Op vakantie met de oude bril van Rabbering?quote:
Opetenquote:Op woensdag 6 maart 2013 13:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Ganzen en Zwanen, natuurterroristen zijn het![]()
afgeschoten wild en gevogelte mag je van mij etenquote:
Meest diervriendelijke vleesquote:Op woensdag 6 maart 2013 13:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
afgeschoten wild en gevogelte mag je van mij eten
Begrijp dat ook nooitquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:22 schreef ieniminimuis het volgende:
wrm draait Paul bij plagiaat altijd de verkeerde plaat?
Iedereen vind lama's schattig!quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
ik vind trouwens je lama schattig
Muizen geef ik aan de kat.quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
vonden ze dat ook maar van muizen
Ik moest even googelen. Maar ik weet het weerquote:
Nee niet Heleen van Royen, die is nog 1000000x erger.quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:24 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik moest even googelen. Maar ik weet het weer
Ook geweldig bij Pauw en Wittemanquote:Op woensdag 6 maart 2013 16:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee niet Heleen van Royen, die is nog 1000000x erger.
Marjon deed een Erica Terpstraatje
Bijzonder gesprek met correspondent by rtvrijnmondquote:Op woensdag 6 maart 2013 16:31 schreef satecl het volgende:
Haha wie was dat he... heb ik wat gemist?
Verbouwen tot man of wat bedoel je?quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:32 schreef alors het volgende:
Ik vind haar wel lacheze heeft zich ook daar laten verbouwen en daar een reportage over gemaakt
Nu dus al op 1600twitter:marjonvanroyen twitterde op woensdag 06-03-2013 om 04:57:29He, ik wil 1500 volgers. Nog 4 meer. Is dat mogelijk? 4? reageer retweet
Klopt, vorige keer viel het allemaal wel mee en was ze echt ziek. Niet dronken.quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:39 schreef Lamabal het volgende:
Hahah. Van de vorige keer.
https://twitter.com/marjonvanroyen/status/301353394512203776
WIE is dat/dit dan ?quote:
Volgens mij zijn we beiden in de war met Ingeborg Beugelquote:Op woensdag 6 maart 2013 16:32 schreef alors het volgende:
Ik vind haar wel lacheze heeft zich ook daar laten verbouwen en daar een reportage over gemaakt
Nee hoor, ik iig niet.quote:Op woensdag 6 maart 2013 17:21 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Volgens mij zijn we beiden in de war met Ingeborg Beugel
quote:
quote:In 2006 onderging Ingeborg Beugel een facelift in het Thaise Bumrungrad Hospital in Bangkok.[1] Er werd een radioprogramma over gemaakt dat in 2007 werd uitgezonden in 'De Ochtenden' van de VPRO. Het programma werd herhaald op HollandDoc in 2008.
quote:Op woensdag 6 maart 2013 17:22 schreef alors het volgende:
[..]
Geraldine Kemper, google maar, leuke meid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ik zou zweren dat deze dat ook heeft laten doen, maar dan in Z-Amerika... maar misschien ben ik idd in de war.quote:
Ik dacht dat het 1 en dezelfde persoon wasquote:Op woensdag 6 maart 2013 17:24 schreef alors het volgende:
[..]
Oh ik zou zweren dat deze dat ook heeft laten doen, maar dan in Z-Amerika... maar misschien ben ik idd in de war.
Hoorde d'r achternaam niet hequote:
Amsterdam /care, die maken zich ook nooit druk als hier weer eens wat moet verdwijnen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 17:40 schreef borisz het volgende:
Heeft iedereen al getekend?
http://petities.nl/petiti(...)sterdam-moet-blijven
+1quote:Op woensdag 6 maart 2013 17:44 schreef alors het volgende:
[..]
Amsterdam /care, die maken zich ook nooit druk als hier weer eens wat moet verdwijnen.
Ja ons is jarenlang een trein belooft, maar dat was ook niet belangrijk genoeg, itt tot bv de noord-zuidlijn.quote:Op woensdag 6 maart 2013 17:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
+1
Snappen ze ook gelijk in de Randstad hoe het moet zijn als je ergens eens een keertje met de regiobus moet komen ipv met trein of ferry.
nee ik geef geen neukquote:Op woensdag 6 maart 2013 17:40 schreef borisz het volgende:
quote:Op woensdag 6 maart 2013 17:44 schreef alors het volgende:
[..]
Amsterdam /care, die maken zich ook nooit druk als hier weer eens wat moet verdwijnen.
Ditquote:Op woensdag 6 maart 2013 17:44 schreef alors het volgende:
[..]
OMG NIET MIJN DRAAGVLEUGEL BOOT!quote:Op woensdag 6 maart 2013 17:40 schreef borisz het volgende:
Dichtroaien die gaskroan!quote:Op woensdag 6 maart 2013 17:52 schreef alors het volgende:
[..]
Ja ons is jarenlang een trein belooft, maar dat was ook niet belangrijk genoeg, itt tot bv de noord-zuidlijn.
NEE!! Snuitjequote:Op woensdag 6 maart 2013 19:27 schreef MarijeH het volgende:
Wij hebben vandaag trouwens paardenvlees gegeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |