Hier niet hoor!quote:Op woensdag 6 maart 2013 13:30 schreef L-E het volgende:
Gulara, het is echt nog heul lang 6 maart hoor. Pessimist!
quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:41 schreef .Sparkling. het volgende:
alsof er iemand keihard in mijn kruis getrapt heeft.
Nee, helemaal niet, ik 1,72 en mijn man 1,82.quote:
Ja, dat zeiden ze bij ons ook. En ja, rond de 1300 gram. Dat was flink voor ruim 27 weken. Ach, ik verzorg d'r goedquote:Op woensdag 6 maart 2013 14:48 schreef Suikertante het volgende:
Ja daar heb ik laatst dus naar gevraagd Sparkling, want bij ons kom ik ook elke keer 1,5 week eerder uit bij de echo's. Maar ze stellen dat dus niet bij omdat sommige baby's gewoon groot zijn, en als je het dan eerder gaat halen is de kans aanwezig dat bijvoorbeeld de longetjes of weerstand nog niet genoeg gerijpt is. Eigenlijk best logisch.
Hebben ze nog iets over het gewicht gezegd?
quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:06 schreef GotC het volgende:
Even zonder bij te lezen maak ik mezelf hierbij bekendWeg met Blokje., m'n eigen nickname erin
Kan iemand de OP aanpassen? YUR (ook op Fok! bekend) is de papa
We hadden vanmorgen een goede echo2 dagen teruggezet naar 6 oktober (9w3d)
Ons kindje was al lekker aan het dansen, hartje klopte prachtig en alles zat erop en eraan!
[ afbeelding ]
Naam erbij is niet erg, aangezien het 1) de verkeerde voorletter is 2) ik toch al bekend ben met eigen naam hier
zijn jullie toevallig FOK!-stel? want dan verdien je nog sterren ook!quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:24 schreef GotC het volgende:
HahahGoeie actie dbv!
En thanks! Was echt..ongelofelijk om te zien
Hoiquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:26 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
zijn jullie toevallig FOK!-stel? want dan verdien je nog sterren ook!
ja, bizar hè, zo een mens in een mens. prachtige foto's ik herken er al zo heul een babietje in.
quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:28 schreef YUR het volgende:
[..]
Hoi
We hebben elkaar niet via FOK! ontmoet, maar gewoon tijdens het stappen. Maar zonder dat we het van elkaar wisten zaten we alletwee wel al op FOK!
Ik heb GotC ontmaskerd door de smilies in haar smsjes destijds
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |