SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gouden Televizier-Ring
Op vrijdag 21 oktober 2011 won Voetbal International de Gouden Televizier-Ring. De andere kanshebbers waren 'Wie is de Mol?' en 'The Voice of Holland'. Voetbal International won echter overtuigend met 37 procent van de stemmen.
VI HOOLIGANS NEVER SURRENDER!![]()
Openingspost:
Deze openingspost is gemaakt door: Palmboom313 (tekst), ASroma (bijnamen), Knurft-Zork3 (animated gifs) en Veerboot (tekst, bijnamen en animated gifs). VI Hooligans-logo: Pascalus. Ook bijdrages geleverd door: RensAjacied en Scarface88.♔ KoningenUitGroningen ♔
daarom ttquote:Op maandag 4 maart 2013 22:02 schreef Van_Poppel het volgende:
Dankzij de Genee-Derksen battle toch nog een topshow
Ze moeten jou echt aan je enkels vastbinden achter de kampioensbus van PSV zo over het asfalt met je onzinnige opmerkingen.quote:
quote:Op maandag 4 maart 2013 22:02 schreef Ties02 het volgende:
schelvis jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaajaaaaaaaaaaaaaajaaaaaa
SCHELVIS SCHELVIS SCHELVIS
?quote:Op maandag 4 maart 2013 22:02 schreef RensAjacied het volgende:
Voetbal International #592 VI Hooligans On Tour!
Dat zijn teksten.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze moeten jou echt aan je enkels vastbinden achter de kampioensbus van PSV zo over het asfalt met je onzinnige opmerkingen.
Ah, kan je niet weer tegen kritiek joh. Sneu hoor.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze moeten jou echt aan je enkels vastbinden achter de kampioensbus van PSV zo over het asfalt met je onzinnige opmerkingen.
En toch wil ik het nog eens meemaken dat Gijp en de gast ook mee gaan schreeuwen voor een complete Battle Royale.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:02 schreef Van_Poppel het volgende:
Dankzij de Genee-Derksen battle toch nog een topshow
Helaas gaat die bus nooit meer rijden dus je moet iets anders verzinnen ouwe reus!quote:Op maandag 4 maart 2013 22:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kan niet tegen mongoloïde opmerkingen zoals die van jou. Emile Schelvis is gewoon in alle 109 definities van eindbaas een eindbaas. Je kan het oneens zijn maar dan maak je jezelf tegenover alle users hier belachelijk.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:03 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ah, kan je niet weer tegen kritiek joh. Sneu hoor.
Ik vind dat Emile helemaal niks toevoegt. Zegt maximaal 3 zinnen per uitzending, maakt grapjes die onverstaanbaar en totaal niet grappig zijn. Dat is mijn mening, je moet er maar mee leven ouwe reus.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kan niet tegen mongoloïde opmerkingen zoals die van jou. Emile Schelvis is gewoon in alle 109 definities van eindbaas een eindbaas. Je kan het oneens zijn maar dan maak je jezelf tegenover alle users hier belachelijk.
Helaas geen VI-gerelateerde gasten bij P&W.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:05 schreef RensAjacied het volgende:
Nog een uitwedstrijd meepakken vanavond? Is het eigen vervoer of moeten we weer verplicht met de bus onder politie begeleiding door de combi regeling?
quote:
Dat is jouw mening, en ik zal mijn excuses aanbieden voor mijn beledigingen naar jouw kant maar inhoudelijk sla je onzin uit. Emile vind ik ontzettend grappig, ik versta z'n grapjes wel dus dan zal er iets met je oren mis zijn. Hij is verbaal minder aanwezig dan een Hans Kraaij maar als hij iets zegt klopt dat, en hij weet ook wanneer hij de ruimte moet laten aan de andere heren. Hij is zo'n speler in je elftal die je altijd als eerste opstelt omdat die anderen beter laat presteren.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:05 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik vind dat Emile helemaal niks toevoegt. Zegt maximaal 3 zinnen per uitzending, maakt grapjes die onverstaanbaar en totaal niet grappig zijn. Dat is mijn mening, je moet er maar mee leven ouwe reus.
Wie zijn er te gast? Johannes kan altijd heel creatief zijn met indirecte verbanden.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Helaas geen VI-gerelateerde gasten bij P&W.
Karin Amkreutzquote:Op maandag 4 maart 2013 22:08 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wie zijn er te gast? Johannes kan altijd heel creatief zijn met indirecte verbanden.
Er is niemand die iets met Vi of sport heeft. Wel iemand die Hans heet.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:08 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wie zijn er te gast? Johannes kan altijd heel creatief zijn met indirecte verbanden.
Team Derksen!quote:Op maandag 4 maart 2013 22:10 schreef DrDentz het volgende:
Team Wilfredeen presentator + een overspannen leugenaar.
200% TEAM DERKSEN / KNIPPING
Grappig mannetje, dat teringaapje.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:10 schreef DrDentz het volgende:
Die Howard Komproe moet je wel kort houden hè.
Team Genee natuurlijk in deze discussie.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:16 schreef RensAjacied het volgende:
Poll: VI HOOLIGANS KIES!
• #TeamDerksen
• #TeamGenee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Oliverquote:Op maandag 4 maart 2013 22:20 schreef Oliver23 het volgende:
MP4
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)f77-d973dea11216.mp4
Nee, gelukkig nog niet. Ze heeft wel het fenomeen 'knuffeldier' ondekt. Als je die afpakt, dan hoor je toch opeens een luchtalarmquote:Op maandag 4 maart 2013 22:24 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ouwe reus![]()
Hoe is het met de kleine? Krijgt ze al tandjes?
Kijkt ze ook graag VI? Dat ze met een klein vingertje naar de tv wijst en dan zegt "Opa, opa!"quote:Op maandag 4 maart 2013 22:26 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Nee, gelukkig nog niet. Ze heeft wel het fenomeen 'knuffeldier' ondekt. Als je die afpakt, dan hoor je toch opeens een luchtalarm
Heb je al een SigaarSnor shirt gekocht voor de kleine?quote:Op maandag 4 maart 2013 22:26 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Nee, gelukkig nog niet. Ze heeft wel het fenomeen 'knuffeldier' ondekt. Als je die afpakt, dan hoor je toch opeens een luchtalarm
quote:Op maandag 4 maart 2013 22:20 schreef Oliver23 het volgende:
MP4
Je UI.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:20 schreef Oliver23 het volgende:
MP4
Derksen of Genee?quote:
Demagogie troef in dit topicquote:Op maandag 4 maart 2013 22:33 schreef DrDentz het volgende:
TeamDerksen leidt, maar ik denk dat dat komt omdat er bovenaan de pagina door een charismatische user een mening is geuit en veel mensen volgen dat blindelings.
Genee had wel de argumenten vandaag, aan de andere kant lijkt die nieuwe voorzitter me ook helemaal niks.quote:
Niet naast je schoenen gaan lopen pikquote:Op maandag 4 maart 2013 22:33 schreef DrDentz het volgende:
TeamDerksen leidt, maar ik denk dat dat komt omdat er bovenaan de pagina door een charismatische user een mening is geuit en veel mensen volgen dat blindelings.
Nee, dat nog nietquote:Op maandag 4 maart 2013 22:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kijkt ze ook graag VI? Dat ze met een klein vingertje naar de tv wijst en dan zegt "Opa, opa!"
quote:Op maandag 4 maart 2013 22:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb gestemd op Johan omdat als Wilfred wint hij zo'n ontzettend geile blik op z'n kop krijgt.
Dit is competitievervalsingquote:Op maandag 4 maart 2013 22:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb gestemd op Johan omdat als Wilfred wint hij zo'n ontzettend geile blik op z'n kop krijgt.
en wel 28 minuten. De voorzitter liegt!quote:Op maandag 4 maart 2013 22:40 schreef DrDentz het volgende:
Knipping moest wel bijna op het strafbankje, geen wederhoor, hij is gered door de telefoongeschiedenis die bewijst dat hij met de voorzitter gesproken heeft.
De vorige keer dat een chinees een mitshubishi wilde kopen maar per abuis in het mitshubishi forklift stadion terecht kwam werd deze door Tom direct afgeschilderd als een spil in een illegaal gokcircuit. Hij heeft nooit wederhoor gedaan bij de belchinees in kwestie.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:40 schreef DrDentz het volgende:
Knipping moest wel bijna op het strafbankje, geen wederhoor, hij is gered door de telefoongeschiedenis die bewijst dat hij met de voorzitter gesproken heeft.
Ik vind Aad300 ook prima. Op het moment vind ik eigenlijk alle gasten prima, ook Hansie, Emile en Kieft mag ik wel. Bossie is toch wel mijn favoriet.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:51 schreef ZuidGrens het volgende:
Aadje is trouwens een prima gast voor op zijn tijd.
Dit.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik vind Aad300 ook prima. Op het moment vind ik eigenlijk alle gasten prima, ook Hansie, Emile en Kieft mag ik wel. Bossie is toch wel mijn favoriet.
quote:Op maandag 4 maart 2013 22:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik vind Aad300 ook prima. Op het moment vind ik eigenlijk alle gasten prima, ook Hansie, Emile en Kieft mag ik wel. Bossie is toch wel mijn favoriet.
Het grote BaasOliverquote:Op maandag 4 maart 2013 23:23 schreef RensAjacied het volgende:
Waar halen jullie de MP4's elke keer weg? Kan dat dus ook met andere RTL programma's?
Nee, niet met de programma's waar Jan Kooiemans in voor komtquote:Op maandag 4 maart 2013 23:23 schreef RensAjacied het volgende:
Waar halen jullie de MP4's elke keer weg? Kan dat dus ook met andere RTL programma's?
Hij snapt het tenminste, Ajax wint 8 van de 10x als ze zo tegen az spelen.. pure pech..meer niet man.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:25 schreef jakees het volgende:
Die Derksen kan echt niet normaal discussieren. Alleen maar mensen aan het beschadigen op basis van wat populistische argumenten. Man ik zit me er zo aan te irriteren. Beenhakker, Van der Velden, De Boer. Allemaal mensen die geen kwaad kunnen doen bij hem. Dat gelul ook over Ajax in de beker, ja ze waren beter maar betere spelers scoren ook makkelijker. Dat is namelijk ook een kwaliteit.
onzin. Betere spelers scoren makkelijker. Scoren belangrijkste en moeilijkste aspect van voetbal. Lukoki scoort echt niet makkelijker dan Fischer toch?quote:Op maandag 4 maart 2013 23:39 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Hij snapt het tenminste, Ajax wint 8 van de 10x als ze zo tegen az spelen.. pure pech..meer niet man.
http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum2/1237-195.phpquote:Op maandag 4 maart 2013 23:40 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Zo ze bashten PSV echt helemaal kapot op alle fronten
jongens zeg het maarquote:Op maandag 4 maart 2013 23:41 schreef ThaTim het volgende:
KLB / [KLB SC] Dikke vette papzak Frank vloeren :)
tis een trollpost, maar moest het toch even melden jongens
Het maagdelijke PSV-shirtquote:Op maandag 4 maart 2013 23:43 schreef Lunice het volgende:
[..]
http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum2/1237-195.php
Anzhi kaartquote:Op maandag 4 maart 2013 23:45 schreef Seam het volgende:
SchelveccioNu al een topshow
Gaan weer een paar scherpe onopgemerkte grappen worden
Was niet belangrijk genoeg blijkbaar.quote:
En iedereen negeerde die grap.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Anzhi kaartIs er eigenlijk een compilatie van Emile grapjes?
Ja maar dat gebeurt altijd, dat komt ook omdat Gijp er keihard om gaat zitten lachen en Emile het zacht zegt tussen een gesprek door.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
En iedereen negeerde die grap.
Maakt Gijpie zo'n grap, dan ligt iedereen in een deuk.
Timing en intonatie is blijkbaar ook belangrijk.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar dat gebeurt altijd, dat komt ook omdat Gijp er keihard om gaat zitten lachen en Emile het zacht zegt tussen een gesprek door.
Als Gijp weer depressief is.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:05 schreef habitue het volgende:
Wanneer is Koerter weer eens.
Woordgrappen FTW Rotsteward![]()
Genee lacht ook altijd heel hard om zijn eigen grappen, maar dat begint altijd een beetje zielig te worden.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Timing en intonatie is blijkbaar ook belangrijk.
Hij was ook een keer stand-in presentator geloof ik.quote:
Prima gast iddquote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:05 schreef habitue het volgende:
Wanneer is Koerter weer eens.
Woordgrappen FTW Rotsteward![]()
Dan moet Genee weer de lampenkappen van het plafond neuken, dan kan Koert 9 maanden later weer presentatortje spelen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:10 schreef habitue het volgende:
[..]
Hij was ook een keer stand-in presentator geloof ik.
Die was van Freek van der Linden ofzoquote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Prima gast idd![]()
Maar de beste woordgrap ooit blijft wat mij betreft "FC Dartmund".
Genee heeft het vroeger als cabaretier geprobeerd. Dat was geen groot succes.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Genee lacht ook altijd heel hard om zijn eigen grappen, maar dat begint altijd een beetje zielig te worden.
Frenkie jahquote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die was van Freek van der Linden ofzo
echt heaquote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Een van de slechtste gasten ooit man!
Hij ging wel de discussie met Johan aan. Dat is een stuk beter dan die gasten die 2 uur naar Hilversum rijden, anderhalf uur niks zeggen en dan weer 2 uur naar huis rijden.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Een van de slechtste gasten ooit man!
Prem en hij zijn irritant, ook niet goed voor de sfeer.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij ging wel de discussie met Johan aan. Dat is een stuk beter dan die gasten die 2 uur naar Hilversum rijden, anderhalf uur niks zeggen en dan weer 2 uur naar huis rijden.
Die Jakhals gaat ook altijd de discussie met Johan aan, daar zit hij helemaal niet op te wachten.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij ging wel de discussie met Johan aan. Dat is een stuk beter dan die gasten die 2 uur naar Hilversum rijden, anderhalf uur niks zeggen en dan weer 2 uur naar huis rijden.
Heertje was een prima gastquote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:14 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Prem en hij zijn irritant, ook niet goed voor de sfeer.
Nodig dan Heertje nog een keer uit!
Ik word een beetje ongemakkelijk van die reactiesquote:Op maandag 4 maart 2013 23:43 schreef Lunice het volgende:
[..]
http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum2/1237-195.php
Heertje was ook saai. Maar ik moet zeggen dat ik Van der Linden ook prima te pruimen vond. Alleen heeft hij niets met voetbal, dus dan houdt het al snel op. Prem is het jammer van dat het zo'n irritante vent is. Want die heeft over voetbal best iets te melden.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:14 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Heertje is per definitie een baas. DWDDquote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:14 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Diekstra komt niet uit het voetbalwereldje hequote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:15 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Die Jakhals gaat ook altijd de discussie met Johan aan, daar zit hij helemaal niet op te wachten.
Genietenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
FC Dartmund grap
http://www.rtl.nl/xl/#/u/8c4fc46e-6486-47df-820f-500701bf39b5
Heertje was echt een leuke gast hoorquote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:16 schreef Kenju het volgende:
[..]
Heertje was ook saai. Maar ik moet zeggen dat ik Van der Linden ook prima te pruimen vond. Alleen heeft hij niets met voetbal, dus dan houdt het al snel op. Prem is het jammer van dat het zo'n irritante vent is. Want die heeft over voetbal best iets te melden.
Die Gilette-bokaal belachelijk makenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heertje was echt een leuke gast hoor
Meningen die anders zijn, moet kunnen ouwe reus!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Heertje is per definitie een baas. DWDD![]()
![]()
![]()
Over Frenkie verschillen we blijkbaar van mening
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:18 schreef RensAjacied het volgende:
Wat voor weer zou het zijn in Den Haag.
Ik smelt gelijk
Kooijemans had hij bedacht toch?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die Gilette-bokaal belachelijk maken
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij is daar de geestelijk vader van.
Mr. Plakhaar komt ook van hem
Gijpie op weg naar, op weg naar.....quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:20 schreef DrDentz het volgende:
Ik krijg daar een beetje een ongemakkelijk gevoel bij. Als je ziet hoe dicht Gijp bij die prijs was..
Dat was puur geluk..quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Gijpie op weg naar, op weg naar.....
Ga je dan weer naar jonge meisjes kijken?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:21 schreef RensAjacied het volgende:
[..]Heertje
![]()
Allemaal even retweeten mensen!
Die zeker ja. Maar nog genoeg andere topshowsquote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Er zijn twee klassieke uitzendingen.
De aflevering dat ze de ring wonnen & de sneeuwaflevering.
“Ik heb niets met de tv-wereld. Ze gunnen elkaar het licht in de ogen niet, maar acteren genegenheid voor elkaar. Daar wil ik geen deel van uitmaken, zeker niet in een gehuurde smoking in Carré. Ik voel me niet thuis bij dat enge inteeltgezelschap.”quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
Heerlijk weer die tirade van Johan over dat enge gezelschap die Hollywood willen nadoen
NEC-show moet je checken...1 van de beste uitzendingen ooit.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die zeker ja. Maar nog genoeg andere topshows
EU in de maand blijft mijn favorietquote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Topshows zeker, maar ik heb het nu over klassiekers.
Je hebt ook klassieke momenten zoals het telmachientje van Boskamp.
Maar als het mogelijk zo zijn zou ik graag de volledige sneeuwaflevering op DailyMotion zien.
Hahaquote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ga je dan weer naar jonge meisjes kijken?
Zeg Rensje? Heb jij ooit naar id gevraagd?
Dat fragment over een klaarkomende Van Gaal heb ik al vaak gezien op YT. Maar nu eerst de Eerste Televizierringshow.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
NEC-show moet je checken...1 van de beste uitzendingen ooit.
Ik ook. Een honderd procent score en daar wil ik het graag bij laten.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:26 schreef DrDentz het volgende:
De enige keer dat ik meedeed met een tv-sms actie. En meteen winst.
Televizier aflevering dat VI magistraal won, aflevering van Gijp bij Televizier ring, sneeuwaflevering en VI Oranje aflevering met Antony Kamerling toen Johan vertelde over de hond van Piet Visser.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Topshows zeker, maar ik heb het nu over klassiekers.
Je hebt ook klassieke momenten zoals het telmachientje van Boskamp.
Maar als het mogelijk zo zijn zou ik graag de volledige sneeuwaflevering op DailyMotion zien.
Doe dat maar, want dat RTL XL werkt voor geen meterquote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:27 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Televizier aflevering dat VI magistraal won, aflevering van Gijp bij Televizier ring, sneeuwaflevering en VI Oranje aflevering met Antony Kamerling toen Johan vertelde over de hond van Piet Visser.
Allemaal erop pleuren op dat VI Hooligan kanaal
Mensen die het een afgang vonden dat VI wonquote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:28 schreef DrDentz het volgende:
In die tijden weet je ook direct wie je vrienden zijn en wie niet. Ik zag mensen die ik hoog had zitten op FB klagen dat Wie is de mol of The Voice niet gewonnen had, die heb ik meteen verwijderd.
Arno Vermeulen die in die uitzending van Studio Voetbal daarna ging zeggen dat hij wou dat Wie is de Mol had gewonnen. Wat een enge vent die Witte Chinees.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:28 schreef DrDentz het volgende:
In die tijden weet je ook direct wie je vrienden zijn en wie niet. Ik zag mensen die ik hoog had zitten op FB klagen dat Wie is de mol of The Voice niet gewonnen had, die heb ik meteen verwijderd.
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:26 schreef DrDentz het volgende:
De enige keer dat ik meedeed met een tv-sms actie. En meteen winst.
Zo herkenbaar...normaal stemmen alleen die 13-jarige bakvissen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ook. Een honderd procent score en daar wil ik het graag bij laten.
O ja dat heb ik niet meegekregen, er zijn wel eens dagen dat ik geen SV kijk.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Arno Vermeulen die in die uitzending van Studio Voetbal daarna ging zeggen dat hij wou dat Wie is de Mol had gewonnen. Wat een enge vent die Witte Chinees.
http://www.rtl.nl/xl/#/u/587bedc9-e9d1-389e-8910-41e1519147fdquote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:25 schreef Grifte het volgende:
Iemand linkje naar de sneeuwaflevering?
Kijk ik hem morgen even
Doe maar.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:29 schreef RensAjacied het volgende:
Zal ik er een topic over openen om iedereen even er aan te laten herinneren dat VI toen zeer terecht Nederland veroverde?
Ach daar maak jij je toch niet druk om ouwe pik.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Haha![]()
17 is wat aan de jonge kant haha.
Dat kan gebeuren, ouwe reus.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:29 schreef DrDentz het volgende:
[..]
O ja dat heb ik niet meegekregen, er zijn wel eens dagen dat ik geen SV kijk.
Klopt, in oorlogstijden zie je pas het verschil tussen goed en kwaad.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:28 schreef DrDentz het volgende:
Ah klasse man, echt een wereldgozertjequote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/xl/#/u/587bedc9-e9d1-389e-8910-41e1519147fd
Emile keurig op tijd, een echte professional.
Danny Vera en de band is niet komen op dagen, dat pleit tegen hem.
Goede tijd was dat. Zonder combi werden wij toen nog bij andere topics toe gelaten.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:33 schreef DrDentz het volgende:
Bert van der Veer heeft de VI-stemmers toen direct 'Hooligans' gedoopt, dus moeten we hem ook dankbaar zijn voor deze geuzennaam. Zijn bezoek aan P&W betekende de allereerste uitwedstrijd.
Hij schijnt daarna 's te zijn gejonast door Utrecht-fans. Vroeger moest hij nog rennen voor z'n leven.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Derksen die het had over dat FC Utrecht echt leefde in de stad en dat jong en oud er heen ging
Jij en Veerboot hebben dat wel met een stadionverbod moeten bekopen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
De geilste uitwedstrijd vond ik die in B&H. Zonder ordinair te worden maar ik werd zo geil als een Hansie bij een damesvoetbalelftal bij het zien van Halina Reijn in zulke weinig verhullende poses.
Die modjes daar herkennen een lekker wijf nog niet eens als ze op één meter voor hun op de motorkap van een Spitfire ligt.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:37 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Jij en Veerboot hebben dat wel een stadionverbod moeten bekopen.
Aad is weer een garantie voor succes!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 08:14 schreef Ronaldsen het volgende:
De kijkcijfertjes gaan lekker
15
VOETBAL INTERNATIONAL
919.000
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat jij ervan vindt, vind ik niet zo rullevant.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:22 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ik heb de uitzending teruggekeken en zo matig was-ie nou ook weer niet.
Ik zit hier voor mijn mening, jij om te presenteren. Presentators genoeg.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat jij ervan vindt, vind ik niet zo rullevant.
Dolle duikavond zeker?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:14 schreef satecl het volgende:
Ik heb hem rond 21:40 uitgezet. Voor het eerst op een maandagavond. Ik zal het vanavond wel even terugkijken. Ik was blijkbaar niet in de goeie stemming. Het lag sowieso niet aan koning Aad. Gijpie en Genee vond ik vooral een beetje vervelend.
Die was ergens ook wel weer goud doordat het zo slecht was. Zo'n zaaltje bezopen Spartanen erbij.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:50 schreef Lunice het volgende:
De grootste flopshow was trouwens die toen ze op dat Sparta evenement waren.
Jules Deelder die ging schreeuwenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die was ergens ook wel weer goud doordat het zo slecht was. Zo'n zaaltje bezopen Spartanen erbij.
Ze doen het allemaal behalve Genee probeert nieuwe club Hans Kraaij te achterhalen, Kenners over de Televizierring nominaties & Johan Boskamp en Wilfred Genee over "ballen in je strot".quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:10 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Jongens, is dit nieuw? Volgens mij zijn mijn filmpjes op http://www.youtube.com/user/VITV2012 weer toegankelijk, terwijl ze een week geleden nog geblokkeerd waren?
Edit1: Ik zie nu dat er nog drie video's wereldwijd geblokkeerd zijn, de rest is weer openbaar.![]()
Edit2: JONGENS VOLGENS MIJ IS DE BLOKKADE OPGEHEVEN!![]()
Was ook wel een leuke periode.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zie ook flink wat momentjes uit de Gijploze periode. Ik verlang nog wel eens naar de Emile / Bossie tijd.
Heb je weer Carlos Castaneda zitten lezen?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
Misschien is er een sluisje opgengezet, maar de kracht van het water valt niet te stoppen.
Nee Eckhart Tolle en zijn theorie van de kracht van het nu.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:33 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Heb je weer Carlos Castaneda zitten lezen?
die belgische tvquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Boskamp geeft een Feyenoord shirt cadeau aan de presentator van Extra Time (die weigert deze helaas live in de uitzending aan te doen)
http://sporza.be/cm/sporz(...)0304?video=1.1564935
Met wisselende gasten vond ik ook wel leuk, zoals Bossie en Aad300.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Was ook wel een leuke periode.Sowieso wel leuke combinaties, ook met Emile en Hansie enzo.
Als die bij jou werkt is dat omdat je de uploader bent en ingelogd staat.quote:
Was ook een goed duo met de twee Witte.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Met wisselende gasten vond ik ook wel leuk, zoals Bossie en Aad300.
Hij staat in m'n joetoep videobeheer als "Erkende video's van derden"quote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als die bij jou werkt is dat omdat je de uploader bent en ingelogd staat.
Schelveccio en Boskamp is ook wel een goed duo, met Schelveccio die onder dwang moet bekennen dat hij voor Feyenoord isquote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Was ook een goed duo met de twee Witte.
Hij juicht voor Rotterdam.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Schelveccio en Boskamp is ook wel een goed duo, met Schelveccio die onder dwang moet bekennen dat hij voor Feyenoord is
Wat was er toen?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
19 december 2011, ik weet het nog als de dag van gisteren.
ze zullen op deze manier zeker meer geld eraan verdienenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:03 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Hij staat in m'n joetoep videobeheer als "Erkende video's van derden"
Hiervoor stond er iets over claims met copyright en geblokkeerd, die melding is wel weg
We zitten er niet op te wachten en we dringen er ook niet op aan.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:23 schreef DrDentz het volgende:
Mag ik ook wat zeggen? Ik heb namelijk een tv-tip voor jullie.
Houd dit nieuwtje nog even vast Dentz!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:23 schreef DrDentz het volgende:
Mag ik ook wat zeggen? Ik heb namelijk een tv-tip voor jullie.
Ja verpest het grapje maar door hetzelfde grapje te willen maken. Ga anders maar weer gehaktballen uit Purmerend aanprijzen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:24 schreef DrDentz het volgende:
Nou ik houd het wel even vast tot jullie zijn uitgepraat, ik houd het toch de hele tijd al vast.
Wat was er toen, ome Johannes?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toen bleek Emile een "waardeloze gozer."
20 september 2010 vond ik ook een mooie dag.
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toen zagen we dit moment op tv
[ afbeelding ]
Ik keek ook net:quote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:31 schreef Arn0 het volgende:
WIA4, de reeks over het zaalvoetbalteam van Hugo Borst waar die GIF vandaan komt, was trouwens een erg mooie reeks vond ik. En erg mooi om te zien hoe Emile met zijn broer omgaatSowieso waren het allemaal wel interessante figuren.
Nou nee, helemaal niet, ik wilde jullie tippen op de uitzending van Zembla van 14 maart, die in het teken staat van matchfixing. Het duo Knipping en Van Duren volgde het spoor naar Azie en belandde in een schimmige wereld van matchfixing. "De rivier ligt hier vol met mensen die niet betaalden." "Als een vogelgriep waait het fiksvirus over naar Europa."quote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gaat Dentz straks z'n tv tip nog bekend maken? Man United tegen Real Madrid waarschijnlijk.
Klasse, even kijken. Nog nooit gezien.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik keek ook net:
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/884940
Ik vond het stuk over Faas Wilkes en zijn zoon ook wel interessant hoor. Wel mooi hoe Emile omgaat met zijn broer jaquote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het gedeelte met Emile is aan het einde.
Nee dat hoeft ook niet. Staat al op Uitzending gemist. Maar dat stuk van Jammer, Emile was wel mooiquote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ja maar ik kan niet ellenlange filmpjes over de zoon van Faas Wilkes zo maar online gooien.
Dat gedeelte heb ik weggeknipt, omdat dat al op youtube staatquote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee dat hoeft ook niet. Staat al op Uitzending gemist. Maar dat stuk van Jammer, Emile was wel mooi.
Ik vind het prima hoor. Ik gaf slechts mijn meningquote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat gedeelte heb ik weggeknipt, omdat dat al op youtube staat
Wat vind jij pik?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Niemand zit op jou'n mening te wachten Hans
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jamie Oliver bereidt nu schelvis, dat kan haast geen toeval zijn.
Paardenlulquote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Niemand zit op jou'n mening te wachten Hans
Serieus?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:35 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Op Superbeelden en SigaarSnor zijn er ook video's terug volgens mij.
wat is jouw stelling over narcose?quote:
quote:
Ja ik kan ze sowieso altijd zien omdat ik de uploader ben. Maar zijn ALLE video's weer beschikbaar?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |