quote:Op woensdag 6 maart 2013 10:08 schreef Impect het volgende:
[..]
Fusie, kom in ander gebouw met andere collega's van 55 jaar.....
Gewoon over de speakers doenquote:Op woensdag 6 maart 2013 10:26 schreef ieniminimuis het volgende:
oordopjes vergeten mee te nemen... kan ik nog geen radio luisteren in de bieb
denk niet dat het zo gewenst wordt door mijn mede studenten. Ze willen stilte. Het is nl tentamenweek. Daarnaast denk ik dat ik binnen 10 min eruit wordt gebonjourd door het personeel hier.quote:
Ik snap echt niet dat je daar vrijwillig gaat zitten, zeker zonder muziek was ik weer lekker naar huis gegaan.quote:Op woensdag 6 maart 2013 10:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
denk niet dat het zo gewenst wordt door mijn mede studenten. Ze willen stilte. Het is nl tentamenweek. Daarnaast denk ik dat ik binnen 10 min eruit wordt gebonjourd door het personeel hier.
Maar men mag wel hoesten, proesten, niezen, en andere vervelende geluiden maken wat mij zeer op de zenuwen werkt.
Inderdaad!quote:Op woensdag 6 maart 2013 10:41 schreef alors het volgende:
[..]
Ik snap echt niet dat je daar vrijwillig gaat zitten, zeker zonder muziek was ik weer lekker naar huis gegaan.
uhm omdat ik thuis niets uitvoerde?quote:Op woensdag 6 maart 2013 10:41 schreef alors het volgende:
[..]
Ik snap echt niet dat je daar vrijwillig gaat zitten, zeker zonder muziek was ik weer lekker naar huis gegaan.
ADD FTWquote:Op woensdag 6 maart 2013 10:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
uhm omdat ik thuis niets uitvoerde?
Niet dat ik hier veel doe...
Lang leve concentratie problemen
Ja ik herken het wel, bij mij helpt eigenlijk alleen de combinatie muziek (liefst geen 3fm, want dan wordt de verleiding om hier te posten groterquote:Op woensdag 6 maart 2013 10:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
uhm omdat ik thuis niets uitvoerde?
Niet dat ik hier veel doe...
Lang leve concentratie problemen
welke? Dan zing ik hem gewoon in mijn hoofdquote:
Never everquote:Op woensdag 6 maart 2013 10:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
welke? Dan zing ik hem gewoon in mijn hoofd
Never Everquote:Op woensdag 6 maart 2013 10:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
welke? Dan zing ik hem gewoon in mijn hoofd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |