Hier niet hoor!quote:Op woensdag 6 maart 2013 13:30 schreef L-E het volgende:
Gulara, het is echt nog heul lang 6 maart hoor. Pessimist!
quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:41 schreef .Sparkling. het volgende:
alsof er iemand keihard in mijn kruis getrapt heeft.
Nee, helemaal niet, ik 1,72 en mijn man 1,82.quote:
Ja, dat zeiden ze bij ons ook. En ja, rond de 1300 gram. Dat was flink voor ruim 27 weken. Ach, ik verzorg d'r goedquote:Op woensdag 6 maart 2013 14:48 schreef Suikertante het volgende:
Ja daar heb ik laatst dus naar gevraagd Sparkling, want bij ons kom ik ook elke keer 1,5 week eerder uit bij de echo's. Maar ze stellen dat dus niet bij omdat sommige baby's gewoon groot zijn, en als je het dan eerder gaat halen is de kans aanwezig dat bijvoorbeeld de longetjes of weerstand nog niet genoeg gerijpt is. Eigenlijk best logisch.
Hebben ze nog iets over het gewicht gezegd?
quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:06 schreef GotC het volgende:
Even zonder bij te lezen maak ik mezelf hierbij bekendWeg met Blokje., m'n eigen nickname erin
Kan iemand de OP aanpassen? YUR (ook op Fok! bekend) is de papa
We hadden vanmorgen een goede echo2 dagen teruggezet naar 6 oktober (9w3d)
Ons kindje was al lekker aan het dansen, hartje klopte prachtig en alles zat erop en eraan!
[ afbeelding ]
Naam erbij is niet erg, aangezien het 1) de verkeerde voorletter is 2) ik toch al bekend ben met eigen naam hier
zijn jullie toevallig FOK!-stel? want dan verdien je nog sterren ook!quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:24 schreef GotC het volgende:
HahahGoeie actie dbv!
En thanks! Was echt..ongelofelijk om te zien
Hoiquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:26 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
zijn jullie toevallig FOK!-stel? want dan verdien je nog sterren ook!
ja, bizar hè, zo een mens in een mens. prachtige foto's ik herken er al zo heul een babietje in.
quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:28 schreef YUR het volgende:
[..]
Hoi
We hebben elkaar niet via FOK! ontmoet, maar gewoon tijdens het stappen. Maar zonder dat we het van elkaar wisten zaten we alletwee wel al op FOK!
Ik heb GotC ontmaskerd door de smilies in haar smsjes destijds
True! (dat blijft zo. IMHO) En welkom in het wespennest en slangenkuil ineen dat Z&G heet.quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:32 schreef YUR het volgende:
Ik vind het schitterend! En spannend! En leerzaam!
Ik heb ook lang getwijfeld of ik wel met deze verder wilde gaanquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:33 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Mooie foto GotC...meh blokje is toch handiger hoor
Je hebt gewoon gelijk, laten we eerlijk zijnquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:34 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
True! (dat blijft zo. IMHO) En welkom in het wespennest en slangenkuil ineen dat Z&G heet.![]()
grapje dames, grapje.
jij zegt het.quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:37 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Je hebt gewoon gelijk, laten we eerlijk zijn
Dank uquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:34 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
True! (dat blijft zo. IMHO) En welkom in het wespennest en slangenkuil ineen dat Z&G heet.![]()
grapje dames, grapje.
Wij kwamen gisteren ineens toch nog een tekst tegen voor op het kaartjequote:Op woensdag 6 maart 2013 17:00 schreef bellelena het volgende:
GotC uit de kast! En welkom papa YUR! Fijn dat de echo goed was!
En nu ben ik alles wat ik net las weer vergeten![]()
We zijn net bij de drukker geweest en het kaartje gaat (denken we) echt heel erg mooi worden![]()
![]()
De komende weken het ontwerp nog perfectioneren! Kan bijna niet wachten tot het kaartje werkelijk gemaakt gaat worden!
Oh my, ik moest ook mijn best doen om niet huilend te zoeken hoor!!quote:Op woensdag 6 maart 2013 17:26 schreef Spirit82 het volgende:
Wij moeten ook nog een tekst, bedenk ik me net. Google aan, sluizen open
Verloren zaak hier. En topquote:Op woensdag 6 maart 2013 17:29 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Oh my, ik moest ook mijn best doen om niet huilend te zoeken hoor!!
Ik zal eens wat teksten posten bij het geboortekaartjestopic. Wie weet heeft iemand er nog iets aan.
Heeeeeel vroeger een keer in gepost en zelf een week oid in WOHTSquote:Op woensdag 6 maart 2013 17:16 schreef LadyBlack het volgende:
GotC en YUR gefeliciteerd! GotC, postte jij eerder al in het rammelaarstopic? Heb je naam al wel eerder voorbij zien komen geloof ik! Mooie echo's hoor!
En belle, tof he, als je je geboortekaartje zo ziet ontstaan! De vriend van mijn moeder is ook nog bezig aan de onze, maar de proefjes zijn elke keer al zo tof....kan niet wachten tot ie echt af is!
Nu nog een beslissing wat betreft de naam, dat zou eens tijd worden
wat gaaf! Wat leuk!quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:06 schreef GotC het volgende:
Even zonder bij te lezen maak ik mezelf hierbij bekendWeg met Blokje., m'n eigen nickname erin
Kan iemand de OP aanpassen? YUR (ook op Fok! bekend) is de papa
We hadden vanmorgen een goede echo2 dagen teruggezet naar 6 oktober (9w3d)
Ons kindje was al lekker aan het dansen, hartje klopte prachtig en alles zat erop en eraan!
[ afbeelding ]
Naam erbij is niet erg, aangezien het 1) de verkeerde voorletter is 2) ik toch al bekend ben met eigen naam hier
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 6 maart 2013 17:58 schreef milka82 het volgende:
Tadaaa,daar was ie dan,vanmiddag om 15.10 uur is onze zoon Ivar Adrianus Sjoerd geboren. 3770 gram en 49 cm.
Ik lig een beetje in der prak maar hij doet het prima!
Nu ben ik echt heel nieuwsgierig naar het kaartje!quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:14 schreef bellelena het volgende:
Milka, daar issie zomaar opeens al! Van harte gefeliciteerd met jullie zoon
Suiker, ik heb toch ook een klein tekstje op het kaartje, zelf bedacht. Opeens was het daar en het past bij ons en vult het geheel erg mooi aan vinden we allebei
Jaaa, die nieuwsgierigheid! Ik vond het trouwens ook heel gek om vandaag de ontwerpen aan de drukker mevrouw te laten zien, zomaar de namen open en bloot! Was echt een hele lieve, ras Amsterdamse mevrouwOns kaartje heeft een speciale druktechniek, dus een proefdruk zal er niet komen (behalve de print ik hier thuis zelf maak om alles te controleren), de kaartjes gaan in 1 keer voor het echie zodra het babytje er is. We zien het echte resultaat dus pas als alles klaar is
Maar ik heb er alle vertrouwen in
milka, dat deed je stiekem!! Gefeliciteerd met je kleine boon!quote:Op woensdag 6 maart 2013 17:58 schreef milka82 het volgende:
Tadaaa,daar was ie dan,vanmiddag om 15.10 uur is onze zoon Ivar Adrianus Sjoerd geboren. 3770 gram en 49 cm.
Ik lig een beetje in der prak maar hij doet het prima!
Ik loop nog wel, maar echt op ontspanning. Nooit gedacht dat ik dat nog zou zeggen. Wilde nog de CPC 10 km zondag lopen...maar toch niet.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:10 schreef Suikertante het volgende:
Inmiddels had ik een vermoeden
Is lopen voor jou nog lekker? Of kan t eigenlijk al niet meer?
Knap hoor dat je het nog kuntquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:18 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik loop nog wel, maar echt op ontspanning. Nooit gedacht dat ik dat nog zou zeggen. Wilde nog de CPC 10 km zondag lopen...maar toch niet.
Merk het wel aan m'n banden trouwens. En m'n tights zitten, verrassend genoeg, tight.
Klote frezan dat je je zo beroerd voelt
8wkquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:36 schreef LadyBlack het volgende:
Hoe ver was je inmiddels frezan? Bij de meeste mensen houdt de misselijkheid rond de 12 weken weer af he. Hopelijk bij jou ook!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |