abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123736471
Ok dan ga ik het gewoon proberen :D
Sarcasme. Herken het.
  donderdag 7 maart 2013 @ 10:08:25 #152
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_123736569
Laat je wel het resultaat zien? Schattig draakje O+
pi_123736651
Als ik dat niet vergeet! :D Duurt wel even want ik moet het nog leren, haha, maar ben niet te beroerd het patroon te delen hoor ;)
Sarcasme. Herken het.
pi_123737051
Zwangerschapsdementie ;( ik voer bij bestellen de postcode van m'n ouders in ( wat ik natuurlijk pas achteraf zie), moet onze postcode bij vriend navragen, weet ineens m'n rekening nr niet meer en bestel dat ding met een Engels ipv Nederlands patroon. Zucht...
Sarcasme. Herken het.
pi_123737196
Oh wat gênant, ik gaf gewoon weer de verkeerde postcode door :@
Sarcasme. Herken het.
pi_123737269
Spirit :D :') Toppunt van zwangerschapsdementie als ik dat zo lees!
  donderdag 7 maart 2013 @ 10:33:02 #157
171422 LadyBlack
paint it black
pi_123737378
Spirit _O- O+

In de OP van het haaktopic staan de vertalingen van patrooninstructies ;)
alhoewel ik trouwens zelf liever met engelse patronen werk, daar zijn er veel meer van, en de afkortingen zijn handiger ofzo :D
  donderdag 7 maart 2013 @ 10:35:28 #158
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_123737437
Spirit :D _O-
pi_123737557
Ohhh en natuurlijk ook *O* Welkom (terug) Limone!
  donderdag 7 maart 2013 @ 10:39:44 #160
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_123737564
Ik heb al bij het kraambureau mijn achternaam/meisjesnaam in de verkeerde volgorde doorgegeven, dat is pas suf.... En toen ik had opgehangen, dacht ik, wtf zei ik het nou andersom.

De bevestiging van de aanmelding zei me dat dat idd zo was... :')
  donderdag 7 maart 2013 @ 10:46:39 #161
171422 LadyBlack
paint it black
pi_123737766
Haha Juud die is ook mooi!

Ik ging gisteren mijn belastingaangifte doen, en in het invulprogramma zag ik mijn nu officiële dubbele naam :o :D O+

De naam van mijn vriend ga ik zelf niet gebruiken, alleen op officiële documenten, dus dat zal nog wel even wennen blijven :Y
pi_123737815
Moet nog terug lezen ,maar iedere dag in de gang bij de voordeur internetten is ook geen pretje :o
Hier is nog niks ,wel veel gerommel ,gedraai en beweging binnen in.
Vk komt nu zowat om de 2 dagen
Dinsdag veel voor/zinkweeen ,woensdag geprobeert te strippen ,wou nog niet .
Zaterdag gan ze weer proberen te te strippen.
  donderdag 7 maart 2013 @ 10:52:45 #163
171422 LadyBlack
paint it black
pi_123737947
Oh, spannend hoor asfalt! Hopelijk lukt het strippen zaterdag wel ^O^
pi_123738162
Sorry, ben de laatste afwezig, heel veel gezeik op m'n werk.

Maar Blokje is nu GotC en uit de kast, en YUR ook, yay voor de mooie echo! *O*

Limone, wat goeoeoeoed! En nu blijven, he! *O*

Milka, gefeliciteerd!! *O*

En de rest ben ik ff vergeten... :@ . Sowieso ben ik heel warrig de laatste dagen. Kan zwangerschapsdementie al ontstaan bij bijna 17 weken? Zit ook wel een component stress in, natuurlijk, maar echt, ik kan me nergens meer op concentreren en het voelt net alsof ik in een hele erge fiep zit, maar dan zonder de obsessieve drang die er normaliter bij hoort. Erg vervelend, want m'n leven draait gewoon door :( .
Home is where the O+ is...
  donderdag 7 maart 2013 @ 11:00:01 #165
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_123738209
Milka van harte! *O*

Asfalt, waarom komt de verloskundige eigenlijk bij jullie en gaat je vriendin niet naar de verloskundige toe?
A grand adventure has begun.
  donderdag 7 maart 2013 @ 11:01:04 #166
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_123738240
Die stress zal er zeker niet aan helpen Cwen :*
pi_123738275
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 10:58 schreef Cwen het volgende:
Kan zwangerschapsdementie al ontstaan bij bijna 17 weken?
Dat warrige kan volgens mij al vanaf de eerste weken ;). Vervelend dat je zo slecht in je vel zit :*
pi_123738306
Vervelend Cwen. En ja, die dementie kan zeker zo vroeg optreden. Hier was het dé reden dat Vriendje zeker wist dat ik zwanger was, voordat ik getest had. Heb je manieren om die stress wat te reguleren?
  donderdag 7 maart 2013 @ 11:03:45 #169
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_123738307
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 10:46 schreef LadyBlack het volgende:
Haha Juud die is ook mooi!

Ik ging gisteren mijn belastingaangifte doen, en in het invulprogramma zag ik mijn nu officiële dubbele naam :o :D O+

De naam van mijn vriend ga ik zelf niet gebruiken, alleen op officiële documenten, dus dat zal nog wel even wennen blijven :Y
Vaak gebruiken ze in ziekenhuizen de naam die op officiële documenten staat. Ik reageer daar dus niet even snel op... :')
Maar als je baby is geboren dan wordt je aangeduid als "mama van" O+
  donderdag 7 maart 2013 @ 11:03:48 #170
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_123738309
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 11:00 schreef Keshet het volgende:
Milka van harte! *O*

Asfalt, waarom komt de verloskundige eigenlijk bij jullie en gaat je vriendin niet naar de verloskundige toe?
Ik vroeg me exact hetzelfde af.....
pi_123738340
Jullie weten dit vast: is strippen iets wat standaard wordt aangeboden als je langer dan 40 weken zwanger bent?
pi_123738369
Was er al bang voor... trekken de vermoeidheid en de misselijkheid eindelijk een beetje weg, zijn de bloedingen eindelijk opgehouden, nu dit...
Maar goed, het kan nog veel erger. Ik doe rustig aan waar dat kan en het gaat ook vast wel weer over.

De stress reguleren, doe m'n best - maar er is gewoon nof steeds geen uitsluitsel over m'n contract en dat is het slopende. Wel werk? prima. Geen werk? Ook prima (nou ja, niet echt, maar jullie snappen 'm wel). Maar deze onzekerheid? Killing.

Toch vind ik het wel heel bijzonder om zwanger te zijn. *wrijft zich in handen* Wat zou het volgende kwaaltje zijn? (En ja, dat vraagt (8> zich écht af)
  donderdag 7 maart 2013 @ 11:12:05 #173
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_123738576
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 11:04 schreef L-E het volgende:
Jullie weten dit vast: is strippen iets wat standaard wordt aangeboden als je langer dan 40 weken zwanger bent?
Mijn vk praktijk wilde het pas vanaf 41 weken doen.
Ik heb je lief mijn hele leven
  donderdag 7 maart 2013 @ 11:12:40 #174
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_123738603
Cwen, wat vervelend dat je nog in die onzekerheid zit wb je contract. Geeft een hoop stress he? En zwangerschapsdementie helpt ook vast niet ;). Probeer met je mannetje lekker je rust te pakken. Het is wel heel fijn om te horen dat je geen last meer hebt van misselijkheid/bloedingen/vermoeidheid!

Ik herken het niet kunnen concentreren wel moet ik zeggen! :+
pi_123738671
Hihi, Spirit.

Sorry, ik heb niet echt teruggelezen :@

Even een updatetje.
Twee weken geleden, bij ruim 23 weken was ik met Niels in de fietskar naar de bibliotheek geweest, toen even de stad in en daarna flink wat boodschappen gedaan. Het was dus best wel zwaar fietsen met de kar. 's Avonds kreeg ik harde buik na harde buik, alles triggerde weer een nieuwe harde buik, maar ik besteedde er niet veel aandacht aan. 's Nachts kwam er echter regelmaat in: ieder kwartier een harde buik van 2 minuten en een licht menstruatieachtig gevoel. Gelukkig zakte het weer af en ben ik om 4 uur in slaap gevallen. De volgende ochtend adviseerde de verloskundige me om mijn urine te laten controleren op blaasonsteking, maar dit was het niet. Hierna heb ik niet meer met een zware fietskar gefietst en de regelmaat in de harde buiken is gelukkig niet meer teruggekomen. Het kwam dus echt doordat ik teveel gedaan had.
Ik heb nog steeds wel snel last van harde buiken en broeken kan ik ook neit meer dragen omdat de rand mijn buik irriteert. Dinsdag ben ik bij de verloskundige geweest en de volgende keer dat ik merk dat er regelmaat komt in de harde buiken moet ik proberen of een warme douche helpt en anders direct bellen, ook 's nachts. Vooral omdat ik al een te korte cervix heb.
Mijn man zit dus flink in de stress: hij kan niet voelen wat ik voel, dus voor hem is een normale harde buik al een alarmsignaal. Gelukkig helpt hij nu wel goed mee, door 's avonds bijvoorbeeld te helpen met koken en stofzuigen, dat zijn 's avonds echt de triggers voor harde buiken.
En verder zit ik nu aan de ijzersupplementen, dat was toch wat laag en ik heb wat last van duizeligheid, kortademigheid en hartkloppingen.
Nou, dat was het wel :P
Ik zal proberen wat vaker updates te geven, zodat het niet alleen opsommingen van problemen zijn, maar ook de grappige dingen ;)

Oh toch nog wat grappigs:
Woensdag zat ik bij de prikpolie te wachten met een oppaskindje in de wandelwagenbak en die dikke buik van mij. Die blikken van (vooral wat oudere) mensen, echt hilarisch _O-
Het werd minder grappig toen ze ging huilen en ze goedbedoelde adviezen gingen geven aan dat onvoorzichtige moedertje :X

En onze roddelbuurvrouw/-postbode, die weken terug al met opzet aanbelde om een envelop die makkelijk door de brievenbus kon aan mij te overhandigen *staart naar ontplofte buik* en iedere keer als ze me op straat ziet buikcontrolerend nakijkt, vroeg gisteren of ik misschien in verwachting ben. Uh nee hoor, ik heb een skippybal ingeslikt :') Stom mens.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_123738674
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 11:12 schreef GotC het volgende:
Cwen, wat vervelend dat je nog in die onzekerheid zit wb je contract. Geeft een hoop stress he? En zwangerschapsdementie helpt ook vast niet ;). Probeer met je mannetje lekker je rust te pakken. Het is wel heel fijn om te horen dat je geen last meer hebt van misselijkheid/bloedingen/vermoeidheid!

Ik herken het niet kunnen concentreren wel moet ik zeggen! :+
Iets met een goede echo zeker ;)

Wij hebben volgende week geslachtsbepaling en echt, ik bend e dagen aan het aftellen :D
  donderdag 7 maart 2013 @ 11:16:57 #177
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_123738746
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 11:14 schreef Cwen het volgende:

[..]

Iets met een goede echo zeker ;)

Wij hebben volgende week geslachtsbepaling en echt, ik bend e dagen aan het aftellen :D
Oooh wanneer heb je de echo? En ga je het hier ook vertellen? O-)

Twinkly, wat heftig die harde buiken! Hoe voel je je er zelf onder? Roddelbuurvrouw/postbode actie is wel geniaal overigens :D
pi_123739091
Twinkly, kink erg vervelend, die harde buiken! Maar wel een mooie opmerking van de postmevrouw :D

GotC, tuurlijk ga ik het vertellen :D. Ik ga verbaasd zijn als ik een paar minuten lang m'n mond kan houden! Volgende week vrijdag, ben dan exact 18 weken. Heb er zo'n zin in!! *O*

[ Bericht 0% gewijzigd door Cwen op 07-03-2013 11:28:00 (typvoute) ]
pi_123739313
mijn beste vriendinnetje blijkt ook gewoon zwanger O+ zo gezellig!
pi_123739450
Spirit _O-

Asfalt, duurt vast lang dat wachten.

Twinkly, wat rot die harde buiken. Wel fijn dat je man helpt :)

Wat leuk Bla!

Wil de kraamzorg bij de intake je huis bekijken of is het alleen een gesprekje? Er is nog niets te zien aan de babykamer, behalve heel veel babyspullen die staan te wachten. Maar ik kan me indenken dat ze onze slaapkamer wil zien. Ik vroeg het me ineens af.

En nu ga ik naar de winkel om bloemetjes te kopen. Ik las dat er weer sneeuw aan komt. Lente wil ik }:|
E.
pi_123739473
Bij ons hebben ze beide keren niet gekeken. gewoon kennismaken.
pi_123739506
Bla, wat leuk!

En Spark, volgens mij bekijken ze meestal wel het e.e.a. maar het ligt ook aan de organisatie, vermoed ik. Mijn ene vriendin kreeg op haar lazer omdat iets niet goed zou zijn, terwijl ze bij een ander het kamertje bijkans vergeten waren!
pi_123739628
Sparkling, dat ligt er aan wie je treft. Hier is niets bekeken, alleen een vragenlijst door genomen. Maar bij anderen wordt soms van alles geinspecteerd.
pi_123739702
Bij mij is er beide keren niet naar het kamertje gekeken :N
pi_123739752
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 11:12 schreef laziness het volgende:

[..]

Mijn vk praktijk wilde het pas vanaf 41 weken doen.
Oke, dan is na 40 weken dus niet de standaard. :)
pi_123739813
Sparkling ik heb net krokusjes, blauwe druifjes én kersenbloesemtakken van mijn vriend gekregen! O+ Lente in huis!!

Ik werd door de VK geadviseerd toch even te vragen of de kraamzorg iets vroeger komt, ze wilden nu halverwege week 37 komen maar dat is toch best wel laat blijkbaar (ik heb hier geen ervaring mee ;)).

Twinkly, wat een schrik! Zo zie je maar, als je teveel doet laat je lichaam het vanzelf weten!

Oja en de liggingsecho van vorige week bleek een groeiecho te zijn (waarbij ze wel de placenta even bekeken), en nu heb ik de 29e de liggingsecho! Die is gewoon bij de VK, krijg je geen foto's mee enzo, maar dus wel wéér een echo!

Ik heb Gaviscon gehaald vandaag, voor de nachten. Ben benieuwd of het beter werkt! En ik zag ineens dat de Etos wel gewoon huismerk maagzuurremmers heeft, voor de helft van de Rennieprijs. Ik keek er eerst blijkbaar doorheen ofzo!
Zwangerschapsdementie: check!! Ga zo een citroentaart maken en mijn vriend had gelukkig in de gaten dat ik de helft van de ingrediënten niet op mijn boodschappenlijstje had staan, ahum 8)7

Cwen ik ben ook heel benieuwd, zo tof dat je in elk geval echt echt echt fijn zwanger bent nu na al die spannende weken! O+
pi_123739967
Gaviscon halen en citroentaart bakken ook gewoon in 1 zin :P

Twinkly, wat rot van die harde buiken maar wel fijn dat je weet hoe je ze kunt voorkomen. Ik las laatst ergens iets over gebruik van pessarium bij vrouwen met een korte cervix om vroegbeurten te voorkomen, maar ben de details echt compleet kwijt :')

Bla wat superleuk samen zwanger! Ik duim nog steeds voor mijn vriendinnetje, we scheelden eerst 2 weken maar toen kreeg ze miskraam...

En verdikkie wat kan niezen ineens zeer doen :')
Sarcasme. Herken het.
  donderdag 7 maart 2013 @ 11:53:54 #188
171422 LadyBlack
paint it black
pi_123740013
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 11:52 schreef Spirit82 het volgende:
Gaviscon halen en citroentaart bakken ook gewoon in 1 zin :P
Dat viel mij ook op _O-
quote:
En verdikkie wat kan niezen ineens zeer doen :')
I know! Ik moest vanochtend een paar keer hoesten..... :X
pi_123740058
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 11:53 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Dat viel mij ook op _O-

[..]

I know! Ik moest vanochtend een paar keer hoesten..... :X
Gapen vind ik ook zo irritant tegenwoordig :@ dat je gewoon niet genoeg lucht kan inademen en dat het dan gaat trekken in je buik. Bleu.
Sarcasme. Herken het.
pi_123740215
Ohja, dat is wel een beetje raar he? :')
Toch is het met citrusfruit eigenlijk een directe reactie, wat ik er wel voor over heb. Maar als ik teveel avondeet of 's avonds iets drink (en ik heb nog steeds continu zó'n dorst) dan komt het de hele nacht omhoog }:|
pi_123740243
Hier keken ze wel naar het kamertje..en de kleertjes en alles eigenlijk

citroentaart...hm klinkt heel lekker eigenlijk

En gaviscon .. :r
pi_123740343
Citroentaart...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaviscon ga ik ook alleen 's nachts gebruiken denk ik (of voor het slapen gaan), dat het vloeibaar is zou iets moeten helpen begreep ik.. overdag bevallen rennies prima!
  donderdag 7 maart 2013 @ 12:03:26 #193
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_123740347
Ik heb gisteren een hele bak citroensorbetijs op. :@. Wel nog wat extra van genoten paar uurtjes erna, maar het was de moeite waard!
  donderdag 7 maart 2013 @ 12:03:33 #194
171422 LadyBlack
paint it black
pi_123740351
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 11:55 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Gapen vind ik ook zo irritant tegenwoordig :@ dat je gewoon niet genoeg lucht kan inademen en dat het dan gaat trekken in je buik. Bleu.
Oh, daar heb ik eigenlijk geen last van, heb op koor ook nog niet gemerkt dat ik minder lucht heb dan normaal. Ik zing mijn buurvrouwen er nog uit soms qua ademduur *)

Misschien proberen om je flanken meer te gebruiken, dat je zeg maar je bh-band probeert te laten knappen :D Daar is vaak veel ruimte te halen :Y
pi_123740465
Recept van de citroenrepen!!! Zien er heerlijk uit!

Teveel eten is bij mij idd ook standaard maagzuur. Ik probeer nu smiddags meer en savonds minder te eten en dat helpt enorm.
Sarcasme. Herken het.
pi_123740816
Spirit, je hebt een berichtje. Als er nog andere liefhebbers zijn, kan ik t recept doorsturen via PM :)
pi_123741601
Dank O+
Sarcasme. Herken het.
pi_123741642
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 11:00 schreef Keshet het volgende:
Milka van harte! *O*

Weet het niet ze hebben het wel rustig dat weet ik wel.
Ach het is ook niet erg dat ze hier komen ook wel handig scheelt ons een stukje rijden
(ong 700 meter hahaha )
Ik vind het wel netjes dat ze hier willen komen zonder dat we het gevraagd hebben
pi_123741728
oeh jajajaja! mag ik ook suiker? Ooit een citroentaart gemaakt die was op z'n oudhollandsch "niet te vreten". En ik hou zo van citroendingen!
pi_123742256
Ik vind de pijn bij niezen en hoesten nog tot daar aan toe.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Suiker, ik wil ook PM alsjeblieft. :)
  donderdag 7 maart 2013 @ 13:06:57 #201
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_123742430
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 12:20 schreef Suikertante het volgende:
Spirit, je hebt een berichtje. Als er nog andere liefhebbers zijn, kan ik t recept doorsturen via PM :)
* GotC meldt :9~
pi_123742719
Volgens mij heeft nu iedereen een PM :)

Roos is zeker ook een zwangerschapskwaal }:|
pi_123742805
Wow Twinkly, rustig aan meis :*

Urineverlies door niezen of hoesten heb ik niet, wel als ik aan het overgeven ben en het komt echt uit m'n tenen :')
pi_123742825
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 11:47 schreef Suikertante het volgende:
Sparkling ik heb net krokusjes, blauwe druifjes én kersenbloesemtakken van mijn vriend gekregen! O+ Lente in huis!!

Ik werd door de VK geadviseerd toch even te vragen of de kraamzorg iets vroeger komt, ze wilden nu halverwege week 37 komen maar dat is toch best wel laat blijkbaar (ik heb hier geen ervaring mee ;)).

Twinkly, wat een schrik! Zo zie je maar, als je teveel doet laat je lichaam het vanzelf weten!

Oja en de liggingsecho van vorige week bleek een groeiecho te zijn (waarbij ze wel de placenta even bekeken), en nu heb ik de 29e de liggingsecho! Die is gewoon bij de VK, krijg je geen foto's mee enzo, maar dus wel wéér een echo!

Ik heb Gaviscon gehaald vandaag, voor de nachten. Ben benieuwd of het beter werkt! En ik zag ineens dat de Etos wel gewoon huismerk maagzuurremmers heeft, voor de helft van de Rennieprijs. Ik keek er eerst blijkbaar doorheen ofzo!
Zwangerschapsdementie: check!! Ga zo een citroentaart maken en mijn vriend had gelukkig in de gaten dat ik de helft van de ingrediënten niet op mijn boodschappenlijstje had staan, ahum 8)7

Cwen ik ben ook heel benieuwd, zo tof dat je in elk geval echt echt echt fijn zwanger bent nu na al die spannende weken! O+
ik vind het ook laat hoor, Lex was er op 37wk precies.. kan je makkelijk overkomen..en dan heb je nog geen intake gehad..
pi_123742904
Toevallig belt ze net terug, en nu komt ze vanavond :+
In elk geval op tijd! :D
pi_123744425
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 12:20 schreef Suikertante het volgende:
Jaaaa citroentaart :Y
pi_123744478
Enne... in je broek piesen bij het niezen, check :(
Gelukkig alleen als m'n blaas echt vol is, dus dat is te voorkomen (meestal).
  donderdag 7 maart 2013 @ 13:59:52 #208
381212 Gulara
From the future
pi_123744721
Bedankt voor alle fijne reacties dames. :* Vandaag was een beetje een offday. Heb braaf alle posities van de vk opgevolgd en dat resulteerde in veel op handen en knieën en achterstevoren op stoelen zitten.
Voor m'n rug is het hels. En die pijn demotiveert behoorlijk. Zat er de hele dag flink doorheen.

Maar ik ga nu gewoon proberen te slapen en vandaag maar gewoon achter me laten. Morgen met frisse moed weer wachten op m'n baby. O+
  donderdag 7 maart 2013 @ 14:02:28 #209
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_123744831
Slaap lekker Gulara :* Hoop dat je lekker een nacht door kan slapen, ondanks de pijn.
pi_123744883
Gulara :* Dat klinkt pittig.. Slaap lekker!!

Ik kan de verwachte druk zoals bij niezen meestal wel aan, maar ik loop gewoon een beetje leeg door de dag heen :(
Maar goed, minimagic for president! *O*
  donderdag 7 maart 2013 @ 14:13:56 #211
381212 Gulara
From the future
pi_123745314
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 14:03 schreef Suikertante het volgende:
Gulara :* Dat klinkt pittig.. Slaap lekker!!

Ik kan de verwachte druk zoals bij niezen meestal wel aan, maar ik loop gewoon een beetje leeg door de dag heen :(
Maar goed, minimagic for president! *O*
Ik wil trouwens wel het taartrecept om me op te vrolijken. Ga ik die na de bevalling bakken. :Y)
pi_123745741
Jemig, ik heb hem al zeven keer verstuurd! Dat wordt een run op de citroenen!
  donderdag 7 maart 2013 @ 15:09:30 #213
171422 LadyBlack
paint it black
pi_123747569
quote:
1s.gif Op donderdag 7 maart 2013 13:59 schreef Gulara het volgende:
Bedankt voor alle fijne reacties dames. :* Vandaag was een beetje een offday. Heb braaf alle posities van de vk opgevolgd en dat resulteerde in veel op handen en knieën en achterstevoren op stoelen zitten.
Voor m'n rug is het hels. En die pijn demotiveert behoorlijk. Zat er de hele dag flink doorheen.

Maar ik ga nu gewoon proberen te slapen en vandaag maar gewoon achter me laten. Morgen met frisse moed weer wachten op m'n baby. O+
:* ik vroeg me nog af hoe het met je was nu. Maar ik raak een beetje in de war door het tijdsverschil :')
pi_123749288
Sterkte Gulara en slaap lekker :)
pi_123750114
Mijn vriendin komt net binnenstappen met de mededeling dat ze was doorgelekt, bloeding dus.
Ze was zelf al naar de verloskundige geweest en het hartje klopte dus dat was mooi.

Maar waar het bloed nou vandaan komt, en ook nog aardig wat.

:{
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
  donderdag 7 maart 2013 @ 16:14:57 #216
171422 LadyBlack
paint it black
pi_123750131
Psst, Spirit, nog wat haakpromotie: als je het eenmaal onder de knie hebt, is het ook nog supersnel!

Slofjes voor mijn meisje, uurtje werk O+
SPOILER
  donderdag 7 maart 2013 @ 16:16:36 #217
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_123750206
Zo thuis, ff bijlezen! :)

GotC: de lamp bevalt nog steeds prima! :Y

Milka, wat klink je heerlijk gelukkig op je cloud nine O+

Limone, welkom weer *O*

Spirit :D Lekker bezig _O-

Twinkly, fijn dat je man je zo steunt :Y. Hopelijk blijven die harde buiken mooi weg!

Weer thuis O+. Vanavond gaat (8> lekker voor me koken ivm mijn verjaardag O+. Ik mag met de beentjes omhoog en hoef niks mee. Zálig.

Dus ik doe even lekker twee keer *O* voor mezelf :P 33 vandaag en 28 weken weken zwanger. Ik vind 'm wel fraai :7.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  donderdag 7 maart 2013 @ 16:17:03 #218
171422 LadyBlack
paint it black
pi_123750225
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 16:14 schreef Sharpdressedman het volgende:
Mijn vriendin komt net binnenstappen met de mededeling dat ze was doorgelekt, bloeding dus.
Ze was zelf al naar de verloskundige geweest en het hartje klopte dus dat was mooi.

Maar waar het bloed nou vandaan komt, en ook nog aardig wat.

:{
Oooh, bah da's schrikken! Wel heel fijn dat het hartje gewoon goed klopte!

En waar dat bloed vandaan komt.... tja, dat kan heel veel oorzaken hebben. Ik heb zelf bij 18 weken een bloeding gehad, ben er nog niet achter wat dat geweest is, maar het was iig onschuldig. De baarmoeder is gewoon supergoed doorbloed nu, dus er springt makkelijker een bloedvaatje.
  donderdag 7 maart 2013 @ 16:17:48 #219
171422 LadyBlack
paint it black
pi_123750257
XM, daar ben je! Gefeliciteerd met je verjaardag! *O*

Geniet lekker van je avondje, pootjes omhoog en ontvangen maar O+
pi_123750441
LB O+ O+

SDM, dat is wel schrikken zeg! Maar zoals LB al zegt, ook al ziet het er heftig uit, het is vaak heel onschuldig. Fijn dat jullie meteen terecht konden om even naar het hartje te luisteren.

XM, hoera hoera! *O* en voor de mijlpaal ook nog even: hoera! *O*

(ik ben vandaag 32 weken. OMG, ik mag over 5 weken bevallen! :o)
pi_123750602
XM gefeliciteerd! *O* Laat je lekker verwennen, je hebt het verdiend!

Fijn dat alles goed bleek SDM, maar bloed is altijd schrikken tijdens een zwangerschap.

Gulara sterkte, kop op meid, nog even volhouden :*

En natuurlijk nog even *O* voor Limone!
  donderdag 7 maart 2013 @ 16:26:39 #222
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_123750622
Wat een cuties LB O+ En dankje, dat was ook éxact mijn plan *).

Suiker, het schiet echt op he? :o Ik heb het idee dat jij zo ver op me voorloopt, maar 't is maar een maandje. Oh mên, we moeten echt gaan opschieten met het kamertje :X.

Hier trouwens alleen volgens mij een telefonische intake met de kraamzorg. Ik ga ze morgen toch maar eens ff bellen over mn inschrijving, want ik heb nog niks van ze gehoord. Mijn eigen 'mijnkraamzorg'-pagina doet het wel, dus het zal wel goed zitten, maar toch!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_123750641
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 16:14 schreef LadyBlack het volgende:
Psst, Spirit, nog wat haakpromotie: als je het eenmaal onder de knie hebt, is het ook nog supersnel!

Slofjes voor mijn meisje, uurtje werk O+
SPOILER
Ohhh O+ respect hoor, ziet er voor mij toch wel lastig uit :')
pi_123750678
Ja, ik wil dan ook weten waar het vandaan komt etc.
Zo frustrerend dat je er als kerel naast staat :P

Maandag moeten we er weer heen om te controleren of hartje nog klopt.
Geen echo trouwens, deden het met zo'n apparaatje.

[ Bericht 9% gewijzigd door Sharpdressedman op 07-03-2013 16:36:04 ]
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
pi_123750786
Nou ik vind dat ze goed voor jullie zorgen, fijn hoor O+
Probeer je niet teveel zorgen te maken.

XM Ja het gaat écht snel. Het gaat ook steeds sneller lijkt het! En ons to do lijstje wordt alleen maar langer! :o
En wilde ik vandaag écht wat dingen doen, komt er een spoedklus tussendoor en ben ik de hele dag aan 't werk (en hier :')).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')