* GotC meldtquote:Op donderdag 7 maart 2013 12:20 schreef Suikertante het volgende:
Spirit, je hebt een berichtje. Als er nog andere liefhebbers zijn, kan ik t recept doorsturen via PM
ik vind het ook laat hoor, Lex was er op 37wk precies.. kan je makkelijk overkomen..en dan heb je nog geen intake gehad..quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:47 schreef Suikertante het volgende:
Sparkling ik heb net krokusjes, blauwe druifjes én kersenbloesemtakken van mijn vriend gekregen!Lente in huis!!
Ik werd door de VK geadviseerd toch even te vragen of de kraamzorg iets vroeger komt, ze wilden nu halverwege week 37 komen maar dat is toch best wel laat blijkbaar (ik heb hier geen ervaring mee).
Twinkly, wat een schrik! Zo zie je maar, als je teveel doet laat je lichaam het vanzelf weten!
Oja en de liggingsecho van vorige week bleek een groeiecho te zijn (waarbij ze wel de placenta even bekeken), en nu heb ik de 29e de liggingsecho! Die is gewoon bij de VK, krijg je geen foto's mee enzo, maar dus wel wéér een echo!
Ik heb Gaviscon gehaald vandaag, voor de nachten. Ben benieuwd of het beter werkt! En ik zag ineens dat de Etos wel gewoon huismerk maagzuurremmers heeft, voor de helft van de Rennieprijs. Ik keek er eerst blijkbaar doorheen ofzo!
Zwangerschapsdementie: check!! Ga zo een citroentaart maken en mijn vriend had gelukkig in de gaten dat ik de helft van de ingrediënten niet op mijn boodschappenlijstje had staan, ahum![]()
Cwen ik ben ook heel benieuwd, zo tof dat je in elk geval echt echt echt fijn zwanger bent nu na al die spannende weken!
Jaaaa citroentaartquote:Op donderdag 7 maart 2013 12:20 schreef Suikertante het volgende:
Spirit, je hebt een berichtje. Als er nog andere liefhebbers zijn, kan ik t recept doorsturen via PM
Ik wil trouwens wel het taartrecept om me op te vrolijken. Ga ik die na de bevalling bakken.quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:03 schreef Suikertante het volgende:
GularaDat klinkt pittig.. Slaap lekker!!
Ik kan de verwachte druk zoals bij niezen meestal wel aan, maar ik loop gewoon een beetje leeg door de dag heen
Maar goed, minimagic for president!
quote:Op donderdag 7 maart 2013 13:59 schreef Gulara het volgende:
Bedankt voor alle fijne reacties dames.Vandaag was een beetje een offday. Heb braaf alle posities van de vk opgevolgd en dat resulteerde in veel op handen en knieën en achterstevoren op stoelen zitten.
Voor m'n rug is het hels. En die pijn demotiveert behoorlijk. Zat er de hele dag flink doorheen.
Maar ik ga nu gewoon proberen te slapen en vandaag maar gewoon achter me laten. Morgen met frisse moed weer wachten op m'n baby.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oooh, bah da's schrikken! Wel heel fijn dat het hartje gewoon goed klopte!quote:Op donderdag 7 maart 2013 16:14 schreef Sharpdressedman het volgende:
Mijn vriendin komt net binnenstappen met de mededeling dat ze was doorgelekt, bloeding dus.
Ze was zelf al naar de verloskundige geweest en het hartje klopte dus dat was mooi.
Maar waar het bloed nou vandaan komt, en ook nog aardig wat.
quote:Op donderdag 7 maart 2013 16:14 schreef LadyBlack het volgende:
Psst, Spirit, nog wat haakpromotie: als je het eenmaal onder de knie hebt, is het ook nog supersnel!
Slofjes voor mijn meisje, uurtje werkOhhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.respect hoor, ziet er voor mij toch wel lastig uit
![]()
Oh, die taart is echt best lekker ja!quote:Op donderdag 7 maart 2013 16:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
De carrotcake van de AH is easypeasy én superlekkeren stiekem vind ik de kwarktaart van dr. oetker ook altijd prima te doen
. Ik mix er wel altijd een blikje mandarijntjes doorheen
.
Ik merk hier inderdaad ook dat de moeheid weer een beetje terugkomt! Vorig weekend heb ik gewoon 's middags even een klein slaapje gedaanquote:Op donderdag 7 maart 2013 16:38 schreef L0t.. het volgende:
ik ben ook altijd heel ambitieus wat betreft taarten bakken e.d., maar het eindigt vaak toch in een taart van de bakker
Ben jij ook weer steeds zo moe belle? Ik merk dat dat echt weer een beetje terug begint te komen.
Morgen laatste dagje en dan verlof.
quote:Op donderdag 7 maart 2013 16:48 schreef bellelena het volgende:
[..]
Ik merk hier inderdaad ook dat de moeheid weer een beetje terugkomt! Vorig weekend heb ik gewoon 's middags even een klein slaapje gedaanMaar toen was ik 's avonds wel langer wakker.
En zelf taart bakken vind ik wel leuk, maar m'n lief is de echte bakker (en kok) hier thuis (en die gaat me dus ook flink helpen!). Ik had nu bananenroomtaart en zwanensoesjes (die zijn alleen al super lief om te bekijken haha) uitgezocht. En we hebben een koekjesvormdingetje waar je tekst mee op koekjes kunt maken, dus we bakken ook een bergje koekjes met "hieperdepieper" oid erop(Op de test versie hadden we er een paar met "heora jilke"
)
En verder wilde ik nog een cake-achtige taart met botercreme (mmmm) maken, en zo'n laagje jam ertussen. Hmm, nu ik het weer opnoem klinkt het toch allemaal wel weer erg lekker om te maken!
Monchou! met bastognekoekenbodem, supersimpel en overheerlijk. kan zo een halve op in mn eentjequote:Op donderdag 7 maart 2013 16:39 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oh, die taart is echt best lekker ja!Ik doe alleen altijd bastognekoeken als bodem, en dan giet ik daar een klein beetje siroop van de ananas (die ik op de kwark doe) door. Very tasty
WAT?! Die had al klaar moeten staanquote:Op donderdag 7 maart 2013 17:29 schreef LadyBlack het volgende:
Oh god, mijn ticker zegt 36+4 dagen zwanger.... dan moet ik mn ziekenhuistas zo zoetjes aan gaan pakken he?![]()
Ik vind het zo ráár dat het zo snel gaat!
Jeuj!!quote:Op donderdag 7 maart 2013 17:25 schreef L0t.. het volgende:
[..]
JoahMaandag eerste officiële verlofdag, dinsdag ben ik al weer 35 weken!
Het ís ook raar! Ik kan me nog zo goed herinneren dat jij positief testte, ik moest toen zelfs een traantje wegpinken, jajaquote:Op donderdag 7 maart 2013 17:29 schreef LadyBlack het volgende:
Oh god, mijn ticker zegt 36+4 dagen zwanger.... dan moet ik mn ziekenhuistas zo zoetjes aan gaan pakken he?![]()
Ik vind het zo ráár dat het zo snel gaat!
Zeg!quote:Op donderdag 7 maart 2013 17:37 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Het ís ook raar! Ik kan me nog zo goed herinneren dat jij positief testte, ik moest toen zelfs een traantje wegpinken, jajaEn nu mag je gewoon over 3 dagen al bevallen
.
Nouja, het kan ook nog ruim 5 weken durenquote:Op donderdag 7 maart 2013 17:39 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Zeg!Daar ben ik nog helemaal niet aan toe hoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |