quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:41 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Hij heeft iets met een meid van bijna 19
Huh, mij skypete hij na de ban even met een bericht dat het niet gemeen en persoonlijk bedoelt was maar dat hij hoopte dat ik er begrip voor toondequote:Op donderdag 28 februari 2013 15:02 schreef shaderon het volgende:
opzich op het begin niks tegen bnerd. maar toen mij 2x zonder reden bannen, de server verpauperen en proberen stoer te doen op skype is die toch wel de grootste mc mongool
dafuck is dat voor bullshit?quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:18 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Huh, mij skypete hij na de ban even met een bericht dat het niet gemeen en persoonlijk bedoelt was maar dat hij hoopte dat ik er begrip voor toonde
Enfin, een elfjarige? Dasdfjgaso[dbsdf\sd?
kom fok! feed the beast doen, info is in de andere mc topicquote:Op donderdag 28 februari 2013 15:59 schreef OmgevallenFlat het volgende:
wie weet een leuke server voor de spelen
Ik ben hier nog nooit geweestquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:03 schreef shaderon het volgende:
[..]
kom fok! feed the beast doen, info is in de andere mc topic
Het was niet ik die daar achter zatquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:06 schreef Flodder450 het volgende:
Oh mijn god het is omgevallenflat!@
Hoe is het eigenlijk afgelopen met die fiets?
LOBKEquote:Op donderdag 28 februari 2013 14:43 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Lobke is waarschijnlijk allemaal schijn heb haar private gesproken ze heeft al 2 jaar een vriend. Hij heeft serieus iets met supapeach ze hebben ook al twee keer gemeet in Utrecht....
Ken je haarquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:09 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
LOBKE))))))))))))))))))))))))))))))
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |