ben bang van wel...quote:
Herkenbaar... Was om 5u al aan het spoken, sliep ergens rond 2:30quote:Op woensdag 6 maart 2013 07:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
ben bang van wel...
bestaat er een pilletje voor een fatsoenlijk bioritme?
Of ik ben niet wakker te krijgen tot een uur of 9/10 of ik word wakker om half 6
Ik vrees het welquote:
Mooi but!quote:
Ik krijg klanten op bezoekquote:Op woensdag 6 maart 2013 08:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Mooi but!![]()
Al vraag ik me af of ik veel kan meeluisteren, druk dagje, ben helemaal alleen
quote:
Kleinste stad is toch Bronckhorst?quote:Op woensdag 6 maart 2013 08:55 schreef SilentChaos het volgende:
Wie rijdt er naar Madurodam voor Simcity![]()
Ja maar je moest ook denken aan de huidige plaatsvervanger van Chavez in Venezuela, en die vent heet Maduro van z'n achternaamquote:Op woensdag 6 maart 2013 09:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kleinste stad is toch Bronckhorst?
en ja die heeft ook een poort!
hoe groot is Bronckhorst? Hier in de buurt ligt Batenburg, daar wonen 600 mensen in de stadquote:Op woensdag 6 maart 2013 09:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kleinste stad is toch Bronckhorst?
en ja die heeft ook een poort!
owh maar ik luister geen radio meer, ben gestopt iets voor 9en. en heb niet alles meegekregenquote:Op woensdag 6 maart 2013 09:43 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja maar je moest ook denken aan de huidige plaatsvervanger van Chavez in Venezuela, en die vent heet Maduro van z'n achternaam
Jaaaa wat gaaftwitter:Sandra van Nieuwland twitterde op woensdag 06-03-2013 om 09:52:49Wisten jullie al dat ik vrijdagmorgen bij @giel3fm in de ochtendshow zit op @3FM Yoehee, ik begin de dag weer met een dansje! reageer retweet
fixedquote:Op woensdag 6 maart 2013 09:57 schreef Pino112 het volgende:
Jaahaaaahhhooeeeehhaaaaa waaaahhaaaaaat gaaahhaaaaahhaaaaaaaaftwitter:Sandra van Nieuwland twitterde op woensdag 06-03-2013 om 09:52:49Wisten jullie al dat ik vrijdagmorgen bij @giel3fm in de ochtendshow zit op @3FM Yoehee, ik begin de dag weer met een dansje! reageer retweet
![]()
![]()
![]()
Ontslag?quote:Op woensdag 6 maart 2013 09:13 schreef Impect het volgende:
Moguh,
Ik ben bang dat dit mijn laatste maand is dat ik 5 dagen in de week, 8 uur per dag, 3fm kan luisteren..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |