Krijg bij een zekere duitse pijpen- en tabakshandelaar altijd een zakje gummibeertjes, wat gratis zakjes tabak, schoonmaakragertjes, filtertjes en kortingsbonnen e.d. als ik een simpele pijp bestel.quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:14 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ja precies, Hij heeft wel een tegoed bon gekregen voor de bioscoop ter waarden van 7,50
Oh en ook leuk, Hij zei: ja dan koop ik de kast wel ergens anders kunnen jullie dan de rest opsturen? Zeggen hun: Nee dan wordt de hele order gecanceld omdat ze anders hun concurrent helpen
[..]
Nee hoor, ligt aan de leveranciers.
Sommige bedrijven zijn erg OK, Kreeg bij highflow altijd een lollie of een snoepje erbij
Altijd leuk zo ietsquote:Op donderdag 28 februari 2013 12:11 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Krijg bij een zekere duitse pijpen- en tabakshandelaar altijd een zakje gummibeertjes, wat gratis zakjes tabak, schoonmaakragertjes, filtertjes en kortingsbonnen e.d. als ik een simpele pijp bestel.
Van Toor sigaren doet er altijd een goede pen bij. Machtig man, leuk stukje service.
Geen tabak met gummie smaak?quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:13 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Gummibeertjes als je een pijp koopt, hoe tof is dat?!
Check.quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:47 schreef plopkweker het volgende:
Ik rook niet meer, maar als er tabak komt met de smaak van de geur van versgemalen koffiebonen...![]()
quote:
Dafuqquote:Op donderdag 28 februari 2013 12:53 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik rook zelf pijp, daar zijn duizenden verschillende tabakssmaken in beschikbaar.
Kreeg laatst dus onder andere deze binnen, hij smaakt naar bacon en maple syrup![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Da's toch verrekte awesome!quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:53 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik rook zelf pijp, daar zijn duizenden verschillende tabakssmaken in beschikbaar.
Kreeg laatst dus onder andere deze binnen, hij smaakt naar bacon en maple syrup![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Heb ik helemaal geen last vanquote:Op donderdag 28 februari 2013 14:02 schreef SosuaCafe het volgende:
Elke keer die banners op mn telefoon.
Nog eentje..
[ afbeelding ]
![]()
![]()
wrom?quote:
Hij heeft iets met een meid van bijna 19quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:36 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Hij heeft nu iets met een 11-jarige
Lobke is waarschijnlijk allemaal schijn heb haar private gesproken ze heeft al 2 jaar een vriend. Hij heeft serieus iets met supapeach ze hebben ook al twee keer gemeet in Utrecht....quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:41 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Hij heeft iets met een meid van bijna 19
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |