Hihi, Spirit.
Sorry, ik heb niet echt teruggelezen

Even een updatetje.
Twee weken geleden, bij ruim 23 weken was ik met Niels in de fietskar naar de bibliotheek geweest, toen even de stad in en daarna flink wat boodschappen gedaan. Het was dus best wel zwaar fietsen met de kar. 's Avonds kreeg ik harde buik na harde buik, alles triggerde weer een nieuwe harde buik, maar ik besteedde er niet veel aandacht aan. 's Nachts kwam er echter regelmaat in: ieder kwartier een harde buik van 2 minuten en een licht menstruatieachtig gevoel. Gelukkig zakte het weer af en ben ik om 4 uur in slaap gevallen. De volgende ochtend adviseerde de verloskundige me om mijn urine te laten controleren op blaasonsteking, maar dit was het niet. Hierna heb ik niet meer met een zware fietskar gefietst en de regelmaat in de harde buiken is gelukkig niet meer teruggekomen. Het kwam dus echt doordat ik teveel gedaan had.
Ik heb nog steeds wel snel last van harde buiken en broeken kan ik ook neit meer dragen omdat de rand mijn buik irriteert. Dinsdag ben ik bij de verloskundige geweest en de volgende keer dat ik merk dat er regelmaat komt in de harde buiken moet ik proberen of een warme douche helpt en anders direct bellen, ook 's nachts. Vooral omdat ik al een te korte cervix heb.
Mijn man zit dus flink in de stress: hij kan niet voelen wat ik voel, dus voor hem is een normale harde buik al een alarmsignaal. Gelukkig helpt hij nu wel goed mee, door 's avonds bijvoorbeeld te helpen met koken en stofzuigen, dat zijn 's avonds echt de triggers voor harde buiken.
En verder zit ik nu aan de ijzersupplementen, dat was toch wat laag en ik heb wat last van duizeligheid, kortademigheid en hartkloppingen.
Nou, dat was het wel

Ik zal proberen wat vaker updates te geven, zodat het niet alleen opsommingen van problemen zijn, maar ook de grappige dingen

Oh toch nog wat grappigs:
Woensdag zat ik bij de prikpolie te wachten met een oppaskindje in de wandelwagenbak en die dikke buik van mij. Die blikken van (vooral wat oudere) mensen, echt hilarisch
Het werd minder grappig toen ze ging huilen en ze goedbedoelde adviezen gingen geven aan dat onvoorzichtige moedertje
En onze roddelbuurvrouw/-postbode, die weken terug al met opzet aanbelde om een envelop die makkelijk door de brievenbus kon aan mij te overhandigen *staart naar ontplofte buik* en iedere keer als ze me op straat ziet buikcontrolerend nakijkt, vroeg gisteren of ik misschien in verwachting ben. Uh nee hoor, ik heb een skippybal ingeslikt

Stom mens.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>