Oke dat kan.quote:Op woensdag 6 maart 2013 00:24 schreef minthy het volgende:
[..]
En toch voel ik me achtergesteld, buitengesloten en uitgekotst nu
Nu vraag ik mij wel af waar dat originele trompet deuntje vandaan komt. Vast niet van Typhoonquote:Op woensdag 6 maart 2013 00:25 schreef Pino112 het volgende:
Eén of andere remix, nog nooit gehoord dezen.![]()
Oh ja, ik mag ook om 6:30 op... Ervan uitgaan dat je een late dienst hebt, de pijn die je voelt als je een vroege blijkt te hebbenquote:Op woensdag 6 maart 2013 00:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
toch maar eens naar bed zo.over 6.5 uur weer op en een lange dag morgen
Denk het wel als ik Roos zo hoor..quote:Op woensdag 6 maart 2013 00:26 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Nu vraag ik mij wel af waar dat originele trompet deuntje vandaan komt. Vast niet van Typhoon
Topfilm he?quote:
Oh en de versie met de New Cool Collective is natuurlijk de bestequote:Op woensdag 6 maart 2013 00:26 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Nu vraag ik mij wel af waar dat originele trompet deuntje vandaan komt. Vast niet van Typhoon
heerlijk ja! beetje westernmuziek, wat johnnycashachtig spul en gezellige hiphop! terechte Oscar voor Christopher Waltz hoewel Samuel L en DiCaprio ook hun best deden. eigenlijk vond ik Jamie Foxx nog de minste acteurquote:
quote:Op woensdag 6 maart 2013 00:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
heerlijk ja! beetje westernmuziek, wat johnnycashachtig spul en gezellige hiphop! terechte Oscar voor Christopher Waltz hoewel Samuel L en DiCaprio ook hun best deden. eigenlijk vond ik Jamie Foxx nog de minste acteurdie 2,5uur waren zo om!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
quote:Op woensdag 6 maart 2013 00:39 schreef henkde_j het volgende:
[..]ben ik wel met je eens ja. 't was niet slecht, maar wel het minste stuk van de film.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op woensdag 6 maart 2013 00:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ben ik wel met je eens ja. 't was niet slecht, maar wel het minste stuk van de film.Bij die scene dacht ik wel:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
quote:Op woensdag 6 maart 2013 00:43 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Bij die scene dacht ik wel:natuurlijk! lekker over the top! beetje blaxploitation toevoegen. heerlijk. dat gaf net dat beetje extraSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
ben bang van wel...quote:
Herkenbaar... Was om 5u al aan het spoken, sliep ergens rond 2:30quote:Op woensdag 6 maart 2013 07:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
ben bang van wel...
bestaat er een pilletje voor een fatsoenlijk bioritme?
Of ik ben niet wakker te krijgen tot een uur of 9/10 of ik word wakker om half 6
Ik vrees het welquote:
Mooi but!quote:
Ik krijg klanten op bezoekquote:Op woensdag 6 maart 2013 08:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Mooi but!![]()
Al vraag ik me af of ik veel kan meeluisteren, druk dagje, ben helemaal alleen
quote:
Kleinste stad is toch Bronckhorst?quote:Op woensdag 6 maart 2013 08:55 schreef SilentChaos het volgende:
Wie rijdt er naar Madurodam voor Simcity![]()
Ja maar je moest ook denken aan de huidige plaatsvervanger van Chavez in Venezuela, en die vent heet Maduro van z'n achternaamquote:Op woensdag 6 maart 2013 09:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kleinste stad is toch Bronckhorst?
en ja die heeft ook een poort!
hoe groot is Bronckhorst? Hier in de buurt ligt Batenburg, daar wonen 600 mensen in de stadquote:Op woensdag 6 maart 2013 09:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kleinste stad is toch Bronckhorst?
en ja die heeft ook een poort!
owh maar ik luister geen radio meer, ben gestopt iets voor 9en. en heb niet alles meegekregenquote:Op woensdag 6 maart 2013 09:43 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja maar je moest ook denken aan de huidige plaatsvervanger van Chavez in Venezuela, en die vent heet Maduro van z'n achternaam
Jaaaa wat gaaftwitter:Sandra van Nieuwland twitterde op woensdag 06-03-2013 om 09:52:49Wisten jullie al dat ik vrijdagmorgen bij @giel3fm in de ochtendshow zit op @3FM Yoehee, ik begin de dag weer met een dansje! reageer retweet
fixedquote:Op woensdag 6 maart 2013 09:57 schreef Pino112 het volgende:
Jaahaaaahhhooeeeehhaaaaa waaaahhaaaaaat gaaahhaaaaahhaaaaaaaaftwitter:Sandra van Nieuwland twitterde op woensdag 06-03-2013 om 09:52:49Wisten jullie al dat ik vrijdagmorgen bij @giel3fm in de ochtendshow zit op @3FM Yoehee, ik begin de dag weer met een dansje! reageer retweet
![]()
![]()
![]()
Ontslag?quote:Op woensdag 6 maart 2013 09:13 schreef Impect het volgende:
Moguh,
Ik ben bang dat dit mijn laatste maand is dat ik 5 dagen in de week, 8 uur per dag, 3fm kan luisteren..
quote:Op woensdag 6 maart 2013 10:08 schreef Impect het volgende:
[..]
Fusie, kom in ander gebouw met andere collega's van 55 jaar.....
Gewoon over de speakers doenquote:Op woensdag 6 maart 2013 10:26 schreef ieniminimuis het volgende:
oordopjes vergeten mee te nemen... kan ik nog geen radio luisteren in de bieb
denk niet dat het zo gewenst wordt door mijn mede studenten. Ze willen stilte. Het is nl tentamenweek. Daarnaast denk ik dat ik binnen 10 min eruit wordt gebonjourd door het personeel hier.quote:
Ik snap echt niet dat je daar vrijwillig gaat zitten, zeker zonder muziek was ik weer lekker naar huis gegaan.quote:Op woensdag 6 maart 2013 10:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
denk niet dat het zo gewenst wordt door mijn mede studenten. Ze willen stilte. Het is nl tentamenweek. Daarnaast denk ik dat ik binnen 10 min eruit wordt gebonjourd door het personeel hier.
Maar men mag wel hoesten, proesten, niezen, en andere vervelende geluiden maken wat mij zeer op de zenuwen werkt.
Inderdaad!quote:Op woensdag 6 maart 2013 10:41 schreef alors het volgende:
[..]
Ik snap echt niet dat je daar vrijwillig gaat zitten, zeker zonder muziek was ik weer lekker naar huis gegaan.
uhm omdat ik thuis niets uitvoerde?quote:Op woensdag 6 maart 2013 10:41 schreef alors het volgende:
[..]
Ik snap echt niet dat je daar vrijwillig gaat zitten, zeker zonder muziek was ik weer lekker naar huis gegaan.
ADD FTWquote:Op woensdag 6 maart 2013 10:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
uhm omdat ik thuis niets uitvoerde?
Niet dat ik hier veel doe...
Lang leve concentratie problemen
Ja ik herken het wel, bij mij helpt eigenlijk alleen de combinatie muziek (liefst geen 3fm, want dan wordt de verleiding om hier te posten groterquote:Op woensdag 6 maart 2013 10:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
uhm omdat ik thuis niets uitvoerde?
Niet dat ik hier veel doe...
Lang leve concentratie problemen
welke? Dan zing ik hem gewoon in mijn hoofdquote:
Never everquote:Op woensdag 6 maart 2013 10:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
welke? Dan zing ik hem gewoon in mijn hoofd
Never Everquote:Op woensdag 6 maart 2013 10:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
welke? Dan zing ik hem gewoon in mijn hoofd
quote:
Neen....quote:
Balen!quote:Op woensdag 6 maart 2013 10:08 schreef Impect het volgende:
[..]
Fusie, kom in ander gebouw met andere collega's van 55 jaar.....
Vind ik ook hoorquote:
Niets pleasure aan.quote:
Met haar kan je inderdaad best thuiskomenquote:
Van mij wel, je moet ook een beetje oppassen dat je niet overwerkt raaktquote:Op woensdag 6 maart 2013 11:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo ik heb deze ochtend meer gedaan dan in de rest van de week
Mag ik nu naar huis? 3fm luisteren?
Jeuhquote:Op woensdag 6 maart 2013 12:00 schreef alors het volgende:
[..]
Van mij wel, je moet ook een beetje oppassen dat je niet overwerkt raakt
Ik zat er op te wachtenquote:Op woensdag 6 maart 2013 12:14 schreef alors het volgende:
Ik moet nog steeds een beetje huilen om die tekst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |