Oh, die taart is echt best lekker ja!quote:Op donderdag 7 maart 2013 16:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
De carrotcake van de AH is easypeasy én superlekkeren stiekem vind ik de kwarktaart van dr. oetker ook altijd prima te doen
. Ik mix er wel altijd een blikje mandarijntjes doorheen
.
Ik merk hier inderdaad ook dat de moeheid weer een beetje terugkomt! Vorig weekend heb ik gewoon 's middags even een klein slaapje gedaanquote:Op donderdag 7 maart 2013 16:38 schreef L0t.. het volgende:
ik ben ook altijd heel ambitieus wat betreft taarten bakken e.d., maar het eindigt vaak toch in een taart van de bakker
Ben jij ook weer steeds zo moe belle? Ik merk dat dat echt weer een beetje terug begint te komen.
Morgen laatste dagje en dan verlof.
quote:Op donderdag 7 maart 2013 16:48 schreef bellelena het volgende:
[..]
Ik merk hier inderdaad ook dat de moeheid weer een beetje terugkomt! Vorig weekend heb ik gewoon 's middags even een klein slaapje gedaanMaar toen was ik 's avonds wel langer wakker.
En zelf taart bakken vind ik wel leuk, maar m'n lief is de echte bakker (en kok) hier thuis (en die gaat me dus ook flink helpen!). Ik had nu bananenroomtaart en zwanensoesjes (die zijn alleen al super lief om te bekijken haha) uitgezocht. En we hebben een koekjesvormdingetje waar je tekst mee op koekjes kunt maken, dus we bakken ook een bergje koekjes met "hieperdepieper" oid erop(Op de test versie hadden we er een paar met "heora jilke"
)
En verder wilde ik nog een cake-achtige taart met botercreme (mmmm) maken, en zo'n laagje jam ertussen. Hmm, nu ik het weer opnoem klinkt het toch allemaal wel weer erg lekker om te maken!
Monchou! met bastognekoekenbodem, supersimpel en overheerlijk. kan zo een halve op in mn eentjequote:Op donderdag 7 maart 2013 16:39 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oh, die taart is echt best lekker ja!Ik doe alleen altijd bastognekoeken als bodem, en dan giet ik daar een klein beetje siroop van de ananas (die ik op de kwark doe) door. Very tasty
WAT?! Die had al klaar moeten staanquote:Op donderdag 7 maart 2013 17:29 schreef LadyBlack het volgende:
Oh god, mijn ticker zegt 36+4 dagen zwanger.... dan moet ik mn ziekenhuistas zo zoetjes aan gaan pakken he?![]()
Ik vind het zo ráár dat het zo snel gaat!
Jeuj!!quote:Op donderdag 7 maart 2013 17:25 schreef L0t.. het volgende:
[..]
JoahMaandag eerste officiële verlofdag, dinsdag ben ik al weer 35 weken!
Het ís ook raar! Ik kan me nog zo goed herinneren dat jij positief testte, ik moest toen zelfs een traantje wegpinken, jajaquote:Op donderdag 7 maart 2013 17:29 schreef LadyBlack het volgende:
Oh god, mijn ticker zegt 36+4 dagen zwanger.... dan moet ik mn ziekenhuistas zo zoetjes aan gaan pakken he?![]()
Ik vind het zo ráár dat het zo snel gaat!
Zeg!quote:Op donderdag 7 maart 2013 17:37 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Het ís ook raar! Ik kan me nog zo goed herinneren dat jij positief testte, ik moest toen zelfs een traantje wegpinken, jajaEn nu mag je gewoon over 3 dagen al bevallen
.
Nouja, het kan ook nog ruim 5 weken durenquote:Op donderdag 7 maart 2013 17:39 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Zeg!Daar ben ik nog helemaal niet aan toe hoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |