Je UI.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:20 schreef Oliver23 het volgende:
MP4
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)f77-d973dea11216.mp4
Derksen of Genee?quote:
Demagogie troef in dit topicquote:Op maandag 4 maart 2013 22:33 schreef DrDentz het volgende:
TeamDerksen leidt, maar ik denk dat dat komt omdat er bovenaan de pagina door een charismatische user een mening is geuit en veel mensen volgen dat blindelings.
Genee had wel de argumenten vandaag, aan de andere kant lijkt die nieuwe voorzitter me ook helemaal niks.quote:
Niet naast je schoenen gaan lopen pikquote:Op maandag 4 maart 2013 22:33 schreef DrDentz het volgende:
TeamDerksen leidt, maar ik denk dat dat komt omdat er bovenaan de pagina door een charismatische user een mening is geuit en veel mensen volgen dat blindelings.
Nee, dat nog nietquote:Op maandag 4 maart 2013 22:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kijkt ze ook graag VI? Dat ze met een klein vingertje naar de tv wijst en dan zegt "Opa, opa!"
quote:Op maandag 4 maart 2013 22:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb gestemd op Johan omdat als Wilfred wint hij zo'n ontzettend geile blik op z'n kop krijgt.
Dit is competitievervalsingquote:Op maandag 4 maart 2013 22:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb gestemd op Johan omdat als Wilfred wint hij zo'n ontzettend geile blik op z'n kop krijgt.
en wel 28 minuten. De voorzitter liegt!quote:Op maandag 4 maart 2013 22:40 schreef DrDentz het volgende:
Knipping moest wel bijna op het strafbankje, geen wederhoor, hij is gered door de telefoongeschiedenis die bewijst dat hij met de voorzitter gesproken heeft.
De vorige keer dat een chinees een mitshubishi wilde kopen maar per abuis in het mitshubishi forklift stadion terecht kwam werd deze door Tom direct afgeschilderd als een spil in een illegaal gokcircuit. Hij heeft nooit wederhoor gedaan bij de belchinees in kwestie.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:40 schreef DrDentz het volgende:
Knipping moest wel bijna op het strafbankje, geen wederhoor, hij is gered door de telefoongeschiedenis die bewijst dat hij met de voorzitter gesproken heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |