Tuurlijk, alleen PM's en DM's mogen niet gepost worden. Skypelogs zeker wel. Desnoods kun je de naam wegpaintenquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:29 schreef Aldo-MC het volgende:
Ik mag die Skype-logs zeker niet posten hier?
Het is allemaal vrij opzichtig, er zijn nu 2 leden gebanned van Torchcraft, Twee leden die supapeach aka Julia ook leuk vonden. Maar trek vooral je eigen conclusies.
De arme negerkindjes met cholera en hongerbuikjes in Afrika en Den Haag lachen om jequote:Op donderdag 28 februari 2013 17:16 schreef Ame_thyst het volgende:
tyfus tinnitus, zal ook eens naar een concert gaan zeg de fuck
quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:21 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
De arme negerkindjes met cholera en hongerbuikjes in Afrika en Den Haag lachen om je
met dat bullshit, bedoelde ik dat ik het fucking mongolisch vind dat hij jou eerst voor geen enkele reden een ban geeft, en daarna vraagt om begrip ervoorquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:28 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Theorie:
Berend gebruikt Flodder's FOK!-account om beweringen te weerleggen.
Bewijsstuk A. (verdedigt Berend ineens zonder bewijzen te geven, Aldo geeft concretere info)
Bewijsstuk B. (noemt iets dat hij niet kan weten bullshit)
Bewijsstuk C.
ga je weer 20 pizzas bestellen net als 1,5 jr geleden?quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:23 schreef bobbernaut het volgende:
Ey, iemand, fix ff 06 of achternaam van bnerd voor me
volgekankerd inderdaad, al die kutnoobs komen steeds dichterbij mijn projectenquote:
Ik kom bijna geen huizen tegen vanaf de spawnpoint anders.quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:54 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
volgekankerd inderdaad, al die kutnoobs komen steeds dichterbij mijn projecten
http://server.torchcraft.nl/render/#/-237/64/-1552/-10/0/0
de hele wereld is verkracht door die grafkinderen, en al die schijthuizen zijn nog geprotect ook³
http://server.torchcraft.nl/render/#/342/64/58/-4/0/0quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:59 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik kom bijna geen huizen tegen vanaf de spawnpoint anders.
Dat was DNBquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:53 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
ga je weer 20 pizzas bestellen net als 1,5 jr geleden?
Ik ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |