JENNIFER LAWRENCE JENNIFER LAWRENCE JENNIFER LAWRENCE JENNIFER LAWRENCE JENNIFER LAWRENCE JENNIFER LAWRENCE JENNIFER LAWRENCE JENNIFER LAWRENCEquote:
Ik heb altijd van die skeere kleine zwarte dikke haren dus moet zowat elke dag scheren anders krijg ik ook een raren vlas snor. Ik wil wel zo'n scruffy beard dat lijkt me wel tofquote:Op woensdag 27 februari 2013 17:10 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Tussen donker-blond en blond in. Als ik in de zomer veel buitenloop is het bijna goudblond
jeukt op den duur. Heb best een zware baard.quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:07 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ik heb altijd van die skeere kleine zwarte dikke haren dus moet zowat elke dag scheren anders krijg ik ook een raren vlas snor. Ik wil wel zo'n scruffy beard dat lijkt me wel tof
Ja nee dat bedoelde ik eigenlijk heulemaal niet toen ik net op google zochtquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:15 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
jeukt op den duur. Heb best een zware baard.
Ja precies, Hij heeft wel een tegoed bon gekregen voor de bioscoop ter waarden van 7,50quote:Op donderdag 28 februari 2013 08:40 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Wat
Azerty en 4Launch zijn dan veel makkelijker, dan kun je last-minute nog even aanpassen
Nee hoor, ligt aan de leveranciers.quote:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:14 schreef MineraalWater het volgende:
Nee hoor, ligt aan de leveranciers.
Sommige bedrijven zijn erg OK, Kreeg bij highflow altijd een lollie of een snoepje erbij
2010 dus?quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:48 schreef SosuaCafe het volgende:
Laatste keer dat ik een pc bestelde bestond cool-prices nog.
geen hele pc besteld, wel andere zaken en dat ging prima daar, de zaak staat ook gewoon prima aangeschreven..quote:Op donderdag 28 februari 2013 08:35 schreef MineraalWater het volgende:
Oja goeie tip, Niets kopen bij afuture.
Een vriend van mij heeft daar denk ik een maand geleden een PC besteld. Heel gedoe enzo zit nu al 3 weken te wachten op de kast, Hij vraagt dus of hij dan geen andere kast kan pakken zeggen ze: "Nee dat kunnen wij niet wijzigen, dan moet je opnieuw bestellen"
Ja had ik ook al gezegd maar dat wou hij niet.quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:04 schreef mschol het volgende:
[..]
geen hele pc besteld, wel andere zaken en dat ging prima daar, de zaak staat ook gewoon prima aangeschreven..
lekker annuleren en naar de concurrent gaan..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |