quote:
En toch voel ik me achtergesteld, buitengesloten en uitgekotst nuquote:
Ik voel je pijnquote:Op woensdag 6 maart 2013 00:24 schreef minthy het volgende:
[..]
En toch voel ik me achtergesteld, buitengesloten en uitgekotst nu
Oke dat kan.quote:Op woensdag 6 maart 2013 00:24 schreef minthy het volgende:
[..]
En toch voel ik me achtergesteld, buitengesloten en uitgekotst nu
Nu vraag ik mij wel af waar dat originele trompet deuntje vandaan komt. Vast niet van Typhoonquote:Op woensdag 6 maart 2013 00:25 schreef Pino112 het volgende:
Eén of andere remix, nog nooit gehoord dezen.![]()
Oh ja, ik mag ook om 6:30 op... Ervan uitgaan dat je een late dienst hebt, de pijn die je voelt als je een vroege blijkt te hebbenquote:Op woensdag 6 maart 2013 00:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
toch maar eens naar bed zo.over 6.5 uur weer op en een lange dag morgen
Denk het wel als ik Roos zo hoor..quote:Op woensdag 6 maart 2013 00:26 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Nu vraag ik mij wel af waar dat originele trompet deuntje vandaan komt. Vast niet van Typhoon
Topfilm he?quote:
Oh en de versie met de New Cool Collective is natuurlijk de bestequote:Op woensdag 6 maart 2013 00:26 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Nu vraag ik mij wel af waar dat originele trompet deuntje vandaan komt. Vast niet van Typhoon
heerlijk ja! beetje westernmuziek, wat johnnycashachtig spul en gezellige hiphop! terechte Oscar voor Christopher Waltz hoewel Samuel L en DiCaprio ook hun best deden. eigenlijk vond ik Jamie Foxx nog de minste acteurquote:
quote:Op woensdag 6 maart 2013 00:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
heerlijk ja! beetje westernmuziek, wat johnnycashachtig spul en gezellige hiphop! terechte Oscar voor Christopher Waltz hoewel Samuel L en DiCaprio ook hun best deden. eigenlijk vond ik Jamie Foxx nog de minste acteurdie 2,5uur waren zo om!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
quote:Op woensdag 6 maart 2013 00:39 schreef henkde_j het volgende:
[..]ben ik wel met je eens ja. 't was niet slecht, maar wel het minste stuk van de film.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op woensdag 6 maart 2013 00:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ben ik wel met je eens ja. 't was niet slecht, maar wel het minste stuk van de film.Bij die scene dacht ik wel:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
quote:Op woensdag 6 maart 2013 00:43 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Bij die scene dacht ik wel:natuurlijk! lekker over the top! beetje blaxploitation toevoegen. heerlijk. dat gaf net dat beetje extraSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |