Afschieten allemaalquote:
Inderdaad, vooral als ze de grootheden van deze aarde verpestenquote:
Met z'n zogenaamde compensatiegitaartje op de achtergrondquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Inderdaad, vooral als ze de grootheden van deze aarde verpesten
Zelfspot. Love you!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Inderdaad, vooral als ze de grootheden van deze aarde verpesten
Dit is een mengelmoesje van verschillende dialecten uit het noorden/noordoostenquote:
Alleen Frysk, no!?quote:
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:57 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Met z'n zogenaamde compensatiegitaartje op de achtergrond![]()
quote:
Bas baasquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:59 schreef SilentChaos het volgende:
[..]Oke vanaf nu noem ik m'n ukelele zo
Thanks
Diezelfde kneus heeft ook nog de grootheden als The Beatles verpest, met z'n zonnebril![]()
Ow, ok, voor mij 1 pot natquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Dit is een mengelmoesje van verschillende dialecten uit het noorden/noordoosten
M'n oom en tante uit Leeuwarden zeggen ook overal no of nou achteraanquote:
Je hebt een beetje gelijk hoor, al die dialecten vallen onder het Nedersaksischquote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:00 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, ok, voor mij 1 pot nat
Ik herkende de regio
Daaromquote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:00 schreef minthy het volgende:
[..]
M'n oom en tante uit Leeuwarden zeggen ook overal no of nou achteraan
f-a-p-p-i-n-gquote:
Dat doe ik ook...quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:01 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Daarom![]()
En Groningers plakken overal een 'jaaa' achter
haha oh jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
F-Ö-H-N-E-Nquote:
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:03 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
haha oh jaingespeeld door m'n pa ja
Tof design trouwens, die elektrische gitaar die je gebruiktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
Je moet hem eens zien rossen op Spongebob!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:04 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Tof design trouwens, die elektrische gitaar die je gebruikt
Die bruine?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:04 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Tof design trouwens, die elektrische gitaar die je gebruikt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
Noemt hij hem zo?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Je moet hem eens zien rossen op Spongebob!
Oh jaquote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Je moet hem eens zien rossen op Spongebob!
Ik weet niet of ik dit durf te kijkenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Oh jaSpongebob
Geluid is overigens gewoon van m'n andere gitaar....
Leukste verjaardagscadeau ooitquote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:12 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dit durf te kijken![]()
Wie?quote:
Jawel hoor! Ik heb ze allemaal gezien, niks schunnigs aanquote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:12 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dit durf te kijken![]()
Ja, Gunther D. is bij onze Belgische vrienden nu aan het draaien, wist je dat al?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:05 schreef minthy het volgende:
Iemand nog iets leuks te delen?
Ik verveel me
Toen ik de quote-alert zag, wist ik hetquote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:06 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Ja, Gunther D. is bij onze Belgische vrienden nu aan het draaien, wist je dat al?
TV / [StuBru #2] Waar de festivalzomer begonnen is!
Hahaquote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Toen ik de quote-alert zag, wist ik het
En dat vind ik tof, ik krijg nooit iets waar ik om vraagquote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:08 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Haha
Ik deed het vandaag niet omdat ik niet wil spammen, maar je vroeg er om.
ik wist m ook niet manquote:
Ik ook niet, maar die gast die MJ zei was al bijna op de finishlijn en dan gaan al die andere bellers random artiesten noemenquote:
Ja dat was welquote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar die gast die MJ zei was al bijna op de finishlijn en dan gaan al die andere bellers random artiesten noemen
Staat al sinds 1900 met de deegroller in de hand door de brievenbus te glurenquote:
Ocherm...quote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:56 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Staat al sinds 1900 met de deegroller in de hand door de brievenbus te gluren
Ik vind dat je moet trakterenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:58 schreef wolfrolf het volgende:
laatste minuten als PIMP abonnee
bedankt fok voor het aftroggelen van mijn geldje
grgr wolfrolf
Die gaat niet stipt om 0u weg volgens mij.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:58 schreef wolfrolf het volgende:
laatste minuten als PIMP abonnee
bedankt fok voor het aftroggelen van mijn geldje
grgr wolfrolf
wel. abo is zojuist verdwenen uit mijn myatquote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Die gaat niet stipt om 0u weg volgens mij.
Dan nog; gewoon trakteren!!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Die gaat niet stipt om 0u weg volgens mij.
Jammer joh.quote:Op woensdag 6 maart 2013 00:00 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
wel. abo is zojuist verdwenen uit mijn myat
Neem ajb weer een abo, ik ben je gezeik nu al zat!!quote:
Nou dan doneer je er toch 1 aan mij?quote:Op woensdag 6 maart 2013 00:05 schreef henkde_j het volgende:
Ik verdien wel een abo voor mijn UI diensten in dit topic
Eerst de Kerst-UI voor Pino?quote:Op woensdag 6 maart 2013 00:05 schreef henkde_j het volgende:
Ik verdien wel een abo voor mijn UI diensten in dit topic
Je moet in dit topic zo verdomd goed op je zinsbouw lettenquote:Op woensdag 6 maart 2013 00:07 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nou dan doneer je er toch 1 aan mij?
Wordt aan gewerktquote:
Patsert!quote:
Ik kan het niet zien (tablet) maar je hebt weer een abo of je hebt een scheen gelaten...quote:
Klote banners in de mobiele layout. in die paar minuten er al 3 keer op geklikt met mijn spekvingersquote:
quote:
En toch voel ik me achtergesteld, buitengesloten en uitgekotst nuquote:
Ik voel je pijnquote:Op woensdag 6 maart 2013 00:24 schreef minthy het volgende:
[..]
En toch voel ik me achtergesteld, buitengesloten en uitgekotst nu
Oke dat kan.quote:Op woensdag 6 maart 2013 00:24 schreef minthy het volgende:
[..]
En toch voel ik me achtergesteld, buitengesloten en uitgekotst nu
Nu vraag ik mij wel af waar dat originele trompet deuntje vandaan komt. Vast niet van Typhoonquote:Op woensdag 6 maart 2013 00:25 schreef Pino112 het volgende:
Eén of andere remix, nog nooit gehoord dezen.![]()
Oh ja, ik mag ook om 6:30 op... Ervan uitgaan dat je een late dienst hebt, de pijn die je voelt als je een vroege blijkt te hebbenquote:Op woensdag 6 maart 2013 00:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
toch maar eens naar bed zo.over 6.5 uur weer op en een lange dag morgen
Denk het wel als ik Roos zo hoor..quote:Op woensdag 6 maart 2013 00:26 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Nu vraag ik mij wel af waar dat originele trompet deuntje vandaan komt. Vast niet van Typhoon
Topfilm he?quote:
Oh en de versie met de New Cool Collective is natuurlijk de bestequote:Op woensdag 6 maart 2013 00:26 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Nu vraag ik mij wel af waar dat originele trompet deuntje vandaan komt. Vast niet van Typhoon
heerlijk ja! beetje westernmuziek, wat johnnycashachtig spul en gezellige hiphop! terechte Oscar voor Christopher Waltz hoewel Samuel L en DiCaprio ook hun best deden. eigenlijk vond ik Jamie Foxx nog de minste acteurquote:
quote:Op woensdag 6 maart 2013 00:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
heerlijk ja! beetje westernmuziek, wat johnnycashachtig spul en gezellige hiphop! terechte Oscar voor Christopher Waltz hoewel Samuel L en DiCaprio ook hun best deden. eigenlijk vond ik Jamie Foxx nog de minste acteurdie 2,5uur waren zo om!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Jij begrijpt _O_
quote:Op woensdag 6 maart 2013 00:39 schreef henkde_j het volgende:
[..]ben ik wel met je eens ja. 't was niet slecht, maar wel het minste stuk van de film.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op woensdag 6 maart 2013 00:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ben ik wel met je eens ja. 't was niet slecht, maar wel het minste stuk van de film.Bij die scene dacht ik wel:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Jij begrijpt _O_
quote:Op woensdag 6 maart 2013 00:43 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Bij die scene dacht ik wel:natuurlijk! lekker over the top! beetje blaxploitation toevoegen. heerlijk. dat gaf net dat beetje extraSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
ben bang van wel...quote:
Herkenbaar... Was om 5u al aan het spoken, sliep ergens rond 2:30quote:Op woensdag 6 maart 2013 07:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
ben bang van wel...
bestaat er een pilletje voor een fatsoenlijk bioritme?
Of ik ben niet wakker te krijgen tot een uur of 9/10 of ik word wakker om half 6
Ik vrees het welquote:
Mooi but!quote:
Ik krijg klanten op bezoekquote:Op woensdag 6 maart 2013 08:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Mooi but!![]()
Al vraag ik me af of ik veel kan meeluisteren, druk dagje, ben helemaal alleen
quote:
Kleinste stad is toch Bronckhorst?quote:Op woensdag 6 maart 2013 08:55 schreef SilentChaos het volgende:
Wie rijdt er naar Madurodam voor Simcity![]()
Ja maar je moest ook denken aan de huidige plaatsvervanger van Chavez in Venezuela, en die vent heet Maduro van z'n achternaamquote:Op woensdag 6 maart 2013 09:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kleinste stad is toch Bronckhorst?
en ja die heeft ook een poort!
hoe groot is Bronckhorst? Hier in de buurt ligt Batenburg, daar wonen 600 mensen in de stadquote:Op woensdag 6 maart 2013 09:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kleinste stad is toch Bronckhorst?
en ja die heeft ook een poort!
owh maar ik luister geen radio meer, ben gestopt iets voor 9en. en heb niet alles meegekregenquote:Op woensdag 6 maart 2013 09:43 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja maar je moest ook denken aan de huidige plaatsvervanger van Chavez in Venezuela, en die vent heet Maduro van z'n achternaam
Jaaaa wat gaaftwitter:Sandra van Nieuwland twitterde op woensdag 06-03-2013 om 09:52:49Wisten jullie al dat ik vrijdagmorgen bij @giel3fm in de ochtendshow zit op @3FM Yoehee, ik begin de dag weer met een dansje! reageer retweet
fixedquote:Op woensdag 6 maart 2013 09:57 schreef Pino112 het volgende:
Jaahaaaahhhooeeeehhaaaaa waaaahhaaaaaat gaaahhaaaaahhaaaaaaaaftwitter:Sandra van Nieuwland twitterde op woensdag 06-03-2013 om 09:52:49Wisten jullie al dat ik vrijdagmorgen bij @giel3fm in de ochtendshow zit op @3FM Yoehee, ik begin de dag weer met een dansje! reageer retweet
![]()
![]()
![]()
Ontslag?quote:Op woensdag 6 maart 2013 09:13 schreef Impect het volgende:
Moguh,
Ik ben bang dat dit mijn laatste maand is dat ik 5 dagen in de week, 8 uur per dag, 3fm kan luisteren..
quote:Op woensdag 6 maart 2013 10:08 schreef Impect het volgende:
[..]
Fusie, kom in ander gebouw met andere collega's van 55 jaar.....
Gewoon over de speakers doenquote:Op woensdag 6 maart 2013 10:26 schreef ieniminimuis het volgende:
oordopjes vergeten mee te nemen... kan ik nog geen radio luisteren in de bieb
denk niet dat het zo gewenst wordt door mijn mede studenten. Ze willen stilte. Het is nl tentamenweek. Daarnaast denk ik dat ik binnen 10 min eruit wordt gebonjourd door het personeel hier.quote:
Ik snap echt niet dat je daar vrijwillig gaat zitten, zeker zonder muziek was ik weer lekker naar huis gegaan.quote:Op woensdag 6 maart 2013 10:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
denk niet dat het zo gewenst wordt door mijn mede studenten. Ze willen stilte. Het is nl tentamenweek. Daarnaast denk ik dat ik binnen 10 min eruit wordt gebonjourd door het personeel hier.
Maar men mag wel hoesten, proesten, niezen, en andere vervelende geluiden maken wat mij zeer op de zenuwen werkt.
Inderdaad!quote:Op woensdag 6 maart 2013 10:41 schreef alors het volgende:
[..]
Ik snap echt niet dat je daar vrijwillig gaat zitten, zeker zonder muziek was ik weer lekker naar huis gegaan.
uhm omdat ik thuis niets uitvoerde?quote:Op woensdag 6 maart 2013 10:41 schreef alors het volgende:
[..]
Ik snap echt niet dat je daar vrijwillig gaat zitten, zeker zonder muziek was ik weer lekker naar huis gegaan.
ADD FTWquote:Op woensdag 6 maart 2013 10:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
uhm omdat ik thuis niets uitvoerde?
Niet dat ik hier veel doe...
Lang leve concentratie problemen
Ja ik herken het wel, bij mij helpt eigenlijk alleen de combinatie muziek (liefst geen 3fm, want dan wordt de verleiding om hier te posten groterquote:Op woensdag 6 maart 2013 10:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
uhm omdat ik thuis niets uitvoerde?
Niet dat ik hier veel doe...
Lang leve concentratie problemen
welke? Dan zing ik hem gewoon in mijn hoofdquote:
Never everquote:Op woensdag 6 maart 2013 10:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
welke? Dan zing ik hem gewoon in mijn hoofd
Never Everquote:Op woensdag 6 maart 2013 10:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
welke? Dan zing ik hem gewoon in mijn hoofd
quote:
Neen....quote:
Balen!quote:Op woensdag 6 maart 2013 10:08 schreef Impect het volgende:
[..]
Fusie, kom in ander gebouw met andere collega's van 55 jaar.....
Vind ik ook hoorquote:
Niets pleasure aan.quote:
Met haar kan je inderdaad best thuiskomenquote:
Van mij wel, je moet ook een beetje oppassen dat je niet overwerkt raaktquote:Op woensdag 6 maart 2013 11:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo ik heb deze ochtend meer gedaan dan in de rest van de week
Mag ik nu naar huis? 3fm luisteren?
Jeuhquote:Op woensdag 6 maart 2013 12:00 schreef alors het volgende:
[..]
Van mij wel, je moet ook een beetje oppassen dat je niet overwerkt raakt
Ik zat er op te wachtenquote:Op woensdag 6 maart 2013 12:14 schreef alors het volgende:
Ik moet nog steeds een beetje huilen om die tekst
Op vakantie met de oude bril van Rabbering?quote:
Opetenquote:Op woensdag 6 maart 2013 13:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Ganzen en Zwanen, natuurterroristen zijn het![]()
afgeschoten wild en gevogelte mag je van mij etenquote:
Meest diervriendelijke vleesquote:Op woensdag 6 maart 2013 13:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
afgeschoten wild en gevogelte mag je van mij eten
Begrijp dat ook nooitquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:22 schreef ieniminimuis het volgende:
wrm draait Paul bij plagiaat altijd de verkeerde plaat?
Iedereen vind lama's schattig!quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
ik vind trouwens je lama schattig
Muizen geef ik aan de kat.quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
vonden ze dat ook maar van muizen
Ik moest even googelen. Maar ik weet het weerquote:
Nee niet Heleen van Royen, die is nog 1000000x erger.quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:24 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik moest even googelen. Maar ik weet het weer
Ook geweldig bij Pauw en Wittemanquote:Op woensdag 6 maart 2013 16:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee niet Heleen van Royen, die is nog 1000000x erger.
Marjon deed een Erica Terpstraatje
Bijzonder gesprek met correspondent by rtvrijnmondquote:Op woensdag 6 maart 2013 16:31 schreef satecl het volgende:
Haha wie was dat he... heb ik wat gemist?
Verbouwen tot man of wat bedoel je?quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:32 schreef alors het volgende:
Ik vind haar wel lacheze heeft zich ook daar laten verbouwen en daar een reportage over gemaakt
Nu dus al op 1600twitter:marjonvanroyen twitterde op woensdag 06-03-2013 om 04:57:29He, ik wil 1500 volgers. Nog 4 meer. Is dat mogelijk? 4? reageer retweet
Klopt, vorige keer viel het allemaal wel mee en was ze echt ziek. Niet dronken.quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:39 schreef Lamabal het volgende:
Hahah. Van de vorige keer.
https://twitter.com/marjonvanroyen/status/301353394512203776
WIE is dat/dit dan ?quote:
Volgens mij zijn we beiden in de war met Ingeborg Beugelquote:Op woensdag 6 maart 2013 16:32 schreef alors het volgende:
Ik vind haar wel lacheze heeft zich ook daar laten verbouwen en daar een reportage over gemaakt
Nee hoor, ik iig niet.quote:Op woensdag 6 maart 2013 17:21 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Volgens mij zijn we beiden in de war met Ingeborg Beugel
quote:
quote:In 2006 onderging Ingeborg Beugel een facelift in het Thaise Bumrungrad Hospital in Bangkok.[1] Er werd een radioprogramma over gemaakt dat in 2007 werd uitgezonden in 'De Ochtenden' van de VPRO. Het programma werd herhaald op HollandDoc in 2008.
quote:Op woensdag 6 maart 2013 17:22 schreef alors het volgende:
[..]
Geraldine Kemper, google maar, leuke meid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ik zou zweren dat deze dat ook heeft laten doen, maar dan in Z-Amerika... maar misschien ben ik idd in de war.quote:
Ik dacht dat het 1 en dezelfde persoon wasquote:Op woensdag 6 maart 2013 17:24 schreef alors het volgende:
[..]
Oh ik zou zweren dat deze dat ook heeft laten doen, maar dan in Z-Amerika... maar misschien ben ik idd in de war.
Hoorde d'r achternaam niet hequote:
Amsterdam /care, die maken zich ook nooit druk als hier weer eens wat moet verdwijnen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 17:40 schreef borisz het volgende:
Heeft iedereen al getekend?
http://petities.nl/petiti(...)sterdam-moet-blijven
+1quote:Op woensdag 6 maart 2013 17:44 schreef alors het volgende:
[..]
Amsterdam /care, die maken zich ook nooit druk als hier weer eens wat moet verdwijnen.
Ja ons is jarenlang een trein belooft, maar dat was ook niet belangrijk genoeg, itt tot bv de noord-zuidlijn.quote:Op woensdag 6 maart 2013 17:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
+1
Snappen ze ook gelijk in de Randstad hoe het moet zijn als je ergens eens een keertje met de regiobus moet komen ipv met trein of ferry.
nee ik geef geen neukquote:Op woensdag 6 maart 2013 17:40 schreef borisz het volgende:
quote:Op woensdag 6 maart 2013 17:44 schreef alors het volgende:
[..]
Amsterdam /care, die maken zich ook nooit druk als hier weer eens wat moet verdwijnen.
Ditquote:Op woensdag 6 maart 2013 17:44 schreef alors het volgende:
[..]
OMG NIET MIJN DRAAGVLEUGEL BOOT!quote:Op woensdag 6 maart 2013 17:40 schreef borisz het volgende:
Dichtroaien die gaskroan!quote:Op woensdag 6 maart 2013 17:52 schreef alors het volgende:
[..]
Ja ons is jarenlang een trein belooft, maar dat was ook niet belangrijk genoeg, itt tot bv de noord-zuidlijn.
NEE!! Snuitjequote:Op woensdag 6 maart 2013 19:27 schreef MarijeH het volgende:
Wij hebben vandaag trouwens paardenvlees gegeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |