SPOILER: Officiele MC SC server AldiewillentekaaprenvarenCRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het boek over Bestemmingsplan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezier
internet held alles tochquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:12 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Berend doet alsof hij wat met haar heeft terwijl ik skypegesprekken van hem en Julia gezien heb die er niet om liegen.
Het leukste is dat hij zelfs een gozer gebanned heeft die haar zogenaamd zou lastig vallen
Waarom zou je iets met haar willen, "IK HAAT LIMBURGERS, DIE MOETEN ALTIJD WAT TE ZEIKEN HEBBEN, EN IK HAAT HUN ACCENT" Weejo heb je haar wel eens gehoord man? Het meest overduidelijkste zuid-limburgse accent dat ik ooit heb gehoord.quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:12 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Berend doet alsof hij wat met haar heeft terwijl ik skypegesprekken van hem en Julia gezien heb die er niet om liegen.
Het leukste is dat hij zelfs een gozer gebanned heeft die haar zogenaamd zou lastig vallen
goed zoquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:11 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ik word gehackt want ik jlik op mindcrack en dan staat er: kies er 1
Wat?quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:58 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
dafuck is dat voor bullshit?
JAquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:15 schreef shaderon het volgende:
zullen we met ze alle torchcraft overvallen?
Nee, als je dat terugrekent naar uurloon en hostingkosten erbij meerekent is het misschien leuk voor erbij, maar je kunt er nooit een normaal baantje mee vervangen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:15 schreef Aldo-MC het volgende:
Hij heeft overigens al bijna 1400 profit aan die abonnementen dus op zich is ie wel slim bezig berendje
De afgelopen 2 maanden heeft hij dik gecasht hoor. Daarvoor was het gelijk of zelfs verlies voor hemquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:17 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Nee, als je dat terugrekent naar uurloon en hostingkosten erbij meerekent is het misschien leuk voor erbij, maar je kunt er nooit een normaal baantje mee vervangen.
Begrijp me niet verkeerd, zal best dat hij redelijk verdiende (al is 1.4k niet "dik cashen"). Maar als je kijkt naar gewerkte uren totaal en het geld totaal, dan kom je niet op een topbedrag uit. Zeker als je de uren dat je de boel in de gaten moet houden erbij telt.quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:20 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
De afgelopen 2 maanden heeft hij dik gecasht hoor. Daarvoor was het gelijk of zelfs verlies voor hem
Ik gun het hem van harte maar hij is het hele concept nu aan het uitmelken en geld komt op de eerste plaats.quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:21 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd, zal best dat hij redelijk verdiende (al is 1.4k niet "dik cashen"). Maar als je kijkt naar gewerkte uren totaal en het geld totaal, dan kom je niet op een topbedrag uit. Zeker als je de uren dat je de boel in de gaten moet houden erbij telt.
'T is gewoon leuk, niet meer.
zeg... over stuk C he..quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:28 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Theorie:
Berend gebruikt Flodder's FOK!-account om beweringen te weerleggen.
Bewijsstuk A. (verdedigt Berend ineens zonder bewijzen te geven, Aldo geeft concretere info)
Bewijsstuk B. (noemt iets dat hij niet kan weten bullshit)
Bewijsstuk C.
ik ga net doen of ik interesse heb in dat kutwijf, kijken hoe bnerd gaat reagerenquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:29 schreef Aldo-MC het volgende:
Ik mag die Skype-logs zeker niet posten hier?
Het is allemaal vrij opzichtig, er zijn nu 2 leden gebanned van Torchcraft, Twee leden die supapeach aka Julia ook leuk vonden. Maar trek vooral je eigen conclusies.
Hoe heet je?quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:30 schreef shaderon het volgende:
[..]
ik ga net doen of ik interesse heb in dat kutwijf, kijken hoe bnerd gaat reageren
Tuurlijk, alleen PM's en DM's mogen niet gepost worden. Skypelogs zeker wel. Desnoods kun je de naam wegpaintenquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:29 schreef Aldo-MC het volgende:
Ik mag die Skype-logs zeker niet posten hier?
Het is allemaal vrij opzichtig, er zijn nu 2 leden gebanned van Torchcraft, Twee leden die supapeach aka Julia ook leuk vonden. Maar trek vooral je eigen conclusies.
De arme negerkindjes met cholera en hongerbuikjes in Afrika en Den Haag lachen om jequote:Op donderdag 28 februari 2013 17:16 schreef Ame_thyst het volgende:
tyfus tinnitus, zal ook eens naar een concert gaan zeg de fuck
quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:21 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
De arme negerkindjes met cholera en hongerbuikjes in Afrika en Den Haag lachen om je
met dat bullshit, bedoelde ik dat ik het fucking mongolisch vind dat hij jou eerst voor geen enkele reden een ban geeft, en daarna vraagt om begrip ervoorquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:28 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Theorie:
Berend gebruikt Flodder's FOK!-account om beweringen te weerleggen.
Bewijsstuk A. (verdedigt Berend ineens zonder bewijzen te geven, Aldo geeft concretere info)
Bewijsstuk B. (noemt iets dat hij niet kan weten bullshit)
Bewijsstuk C.
ga je weer 20 pizzas bestellen net als 1,5 jr geleden?quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:23 schreef bobbernaut het volgende:
Ey, iemand, fix ff 06 of achternaam van bnerd voor me
volgekankerd inderdaad, al die kutnoobs komen steeds dichterbij mijn projectenquote:
Ik kom bijna geen huizen tegen vanaf de spawnpoint anders.quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:54 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
volgekankerd inderdaad, al die kutnoobs komen steeds dichterbij mijn projecten
http://server.torchcraft.nl/render/#/-237/64/-1552/-10/0/0
de hele wereld is verkracht door die grafkinderen, en al die schijthuizen zijn nog geprotect ook³
http://server.torchcraft.nl/render/#/342/64/58/-4/0/0quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:59 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik kom bijna geen huizen tegen vanaf de spawnpoint anders.
Dat was DNBquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:53 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
ga je weer 20 pizzas bestellen net als 1,5 jr geleden?
Ik ookquote:
5 minuten, daarna despawnt hetquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:11 schreef AQuila360 het volgende:
godverf ik ging dood bij minecraft en nu ging ik terug maar was me redstone en diamant en gold weg!
Serieus :Squote:Op donderdag 28 februari 2013 19:12 schreef shaderon het volgende:
[..]
5 minuten, daarna despawnt het
quote:
quote:And so the bravest nations tore themselves to pieces. For then, I think, must have occurred a most remarkable spectacle, where one might see the Goths fighting with pikes, the Gepidae raging with the sword, the Rugi breaking off the spears in their own wounds, the Suavi fighting on foot, the Huns with bows, the Alani drawing up a battle-line of heavy-armed and the Heruli of light-armed warriors.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
denk dat hij bedoeld, hoe kom je op zo'n site om "verhuurd" te wordenquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:30 schreef Timwonnacott het volgende:
Hij dacht dat het over de twilight boeken ging natuurlijk.
Soms wel, soms niet. Sommigen wel, sommigen niet.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:03 schreef AdoraBelle het volgende:
Zitten jullie wel in Minecraft eigenlijk?
Kom (haha kom) ftb,quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:22 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Soms wel, soms niet. Sommigen wel, sommigen niet.
Speel zelf trouwens alweer een poos met het idee om weer een nieuwe server voor FOK! te draaien, maar dan voor heel FOK!. Evt. aparte rang voor SC'ers of een aparte Multiverse world ofzo, maar geen scheiding qua server.
Betaal hem dan alleen niet helemaal zelf. Niks met donaties maar gewoon iemand die de helft doet.
quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:35 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
1. Van die helm die Hermann droeg vonden ze inderdaad een erg mooi exemplaar, maar dat was een romeinse cavaleriehelm
2. Wat doen die brandende ballen daar
3. Die veldslag duurde vijf dagen en bestond voornamelijk uit schermutselingen
Ben zelf bij het museum naast dat slagveld geweest, indrukwekkend om alles te zien.
Betwijfel het gezien de huidige factions.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:38 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hoop zelf op een expansion die de hunnen in de spotlight gaat zetten, met de slagen van Chalons en Nedao.
Vooral die laatste is interessant:
[..]
Ja jonge ik zeg toch expansionquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:34 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Betwijfel het gezien de huidige factions.
Jongen, Alexander verving toch ook alle bestaande factions en Barbarian Invasion later precies hetzelfde?quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:38 schreef drumstickNL het volgende:
zeg toch dat het niet gaat gebeuren gebaseerd op de huidige factions
dan moeten ze ook wat andere factions toevoegen en dat doen ze niet zomaar ff
Ja maar de principes blijven dezelfde. Voor het geld maken ze het echt wel en veel units zullen echt wel in meerdere factions terugkomen, zij het met een andere naam en textures.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:52 schreef drumstickNL het volgende:
In Rome 2 zitten maar een paar factions. Eerder was het zo dat factions soms dezelfde units hadden maar dan net iets anders.
Nu zijn alle units uniek en specifiek voor een faction. DLC zoals die eerder werden gemaakt zouden dus nu net zoveel tijd kosten om te maken als de main game.
Heb je gregtech ook weer enabled staan?quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:53 schreef plopkweker het volgende:
op de FTB server blijft hij aangeven dat ik FML niet geïnstalleerd heb...
Voor de laatste update met recipes.cfg kon ik er nog wel op, nadat ik recipes.cfg heb geupdate niet meer
Dat is niet de bedoeling.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:54 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ja maar de principes blijven dezelfde. Voor het geld maken ze het echt wel en veel units zullen echt wel in meerdere factions terugkomen, zij het met een andere naam en textures.
Hmm, waar kan ik dat precies vinden? Ben nog niet zo bekend met FTB.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:56 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Heb je gregtech ook weer enabled staan?
Maar waarom niet? Macedoniers en Grieken hadden bijv. gewoon allebei die groepen van zestig pikemen die zo OP zijn (kan even niet op de naam komen). Hoe vangen ze dat op?quote:
In de launcher mindcrack selecteren en dan edit mod pack. En dan weer enablenquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:59 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Hmm, waar kan ik dat precies vinden? Ben nog niet zo bekend met FTB.
Door alleen een griekse faction te maken.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:00 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Maar waarom niet? Macedoniers en Grieken hadden bijv. gewoon allebei die groepen van zestig pikemen die zo OP zijn (kan even niet op de naam komen). Hoe vangen ze dat op?
Watquote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:01 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Door alleen een griekse faction te maken.
Die modlist is helemaal leeg, moet ik ze zelf inladen en dan enablen?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:00 schreef shaderon het volgende:
[..]
In de launcher mindcrack selecteren en dan edit mod pack. En dan weer enablen
Als die modlist leeg is, dan is mindcrack niet geinstalleerd. Weet je zeker dan je mindcrack geselecteerd hebt bij edit modpack?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:03 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Die modlist is helemaal leeg, moet ik ze zelf inladen en dan enablen?
Heul zeker.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:05 schreef shaderon het volgende:
[..]
Als die modlist leeg is, dan is mindcrack niet geinstalleerd. Weet je zeker dan je mindcrack geselecteerd hebt bij edit modpack?
Oke. ga naar je FTB map. Verwijder heel die mindcrack map. Opnieuw installeren en de file vervangen hahaquote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:05 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Heul zeker.
Heel vaag want gister zat ik gewoon nog op de server.
DIe zullen dan wel geen unieke units krijgen, las in zo'n dev blog dat ze daarvoor gingen.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:04 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Nee, zie het al.
Er komen meer dan vijftig factions, maar de confirmed factions zijn de "grote" landen. De rest worden client states enzo
Quote.
visigotwn fingen naar het westen. visi en west. hoef ik geen geschiedenis voor gehad te hebben.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 07:49 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
In de expansion Barbarian Invasion zaten ook de Goten, die splitsen halverwege het spel in de visigoten (west-goten) en de ostrogoten (oost-goten).
Raad eens welke groep waarheen ging?
JONGE GODSAMME ER WERKEN HIER OOK MENSEN AAN HUN TOEKOMST WE HEBBEN NIET ALLEMAAL DE TIJD VOOR HERSENLOZE SPELLETJESquote:
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:37 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
JONGE GODSAMME ER WERKEN HIER OOK MENSEN AAN HUN TOEKOMST WE HEBBEN NIET ALLEMAAL DE TIJD VOOR HERSENLOZE SPELLETJES
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:37 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
JONGE GODSAMME ER WERKEN HIER OOK MENSEN AAN HUN TOEKOMST WE HEBBEN NIET ALLEMAAL DE TIJD VOOR HERSENLOZE SPELLETJES
quote:
[..]
oh nooit last van gehad. blijf bij mijn mening. cities Xl speel je als je tenminste enigszins realistisch een stad wilt ontwerpen.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:55 schreef mschol het volgende:
[..]_!
cities XL is nu 3 of 4 versies aanwezig en nog is het met grotere steden baggertraag en niet geoptimaliseerd..
dan heb jij vast niet dezelfde SC gespeeld als ik..quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:27 schreef tuut-chips het volgende:
Sim city is echt een zieke teleurstelling
ditquote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:27 schreef tuut-chips het volgende:
Sim city is echt een zieke teleurstelling
dit nietquote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:29 schreef mschol het volgende:
[..]
dan heb jij vast niet dezelfde SC gespeeld als ik..
baasquote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:38 schreef MineraalWater het volgende:
Kijk zo hoort een spel er uit te zien
[ afbeelding ]
quote:
Die gast kom je ook echt overal tegen he.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:23 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Oh lol, Tong heeft een eigen smiley op FOK!
Is met dubbele punt hoofdletter t
vast, ik heb al een jaar of 4, 4 samsung spinpoints.. en 1 daarvan gaat nu dus de geest geven (SMART errors)quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:20 schreef SosuaCafe het volgende:
Ik heb 2 tb green caviar disk. Werkt prima.
Western Digital is kut. Voor mij alleen nog maar Seagate schijven.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:20 schreef SosuaCafe het volgende:
Ik heb 2 tb green caviar disk. Werkt prima.
Mwah. Heb samsung, seagate en western digital gehad en WD vind ik toch de fijnste ,pas nog een externe hdd van gekocht.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:00 schreef Mender het volgende:
[..]
Western Digital is kut. Voor mij alleen nog maar Seagate schijven.
Wie kent die nog niet? Is die cupid karima?!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:36 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Heb Karima's foto van de schaar in haar kut gehad, wie wil mag DM sturen. Ben hier niet zolang meer (straks apres-ski feestje), anders krijg je ze morgen.
hahahaha geweldig. wat ene kk forum is dat ook. pedo verzamel clubquote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:35 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Jongens, vanaf hier alles lezen. Het is het waard, dat beloof ik je!
KLB / Meidensites zoals Girlscene
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:03 schreef TJV het volgende:
Nou volgende keer mag er wel een scheermesje in.
ik heb WD, seagate, Hitachi en maxtor iig gehad, en voor zover ik mij kan herinneren geen schijven die binnen een jaar kapot waren..quote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:00 schreef Mender het volgende:
[..]
Ik heb een heuse lakmoes voor haar poes.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:04 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
niet elke dag de pH van je vagina meten en in excel verwerken tot een grafiek
Ingegroeide teennagel?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:06 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ontstoken grote teengats dat doet naar pijn
Hoeveul? Ik heb nu 7 pillenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:47 schreef Ame_thyst het volgende:
verstandskiezen, die zijn kut
heb me daar toch een vracht aan pillen en shit
zo dat is niet mis, hoedat zo? (niet dat het me wat aangaat)quote:
Dude ik zit te etenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:17 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Die je hier postte.
Eten en /r/wtfquote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:01 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Dude ik zit te eten![]()
Eten en FOK!ken, wanneer leer ik het nou![]()
Calcium, Magnesium, Zink, Q10, Multi, Orthiflor en D10.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:56 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
zo dat is niet mis, hoedat zo? (niet dat het me wat aangaat)
Ik overdrijf, wat antibiotica pillen wat pijnstillers en iets van spoelings vloeistof zooi.
Nekschot bitte!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:28 schreef bobbernaut het volgende:
Le reddit does not like this
http://www.reddit.com/r/I(...)for_sexually/c8js2wm
uitval:quote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:00 schreef Mender het volgende:
[..]
oh lolquote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:26 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
uitval:
- Western 1,48% (tegenover 1,63% 6 maanden terug)
- Samsung 1,65% (tegenover 1,23% 6 maanden terug)
- Seagate 1,70% (tegenover 1,89% 6 maanden terug)
- Hitachi 3,77% (tegenover 3,95% 6 maanden terug)
http://www.hardware.fr/articles/881-6/disques-durs-3-5.html
Nja verschil in percentage is zo klein, kan gewoon pech hebben denkquote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:30 schreef Mender het volgende:
[..]
oh lol
dan heb ik denk ik gewoon veel pech gehad met western digital schijven
Gewoon terug pakken als zij over twintig jaar je hulp nodig hebben oid haquote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:21 schreef Flodder450 het volgende:
Ouders die ignorant fucks zijn op het moment
Ze hebben mn hulp nu al nodig eigenlijk, moeten wat foto's overgezet worden, maar ze snappen niet dat het programma eigenlijk alleen een soort front-end is voor foto's te groeperen, dat de mappen waaruit je de foto's haalt om een album van te maken, anders zijn dan de mappen die het programma aanmaaktquote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:35 schreef shaderon het volgende:
[..]
Gewoon terug pakken als zij over twintig jaar je hulp nodig hebben oid ha
Hahaha. 'flodder kom jij dit eens even oplossen, het werkt niet' -Zo werkt dat gewoon dat kan ik niet maken *le ouders boos*quote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:46 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Ze hebben mn hulp nu al nodig eigenlijk, moeten wat foto's overgezet worden, maar ze snappen niet dat het programma eigenlijk alleen een soort front-end is voor foto's te groeperen, dat de mappen waaruit je de foto's haalt om een album van te maken, anders zijn dan de mappen die het programma aanmaakt
Inderdaad, zo fucking irritantquote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:57 schreef shaderon het volgende:
[..]
Hahaha. 'flodder kom jij dit eens even oplossen, het werkt niet' -Zo werkt dat gewoon dat kan ik niet maken *le ouders boos*
ouders die denken dat je alles kunt oplossen als je iets van computers weetzo irritant
would bangquote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:35 schreef Ame_thyst het volgende:
http://www.dailymail.co.u(...)-video-surfaces.html
Agga o7oquote:
yup.quote:
Nicequote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:22 schreef mschol het volgende:
zo, 2tb diskje rijker (voor ~67¤ na aftrek btw)
nice; heb geen plek meer voor verdere harde schijven.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:22 schreef mschol het volgende:
zo, 2tb diskje rijker (voor ~67¤ na aftrek btw)
quote:
Heb wel het idee dat er veel jongemannen tussen zitten die het als stukje lifestyle zien om interessant gevonden te worden. Dat type zie je bij de pijprokers ook terugkomen, allemaal een baard, dwepen met klassiek scheren, pijp roken, whisky en bourbon drinkenquote:Op zondag 3 maart 2013 08:24 schreef SosuaCafe het volgende:
Nee, het is simpelweg meer genieten van de geneugten van het leven.
LIF / Klassiek scheren V
CUL / [Whisky /Whiskey Topic #32] Verwacht: Fok! Whisky Tasting!
waarom open ik dit op mijn mobielquote:Op zondag 3 maart 2013 10:08 schreef MineraalWater het volgende:
/insertredditpost
320 Gigapixel picture of london http://btlondon2012.co.uk/pano.html
ik moet een disk vervangen..quote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:15 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
nice; heb geen plek meer voor verdere harde schijven.
binnenkort maar even shoppen voor een nieuwe kast
Door jou wat nieuwe aankopen gedaan, werd toch hoog tijd.. mijn kast is echt een bende.quote:Op zondag 3 maart 2013 10:50 schreef mschol het volgende:
[..]
ik moet een disk vervangen..
ik twijfel echter hem in mijn mediacenter te gebruiken, daar kan ik die 2TB wel goed gebruiken, dan gaat de 1TB die daarin zit als vervanging van de defecte schijf dienen....
ik heb een systeempje met zo'n jongen: Areca ARC-1261ML SFF-8087quote:Op zondag 3 maart 2013 10:51 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Door jou wat nieuwe aankopen gedaan, werd toch hoog tijd.
http://tweakers.net/price(...)black/specificaties/
http://tweakers.net/price(...)1-3tb/specificaties/
http://tweakers.net/price(...)ax760/specificaties/
Wil eigenlijk nog een keer een 10TB systeem maken.. maar goed, komt nog wel.
Hangt er een beetje slapjes bij jaquote:Op zondag 3 maart 2013 11:01 schreef drumstickNL het volgende:
nice; die dingen zijn wel prijzig
[ afbeelding ]
foto van een jaar terug; echter ziet de binnenkant er qua kabels nog steeds zo uit. (nog voller)
kijk ook ff hoe die graka erin hangt_!
uhu, toen ik em kocht waren echter 2TB disks al erg duur (hij accepteert niet elke diskquote:
dat ziet eruit als mijn vorige bakquote:[ afbeelding ]
foto van een jaar terug; echter ziet de binnenkant er qua kabels nog steeds zo uit. (nog voller)
post dit op /r/buildapcquote:Op zondag 3 maart 2013 11:01 schreef drumstickNL het volgende:
[ afbeelding ]
De tering, ff opknappen dat dingquote:Op zondag 3 maart 2013 11:01 schreef drumstickNL het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 3 maart 2013 10:51 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Door jou wat nieuwe aankopen gedaan, werd toch hoog tijd.. mijn kast is echt een bende.
http://tweakers.net/price(...)black/specificaties/
http://tweakers.net/price(...)1-3tb/specificaties/
http://tweakers.net/price(...)ax760/specificaties/
Wil eigenlijk nog een keer een 10TB systeem maken.. maar goed, komt nog wel.
Ga ik mee bezig. Tevens nieuwe kast gehaald waarin ik 'm helemaal strak wil hebben, zal wel even pic posten indien het lukt.quote:Op zondag 3 maart 2013 11:54 schreef SosuaCafe het volgende:
Waarom bundel je die kabeltjes niet een beetje. Helpt wat in je airflow enzo.
quote:Op zondag 3 maart 2013 12:33 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
[..]
Ga ik mee bezig. Tevens nieuwe kast gehaald waarin ik 'm helemaal strak wil hebben, zal wel even pic posten indien het lukt.
quote:Op zondag 3 maart 2013 12:28 schreef SosuaCafe het volgende:
Ik ga poberen een veilige nuclear plant te maken.denk maar wel op bedrock level.
uranium te ruil voor xychorium als je nodig hebtquote:Op zondag 3 maart 2013 12:28 schreef SosuaCafe het volgende:
Ik ga poberen een veilige nuclear plant te maken.denk maar wel op bedrock level.
Gewoon minecraft op de Xbox360quote:
klinkt als een text based game danquote:Op zondag 3 maart 2013 13:02 schreef tuut-chips het volgende:
Jezus EVE is casual vergeleken met dat crusader kings
Ik zei het toch!quote:Op zondag 3 maart 2013 13:02 schreef tuut-chips het volgende:
Jezus EVE is casual vergeleken met dat crusader kings
koop voor de pc manquote:Op zondag 3 maart 2013 13:03 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Gewoon minecraft op de Xbox360![]()
Ik had hem eerst ook gespeeld maar nu na de update vind ik het leuker.
Met die 2 uur durende tutorial begonnen die op /r/games stond. Na 40 minuten opgegeven en ga nu als duke in ierland de wereld veroveren.quote:Op zondag 3 maart 2013 13:09 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ik zei het toch!
Ierland begonnen?
DRUMPIEquote:
Haha, die zijn allang dood joh.quote:
Yoyo PIMP. Hoe is de leventje?quote:
newbie gaat nieuw account aanmakenquote:Op zondag 3 maart 2013 15:36 schreef drumstickNL het volgende:
nog 14 posts en dan heb ik 25.000 posts
.. misschien ga ik dan een nieuw account aanmaken.
heb al meer accounts gehad oude bokquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |