SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is gewoon kutquote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:19 schreef FZN05 het volgende:
Het volume van een liedje heel laag zetten zodat ze de iPod wat harder zet, maar na 30 seconden ofzo zet je het volume heel hard.
Moet je dus ff doen in Audacity ofzo.
Boehoe, saai wijfquote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:21 schreef Franknfurter het volgende:
Je wil wel heel graag gedumpt worden heben je 12?
Of vriendinlief verwijdert die muziek gewoon vanaf haar iPod, het hoeft "tegenwoordig" niet meer via iTunes.quote:
De humor niet inzienquote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:21 schreef Franknfurter het volgende:
Tip voor deze Oma's aan de top van K3quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:39 schreef LompeHork het volgende:
![]()
Of gewoon een goede CD, maar dan in z'n achteruit er op zetten
hiervoor iemand dumpenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:21 schreef Franknfurter het volgende:
Staat er ook al bijquote:
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:39 schreef LompeHork het volgende:
![]()
Of gewoon een goede CD, maar dan in z'n achteruit er op zetten
Done, heb ze gepitchedquote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:30 schreef kanovinnie het volgende:
Paar nummers erin die ze wel chill vind maar dan steeds 2 keer zo langzaam als normaal?
Godver die is wel mooiquote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:54 schreef Dribbel_ het volgende:
[ afbeelding ]
Hiervoor heeft ze me ook niet gedumpt toen ze was vergeten haar Facebook uit te loggen dus dat komt wel goed
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:54 schreef Dribbel_ het volgende:
[ afbeelding ]
Hiervoor heeft ze me ook niet gedumpt toen ze was vergeten haar Facebook uit te loggen dus dat komt wel goed
Vergeet rijk niet.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:11 schreef Tchock het volgende:
We kunnen dus veilig concluderen dat Dribbel erg knap is of enorm goed in bed
quote:
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:16 schreef Dribbel_ het volgende:
Okee, m'n vriendin haar iPod was kapot gegaan, dus via Fok! V&A snel een nieuwe kunnen regelen. Deze ligt nu hier klaar maar ze weet nog niet dat ik hem al heb.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |