Ik vind Aad300 ook prima. Op het moment vind ik eigenlijk alle gasten prima, ook Hansie, Emile en Kieft mag ik wel. Bossie is toch wel mijn favoriet.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:51 schreef ZuidGrens het volgende:
Aadje is trouwens een prima gast voor op zijn tijd.
Dit.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik vind Aad300 ook prima. Op het moment vind ik eigenlijk alle gasten prima, ook Hansie, Emile en Kieft mag ik wel. Bossie is toch wel mijn favoriet.
quote:Op maandag 4 maart 2013 22:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik vind Aad300 ook prima. Op het moment vind ik eigenlijk alle gasten prima, ook Hansie, Emile en Kieft mag ik wel. Bossie is toch wel mijn favoriet.
Het grote BaasOliverquote:Op maandag 4 maart 2013 23:23 schreef RensAjacied het volgende:
Waar halen jullie de MP4's elke keer weg? Kan dat dus ook met andere RTL programma's?
Nee, niet met de programma's waar Jan Kooiemans in voor komtquote:Op maandag 4 maart 2013 23:23 schreef RensAjacied het volgende:
Waar halen jullie de MP4's elke keer weg? Kan dat dus ook met andere RTL programma's?
Hij snapt het tenminste, Ajax wint 8 van de 10x als ze zo tegen az spelen.. pure pech..meer niet man.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:25 schreef jakees het volgende:
Die Derksen kan echt niet normaal discussieren. Alleen maar mensen aan het beschadigen op basis van wat populistische argumenten. Man ik zit me er zo aan te irriteren. Beenhakker, Van der Velden, De Boer. Allemaal mensen die geen kwaad kunnen doen bij hem. Dat gelul ook over Ajax in de beker, ja ze waren beter maar betere spelers scoren ook makkelijker. Dat is namelijk ook een kwaliteit.
onzin. Betere spelers scoren makkelijker. Scoren belangrijkste en moeilijkste aspect van voetbal. Lukoki scoort echt niet makkelijker dan Fischer toch?quote:Op maandag 4 maart 2013 23:39 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Hij snapt het tenminste, Ajax wint 8 van de 10x als ze zo tegen az spelen.. pure pech..meer niet man.
http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum2/1237-195.phpquote:Op maandag 4 maart 2013 23:40 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Zo ze bashten PSV echt helemaal kapot op alle fronten
jongens zeg het maarquote:Op maandag 4 maart 2013 23:41 schreef ThaTim het volgende:
KLB / [KLB SC] Dikke vette papzak Frank vloeren :)
tis een trollpost, maar moest het toch even melden jongens
Het maagdelijke PSV-shirtquote:Op maandag 4 maart 2013 23:43 schreef Lunice het volgende:
[..]
http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum2/1237-195.php
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |