wat heftig die harde buiken! Hoe voel je je er zelf onder? Roddelbuurvrouw/postbode actie is wel geniaal overigens :D
pi_123739091
Twinkly, kink erg vervelend, die harde buiken! Maar wel een mooie opmerking van de postmevrouw :D

GotC, tuurlijk ga ik het vertellen :D. Ik ga verbaasd zijn als ik een paar minuten lang m'n mond kan houden! Volgende week vrijdag, ben dan exact 18 weken. Heb er zo'n zin in!! *O*

[ Bericht 0% gewijzigd door Cwen op 07-03-2013 11:28:00 (typvoute) ]
pi_123739313
mijn beste vriendinnetje blijkt ook gewoon zwanger O+ zo gezellig!
pi_123739450
Spirit _O-

Asfalt, duurt vast lang dat wachten.

Twinkly, wat rot die harde buiken. Wel fijn dat je man helpt :)

Wat leuk Bla!

Wil de kraamzorg bij de intake je huis bekijken of is het alleen een gesprekje? Er is nog niets te zien aan de babykamer, behalve heel veel babyspullen die staan te wachten. Maar ik kan me indenken dat ze onze slaapkamer wil zien. Ik vroeg het me ineens af.

En nu ga ik naar de winkel om bloemetjes te kopen. Ik las dat er weer sneeuw aan komt. Lente wil ik }:|
E.
pi_123739473
Bij ons hebben ze beide keren niet gekeken. gewoon kennismaken.
pi_123739506
Bla, wat leuk!

En Spark, volgens mij bekijken ze meestal wel het e.e.a. maar het ligt ook aan de organisatie, vermoed ik. Mijn ene vriendin kreeg op haar lazer omdat iets niet goed zou zijn, terwijl ze bij een ander het kamertje bijkans vergeten waren!
pi_123739628
Sparkling, dat ligt er aan wie je treft. Hier is niets bekeken, alleen een vragenlijst door genomen. Maar bij anderen wordt soms van alles geinspecteerd.
pi_123739702
Bij mij is er beide keren niet naar het kamertje gekeken :N
pi_123739752
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 11:12 schreef laziness het volgende:

[..]

Mijn vk praktijk wilde het pas vanaf 41 weken doen.
Oke, dan is na 40 weken dus niet de standaard. :)
pi_123739813
Sparkling ik heb net krokusjes, blauwe druifjes én kersenbloesemtakken van mijn vriend gekregen! O+ Lente in huis!!

Ik werd door de VK geadviseerd toch even te vragen of de kraamzorg iets vroeger komt, ze wilden nu halverwege week 37 komen maar dat is toch best wel laat blijkbaar (ik heb hier geen ervaring mee ;)).

Twinkly, wat een schrik! Zo zie je maar, als je teveel doet laat je lichaam het vanzelf weten!

Oja en de liggingsecho van vorige week bleek een groeiecho te zijn (waarbij ze wel de placenta even bekeken), en nu heb ik de 29e de liggingsecho! Die is gewoon bij de VK, krijg je geen foto's mee enzo, maar dus wel wéér een echo!

Ik heb Gaviscon gehaald vandaag, voor de nachten. Ben benieuwd of het beter werkt! En ik zag ineens dat de Etos wel gewoon huismerk maagzuurremmers heeft, voor de helft van de Rennieprijs. Ik keek er eerst blijkbaar doorheen ofzo!
Zwangerschapsdementie: check!! Ga zo een citroentaart maken en mijn vriend had gelukkig in de gaten dat ik de helft van de ingrediënten niet op mijn boodschappenlijstje had staan, ahum 8)7

Cwen ik ben ook heel benieuwd, zo tof dat je in elk geval echt echt echt fijn zwanger bent nu na al die spannende weken! O+
pi_123739967
Gaviscon halen en citroentaart bakken ook gewoon in 1 zin :P

Twinkly, wat rot van die harde buiken maar wel fijn dat je weet hoe je ze kunt voorkomen. Ik las laatst ergens iets over gebruik van pessarium bij vrouwen met een korte cervix om vroegbeurten te voorkomen, maar ben de details echt compleet kwijt :')

Bla wat superleuk samen zwanger! Ik duim nog steeds voor mijn vriendinnetje, we scheelden eerst 2 weken maar toen kreeg ze miskraam...

En verdikkie wat kan niezen ineens zeer doen :')
Sarcasme. Herken het.
  donderdag 7 maart 2013 @ 11:53:54 #188
171422 LadyBlack
paint it black
pi_123740013
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 11:52 schreef Spirit82 het volgende:
Gaviscon halen en citroentaart bakken ook gewoon in 1 zin :P
Dat viel mij ook op _O-
quote:
En verdikkie wat kan niezen ineens zeer doen :')
I know! Ik moest vanochtend een paar keer hoesten..... :X
pi_123740058
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 11:53 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Dat viel mij ook op _O-

[..]

I know! Ik moest vanochtend een paar keer hoesten..... :X
Gapen vind ik ook zo irritant tegenwoordig :@ dat je gewoon niet genoeg lucht kan inademen en dat het dan gaat trekken in je buik. Bleu.
Sarcasme. Herken het.
pi_123740215
Ohja, dat is wel een beetje raar he? :')
Toch is het met citrusfruit eigenlijk een directe reactie, wat ik er wel voor over heb. Maar als ik teveel avondeet of 's avonds iets drink (en ik heb nog steeds continu zó'n dorst) dan komt het de hele nacht omhoog }:|
pi_123740243
Hier keken ze wel naar het kamertje..en de kleertjes en alles eigenlijk

citroentaart...hm klinkt heel lekker eigenlijk

En gaviscon .. :r
pi_123740343
Citroentaart...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaviscon ga ik ook alleen 's nachts gebruiken denk ik (of voor het slapen gaan), dat het vloeibaar is zou iets moeten helpen begreep ik.. overdag bevallen rennies prima!
  donderdag 7 maart 2013 @ 12:03:26 #193
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_123740347
Ik heb gisteren een hele bak citroensorbetijs op. :@. Wel nog wat extra van genoten paar uurtjes erna, maar het was de moeite waard!
  donderdag 7 maart 2013 @ 12:03:33 #194
171422 LadyBlack
paint it black
pi_123740351
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 11:55 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Gapen vind ik ook zo irritant tegenwoordig :@ dat je gewoon niet genoeg lucht kan inademen en dat het dan gaat trekken in je buik. Bleu.
Oh, daar heb ik eigenlijk geen last van, heb op koor ook nog niet gemerkt dat ik minder lucht heb dan normaal. Ik zing mijn buurvrouwen er nog uit soms qua ademduur *)

Misschien proberen om je flanken meer te gebruiken, dat je zeg maar je bh-band probeert te laten knappen :D Daar is vaak veel ruimte te halen :Y
pi_123740465
Recept van de citroenrepen!!! Zien er heerlijk uit!

Teveel eten is bij mij idd ook standaard maagzuur. Ik probeer nu smiddags meer en savonds minder te eten en dat helpt enorm.
Sarcasme. Herken het.
pi_123740816
Spirit, je hebt een berichtje. Als er nog andere liefhebbers zijn, kan ik t recept doorsturen via PM :)
pi_123741601
Dank O+
Sarcasme. Herken het.
pi_123741642
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 11:00 schreef Keshet het volgende:
Milka van harte! *O*

Asfalt, waarom komt de verloskundige eigenlijk bij jullie en gaat je vriendin niet naar de verloskundige toe?
Weet het niet ze hebben het wel rustig dat weet ik wel.
Ach het is ook niet erg dat ze hier komen ook wel handig scheelt ons een stukje rijden
(ong 700 meter hahaha )
Ik vind het wel netjes dat ze hier willen komen zonder dat we het gevraagd hebben
pi_123741728
oeh jajajaja! mag ik ook suiker? Ooit een citroentaart gemaakt die was op z'n oudhollandsch "niet te vreten". En ik hou zo van citroendingen!
pi_123742256
Ik vind de pijn bij niezen en hoesten nog tot daar aan toe.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Suiker, ik wil ook PM alsjeblieft. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')