SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gouden Televizier-Ring
Op vrijdag 21 oktober 2011 won Voetbal International de Gouden Televizier-Ring. De andere kanshebbers waren 'Wie is de Mol?' en 'The Voice of Holland'. Voetbal International won echter overtuigend met 37 procent van de stemmen.
VI HOOLIGANS NEVER SURRENDER!![]()
Openingspost:
Deze openingspost is gemaakt door: Palmboom313 (tekst), ASroma (bijnamen), Knurft-Zork3 (animated gifs) en Veerboot (tekst, bijnamen en animated gifs). VI Hooligans-logo: Pascalus. Ook bijdrages geleverd door: RensAjacied en Scarface88.♔ KoningenUitGroningen ♔
daarom ttquote:Op maandag 4 maart 2013 22:02 schreef Van_Poppel het volgende:
Dankzij de Genee-Derksen battle toch nog een topshow
Ze moeten jou echt aan je enkels vastbinden achter de kampioensbus van PSV zo over het asfalt met je onzinnige opmerkingen.quote:
quote:Op maandag 4 maart 2013 22:02 schreef Ties02 het volgende:
schelvis jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaajaaaaaaaaaaaaaajaaaaaa
SCHELVIS SCHELVIS SCHELVIS
?quote:Op maandag 4 maart 2013 22:02 schreef RensAjacied het volgende:
Voetbal International #592 VI Hooligans On Tour!
Dat zijn teksten.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze moeten jou echt aan je enkels vastbinden achter de kampioensbus van PSV zo over het asfalt met je onzinnige opmerkingen.
Ah, kan je niet weer tegen kritiek joh. Sneu hoor.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze moeten jou echt aan je enkels vastbinden achter de kampioensbus van PSV zo over het asfalt met je onzinnige opmerkingen.
En toch wil ik het nog eens meemaken dat Gijp en de gast ook mee gaan schreeuwen voor een complete Battle Royale.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:02 schreef Van_Poppel het volgende:
Dankzij de Genee-Derksen battle toch nog een topshow
Helaas gaat die bus nooit meer rijden dus je moet iets anders verzinnen ouwe reus!quote:Op maandag 4 maart 2013 22:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kan niet tegen mongoloïde opmerkingen zoals die van jou. Emile Schelvis is gewoon in alle 109 definities van eindbaas een eindbaas. Je kan het oneens zijn maar dan maak je jezelf tegenover alle users hier belachelijk.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:03 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ah, kan je niet weer tegen kritiek joh. Sneu hoor.
Ik vind dat Emile helemaal niks toevoegt. Zegt maximaal 3 zinnen per uitzending, maakt grapjes die onverstaanbaar en totaal niet grappig zijn. Dat is mijn mening, je moet er maar mee leven ouwe reus.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kan niet tegen mongoloïde opmerkingen zoals die van jou. Emile Schelvis is gewoon in alle 109 definities van eindbaas een eindbaas. Je kan het oneens zijn maar dan maak je jezelf tegenover alle users hier belachelijk.
Helaas geen VI-gerelateerde gasten bij P&W.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:05 schreef RensAjacied het volgende:
Nog een uitwedstrijd meepakken vanavond? Is het eigen vervoer of moeten we weer verplicht met de bus onder politie begeleiding door de combi regeling?
quote:
Dat is jouw mening, en ik zal mijn excuses aanbieden voor mijn beledigingen naar jouw kant maar inhoudelijk sla je onzin uit. Emile vind ik ontzettend grappig, ik versta z'n grapjes wel dus dan zal er iets met je oren mis zijn. Hij is verbaal minder aanwezig dan een Hans Kraaij maar als hij iets zegt klopt dat, en hij weet ook wanneer hij de ruimte moet laten aan de andere heren. Hij is zo'n speler in je elftal die je altijd als eerste opstelt omdat die anderen beter laat presteren.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:05 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik vind dat Emile helemaal niks toevoegt. Zegt maximaal 3 zinnen per uitzending, maakt grapjes die onverstaanbaar en totaal niet grappig zijn. Dat is mijn mening, je moet er maar mee leven ouwe reus.
Wie zijn er te gast? Johannes kan altijd heel creatief zijn met indirecte verbanden.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Helaas geen VI-gerelateerde gasten bij P&W.
Karin Amkreutzquote:Op maandag 4 maart 2013 22:08 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wie zijn er te gast? Johannes kan altijd heel creatief zijn met indirecte verbanden.
Er is niemand die iets met Vi of sport heeft. Wel iemand die Hans heet.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:08 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wie zijn er te gast? Johannes kan altijd heel creatief zijn met indirecte verbanden.
Team Derksen!quote:Op maandag 4 maart 2013 22:10 schreef DrDentz het volgende:
Team Wilfredeen presentator + een overspannen leugenaar.
200% TEAM DERKSEN / KNIPPING
Grappig mannetje, dat teringaapje.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:10 schreef DrDentz het volgende:
Die Howard Komproe moet je wel kort houden hè.
Team Genee natuurlijk in deze discussie.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:16 schreef RensAjacied het volgende:
Poll: VI HOOLIGANS KIES!
• #TeamDerksen
• #TeamGenee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Oliverquote:Op maandag 4 maart 2013 22:20 schreef Oliver23 het volgende:
MP4
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)f77-d973dea11216.mp4
Nee, gelukkig nog niet. Ze heeft wel het fenomeen 'knuffeldier' ondekt. Als je die afpakt, dan hoor je toch opeens een luchtalarmquote:Op maandag 4 maart 2013 22:24 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ouwe reus![]()
Hoe is het met de kleine? Krijgt ze al tandjes?
Kijkt ze ook graag VI? Dat ze met een klein vingertje naar de tv wijst en dan zegt "Opa, opa!"quote:Op maandag 4 maart 2013 22:26 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Nee, gelukkig nog niet. Ze heeft wel het fenomeen 'knuffeldier' ondekt. Als je die afpakt, dan hoor je toch opeens een luchtalarm
Heb je al een SigaarSnor shirt gekocht voor de kleine?quote:Op maandag 4 maart 2013 22:26 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Nee, gelukkig nog niet. Ze heeft wel het fenomeen 'knuffeldier' ondekt. Als je die afpakt, dan hoor je toch opeens een luchtalarm
quote:Op maandag 4 maart 2013 22:20 schreef Oliver23 het volgende:
MP4
Je UI.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:20 schreef Oliver23 het volgende:
MP4
Derksen of Genee?quote:
Demagogie troef in dit topicquote:Op maandag 4 maart 2013 22:33 schreef DrDentz het volgende:
TeamDerksen leidt, maar ik denk dat dat komt omdat er bovenaan de pagina door een charismatische user een mening is geuit en veel mensen volgen dat blindelings.
Genee had wel de argumenten vandaag, aan de andere kant lijkt die nieuwe voorzitter me ook helemaal niks.quote:
Niet naast je schoenen gaan lopen pikquote:Op maandag 4 maart 2013 22:33 schreef DrDentz het volgende:
TeamDerksen leidt, maar ik denk dat dat komt omdat er bovenaan de pagina door een charismatische user een mening is geuit en veel mensen volgen dat blindelings.
Nee, dat nog nietquote:Op maandag 4 maart 2013 22:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kijkt ze ook graag VI? Dat ze met een klein vingertje naar de tv wijst en dan zegt "Opa, opa!"
quote:Op maandag 4 maart 2013 22:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb gestemd op Johan omdat als Wilfred wint hij zo'n ontzettend geile blik op z'n kop krijgt.
Dit is competitievervalsingquote:Op maandag 4 maart 2013 22:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb gestemd op Johan omdat als Wilfred wint hij zo'n ontzettend geile blik op z'n kop krijgt.
en wel 28 minuten. De voorzitter liegt!quote:Op maandag 4 maart 2013 22:40 schreef DrDentz het volgende:
Knipping moest wel bijna op het strafbankje, geen wederhoor, hij is gered door de telefoongeschiedenis die bewijst dat hij met de voorzitter gesproken heeft.
De vorige keer dat een chinees een mitshubishi wilde kopen maar per abuis in het mitshubishi forklift stadion terecht kwam werd deze door Tom direct afgeschilderd als een spil in een illegaal gokcircuit. Hij heeft nooit wederhoor gedaan bij de belchinees in kwestie.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:40 schreef DrDentz het volgende:
Knipping moest wel bijna op het strafbankje, geen wederhoor, hij is gered door de telefoongeschiedenis die bewijst dat hij met de voorzitter gesproken heeft.
Ik vind Aad300 ook prima. Op het moment vind ik eigenlijk alle gasten prima, ook Hansie, Emile en Kieft mag ik wel. Bossie is toch wel mijn favoriet.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:51 schreef ZuidGrens het volgende:
Aadje is trouwens een prima gast voor op zijn tijd.
Dit.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik vind Aad300 ook prima. Op het moment vind ik eigenlijk alle gasten prima, ook Hansie, Emile en Kieft mag ik wel. Bossie is toch wel mijn favoriet.
quote:Op maandag 4 maart 2013 22:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik vind Aad300 ook prima. Op het moment vind ik eigenlijk alle gasten prima, ook Hansie, Emile en Kieft mag ik wel. Bossie is toch wel mijn favoriet.
Het grote BaasOliverquote:Op maandag 4 maart 2013 23:23 schreef RensAjacied het volgende:
Waar halen jullie de MP4's elke keer weg? Kan dat dus ook met andere RTL programma's?
Nee, niet met de programma's waar Jan Kooiemans in voor komtquote:Op maandag 4 maart 2013 23:23 schreef RensAjacied het volgende:
Waar halen jullie de MP4's elke keer weg? Kan dat dus ook met andere RTL programma's?
Hij snapt het tenminste, Ajax wint 8 van de 10x als ze zo tegen az spelen.. pure pech..meer niet man.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:25 schreef jakees het volgende:
Die Derksen kan echt niet normaal discussieren. Alleen maar mensen aan het beschadigen op basis van wat populistische argumenten. Man ik zit me er zo aan te irriteren. Beenhakker, Van der Velden, De Boer. Allemaal mensen die geen kwaad kunnen doen bij hem. Dat gelul ook over Ajax in de beker, ja ze waren beter maar betere spelers scoren ook makkelijker. Dat is namelijk ook een kwaliteit.
onzin. Betere spelers scoren makkelijker. Scoren belangrijkste en moeilijkste aspect van voetbal. Lukoki scoort echt niet makkelijker dan Fischer toch?quote:Op maandag 4 maart 2013 23:39 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Hij snapt het tenminste, Ajax wint 8 van de 10x als ze zo tegen az spelen.. pure pech..meer niet man.
http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum2/1237-195.phpquote:Op maandag 4 maart 2013 23:40 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Zo ze bashten PSV echt helemaal kapot op alle fronten
jongens zeg het maarquote:Op maandag 4 maart 2013 23:41 schreef ThaTim het volgende:
KLB / [KLB SC] Dikke vette papzak Frank vloeren :)
tis een trollpost, maar moest het toch even melden jongens
Het maagdelijke PSV-shirtquote:Op maandag 4 maart 2013 23:43 schreef Lunice het volgende:
[..]
http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum2/1237-195.php
Anzhi kaartquote:Op maandag 4 maart 2013 23:45 schreef Seam het volgende:
SchelveccioNu al een topshow
Gaan weer een paar scherpe onopgemerkte grappen worden
Was niet belangrijk genoeg blijkbaar.quote:
En iedereen negeerde die grap.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Anzhi kaartIs er eigenlijk een compilatie van Emile grapjes?
Ja maar dat gebeurt altijd, dat komt ook omdat Gijp er keihard om gaat zitten lachen en Emile het zacht zegt tussen een gesprek door.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
En iedereen negeerde die grap.
Maakt Gijpie zo'n grap, dan ligt iedereen in een deuk.
Timing en intonatie is blijkbaar ook belangrijk.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar dat gebeurt altijd, dat komt ook omdat Gijp er keihard om gaat zitten lachen en Emile het zacht zegt tussen een gesprek door.
Als Gijp weer depressief is.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:05 schreef habitue het volgende:
Wanneer is Koerter weer eens.
Woordgrappen FTW Rotsteward![]()
Genee lacht ook altijd heel hard om zijn eigen grappen, maar dat begint altijd een beetje zielig te worden.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Timing en intonatie is blijkbaar ook belangrijk.
Hij was ook een keer stand-in presentator geloof ik.quote:
Prima gast iddquote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:05 schreef habitue het volgende:
Wanneer is Koerter weer eens.
Woordgrappen FTW Rotsteward![]()
Dan moet Genee weer de lampenkappen van het plafond neuken, dan kan Koert 9 maanden later weer presentatortje spelen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:10 schreef habitue het volgende:
[..]
Hij was ook een keer stand-in presentator geloof ik.
Die was van Freek van der Linden ofzoquote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Prima gast idd![]()
Maar de beste woordgrap ooit blijft wat mij betreft "FC Dartmund".
Genee heeft het vroeger als cabaretier geprobeerd. Dat was geen groot succes.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Genee lacht ook altijd heel hard om zijn eigen grappen, maar dat begint altijd een beetje zielig te worden.
Frenkie jahquote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die was van Freek van der Linden ofzo
echt heaquote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Een van de slechtste gasten ooit man!
Hij ging wel de discussie met Johan aan. Dat is een stuk beter dan die gasten die 2 uur naar Hilversum rijden, anderhalf uur niks zeggen en dan weer 2 uur naar huis rijden.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Een van de slechtste gasten ooit man!
Prem en hij zijn irritant, ook niet goed voor de sfeer.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij ging wel de discussie met Johan aan. Dat is een stuk beter dan die gasten die 2 uur naar Hilversum rijden, anderhalf uur niks zeggen en dan weer 2 uur naar huis rijden.
Die Jakhals gaat ook altijd de discussie met Johan aan, daar zit hij helemaal niet op te wachten.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij ging wel de discussie met Johan aan. Dat is een stuk beter dan die gasten die 2 uur naar Hilversum rijden, anderhalf uur niks zeggen en dan weer 2 uur naar huis rijden.
Heertje was een prima gastquote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:14 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Prem en hij zijn irritant, ook niet goed voor de sfeer.
Nodig dan Heertje nog een keer uit!
Ik word een beetje ongemakkelijk van die reactiesquote:Op maandag 4 maart 2013 23:43 schreef Lunice het volgende:
[..]
http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum2/1237-195.php
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |