Ik kan niet tegen mongoloïde opmerkingen zoals die van jou. Emile Schelvis is gewoon in alle 109 definities van eindbaas een eindbaas. Je kan het oneens zijn maar dan maak je jezelf tegenover alle users hier belachelijk.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:03 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ah, kan je niet weer tegen kritiek joh. Sneu hoor.
Ik vind dat Emile helemaal niks toevoegt. Zegt maximaal 3 zinnen per uitzending, maakt grapjes die onverstaanbaar en totaal niet grappig zijn. Dat is mijn mening, je moet er maar mee leven ouwe reus.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kan niet tegen mongoloïde opmerkingen zoals die van jou. Emile Schelvis is gewoon in alle 109 definities van eindbaas een eindbaas. Je kan het oneens zijn maar dan maak je jezelf tegenover alle users hier belachelijk.
Helaas geen VI-gerelateerde gasten bij P&W.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:05 schreef RensAjacied het volgende:
Nog een uitwedstrijd meepakken vanavond? Is het eigen vervoer of moeten we weer verplicht met de bus onder politie begeleiding door de combi regeling?
quote:
Dat is jouw mening, en ik zal mijn excuses aanbieden voor mijn beledigingen naar jouw kant maar inhoudelijk sla je onzin uit. Emile vind ik ontzettend grappig, ik versta z'n grapjes wel dus dan zal er iets met je oren mis zijn. Hij is verbaal minder aanwezig dan een Hans Kraaij maar als hij iets zegt klopt dat, en hij weet ook wanneer hij de ruimte moet laten aan de andere heren. Hij is zo'n speler in je elftal die je altijd als eerste opstelt omdat die anderen beter laat presteren.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:05 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik vind dat Emile helemaal niks toevoegt. Zegt maximaal 3 zinnen per uitzending, maakt grapjes die onverstaanbaar en totaal niet grappig zijn. Dat is mijn mening, je moet er maar mee leven ouwe reus.
Wie zijn er te gast? Johannes kan altijd heel creatief zijn met indirecte verbanden.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Helaas geen VI-gerelateerde gasten bij P&W.
Karin Amkreutzquote:Op maandag 4 maart 2013 22:08 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wie zijn er te gast? Johannes kan altijd heel creatief zijn met indirecte verbanden.
Er is niemand die iets met Vi of sport heeft. Wel iemand die Hans heet.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:08 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wie zijn er te gast? Johannes kan altijd heel creatief zijn met indirecte verbanden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |