quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:02 schreef Limone het volgende:
Hoe ging het onderwerp nu van taartnaar kraamverband
?
Alles om je toepasselijk welkom te hetenquote:Op donderdag 7 maart 2013 18:02 schreef Limone het volgende:
Hoe ging het onderwerp nu van taartnaar kraamverband
?
Ja en anders hier een plaatje om mee te geven aan zequote:Op donderdag 7 maart 2013 18:04 schreef laziness het volgende:
Sla ook alvast die grote verbanden van kotex in want je zal ze nodig hebben en je vent gaat dat nooit overzien in het maandverband schap in de winkel
Gezien hoe ver je bent is het best nuttig om van tevoren te weten hoor. Schrik je minderquote:Op donderdag 7 maart 2013 18:15 schreef .Sparkling. het volgende:
Oh my god..dat wil ik helemaal niet weten!
Nuh dat duurde niet al die weken nee maar met enkel de verbanden uit je kraampakket ga je het niet redden dus het was maar een tipquote:Op donderdag 7 maart 2013 18:18 schreef Kyara het volgende:
Ik zat alweer vrij snel aan de normale kraamverbanden hoor. En zulke grote stolsels heb ik nooit gezien.
Ik zelf heb 1 dag gebloed maar ik geloof dat danic gewoon nog last heeft gehad van bloedingen. Dus het ligt er maar net aan.quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:24 schreef Spirit82 het volgende:
Ik heb gehoord dat je na een keizersnede minder last hebt omdat ze de baarmoeder schoonmaken. Klopt dat?
Ja bij jou was er ook helemaal geen plek met die twee meiden erbijquote:Op donderdag 7 maart 2013 18:18 schreef Kyara het volgende:
Ik zat alweer vrij snel aan de normale kraamverbanden hoor. En zulke grote stolsels heb ik nooit gezien.
Danic is toch natuurlijk bevallen?quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:26 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik zelf heb 1 dag gebloed maar ik geloof dat danic gewoon nog last heeft gehad van bloedingen. Dus het ligt er maar net aan.
Als je nog 6 weken wacht vertel ik je het verschil tussen beide keren
Owhquote:Op donderdag 7 maart 2013 18:30 schreef laziness het volgende:
[..]
Danic is toch natuurlijk bevallen?
Ik had zelf verwacht geen/nauwelijks last te hebben van bloedingen vanwege de ks, maar was uiteindelijk erg blij met mijn enorme onderbroeken en dito kraamverbandenquote:Op donderdag 7 maart 2013 18:24 schreef Spirit82 het volgende:
Ik heb gehoord dat je na een keizersnede minder last hebt omdat ze de baarmoeder schoonmaken. Klopt dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |