SPOILER: Officiele MC SC server AldiewillentekaaprenvarenCRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het boek over Bestemmingsplan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezier
internet held alles tochquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:12 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Berend doet alsof hij wat met haar heeft terwijl ik skypegesprekken van hem en Julia gezien heb die er niet om liegen.
Het leukste is dat hij zelfs een gozer gebanned heeft die haar zogenaamd zou lastig vallen
Waarom zou je iets met haar willen, "IK HAAT LIMBURGERS, DIE MOETEN ALTIJD WAT TE ZEIKEN HEBBEN, EN IK HAAT HUN ACCENT" Weejo heb je haar wel eens gehoord man? Het meest overduidelijkste zuid-limburgse accent dat ik ooit heb gehoord.quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:12 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Berend doet alsof hij wat met haar heeft terwijl ik skypegesprekken van hem en Julia gezien heb die er niet om liegen.
Het leukste is dat hij zelfs een gozer gebanned heeft die haar zogenaamd zou lastig vallen
goed zoquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:11 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ik word gehackt want ik jlik op mindcrack en dan staat er: kies er 1
Wat?quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:58 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
dafuck is dat voor bullshit?
JAquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:15 schreef shaderon het volgende:
zullen we met ze alle torchcraft overvallen?
Nee, als je dat terugrekent naar uurloon en hostingkosten erbij meerekent is het misschien leuk voor erbij, maar je kunt er nooit een normaal baantje mee vervangen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:15 schreef Aldo-MC het volgende:
Hij heeft overigens al bijna 1400 profit aan die abonnementen dus op zich is ie wel slim bezig berendje
De afgelopen 2 maanden heeft hij dik gecasht hoor. Daarvoor was het gelijk of zelfs verlies voor hemquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:17 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Nee, als je dat terugrekent naar uurloon en hostingkosten erbij meerekent is het misschien leuk voor erbij, maar je kunt er nooit een normaal baantje mee vervangen.
Begrijp me niet verkeerd, zal best dat hij redelijk verdiende (al is 1.4k niet "dik cashen"). Maar als je kijkt naar gewerkte uren totaal en het geld totaal, dan kom je niet op een topbedrag uit. Zeker als je de uren dat je de boel in de gaten moet houden erbij telt.quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:20 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
De afgelopen 2 maanden heeft hij dik gecasht hoor. Daarvoor was het gelijk of zelfs verlies voor hem
Ik gun het hem van harte maar hij is het hele concept nu aan het uitmelken en geld komt op de eerste plaats.quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:21 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd, zal best dat hij redelijk verdiende (al is 1.4k niet "dik cashen"). Maar als je kijkt naar gewerkte uren totaal en het geld totaal, dan kom je niet op een topbedrag uit. Zeker als je de uren dat je de boel in de gaten moet houden erbij telt.
'T is gewoon leuk, niet meer.
zeg... over stuk C he..quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:28 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Theorie:
Berend gebruikt Flodder's FOK!-account om beweringen te weerleggen.
Bewijsstuk A. (verdedigt Berend ineens zonder bewijzen te geven, Aldo geeft concretere info)
Bewijsstuk B. (noemt iets dat hij niet kan weten bullshit)
Bewijsstuk C.
ik ga net doen of ik interesse heb in dat kutwijf, kijken hoe bnerd gaat reagerenquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:29 schreef Aldo-MC het volgende:
Ik mag die Skype-logs zeker niet posten hier?
Het is allemaal vrij opzichtig, er zijn nu 2 leden gebanned van Torchcraft, Twee leden die supapeach aka Julia ook leuk vonden. Maar trek vooral je eigen conclusies.
Hoe heet je?quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:30 schreef shaderon het volgende:
[..]
ik ga net doen of ik interesse heb in dat kutwijf, kijken hoe bnerd gaat reageren
Tuurlijk, alleen PM's en DM's mogen niet gepost worden. Skypelogs zeker wel. Desnoods kun je de naam wegpaintenquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:29 schreef Aldo-MC het volgende:
Ik mag die Skype-logs zeker niet posten hier?
Het is allemaal vrij opzichtig, er zijn nu 2 leden gebanned van Torchcraft, Twee leden die supapeach aka Julia ook leuk vonden. Maar trek vooral je eigen conclusies.
De arme negerkindjes met cholera en hongerbuikjes in Afrika en Den Haag lachen om jequote:Op donderdag 28 februari 2013 17:16 schreef Ame_thyst het volgende:
tyfus tinnitus, zal ook eens naar een concert gaan zeg de fuck
quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:21 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
De arme negerkindjes met cholera en hongerbuikjes in Afrika en Den Haag lachen om je
met dat bullshit, bedoelde ik dat ik het fucking mongolisch vind dat hij jou eerst voor geen enkele reden een ban geeft, en daarna vraagt om begrip ervoorquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:28 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Theorie:
Berend gebruikt Flodder's FOK!-account om beweringen te weerleggen.
Bewijsstuk A. (verdedigt Berend ineens zonder bewijzen te geven, Aldo geeft concretere info)
Bewijsstuk B. (noemt iets dat hij niet kan weten bullshit)
Bewijsstuk C.
ga je weer 20 pizzas bestellen net als 1,5 jr geleden?quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:23 schreef bobbernaut het volgende:
Ey, iemand, fix ff 06 of achternaam van bnerd voor me
volgekankerd inderdaad, al die kutnoobs komen steeds dichterbij mijn projectenquote:
Ik kom bijna geen huizen tegen vanaf de spawnpoint anders.quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:54 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
volgekankerd inderdaad, al die kutnoobs komen steeds dichterbij mijn projecten
http://server.torchcraft.nl/render/#/-237/64/-1552/-10/0/0
de hele wereld is verkracht door die grafkinderen, en al die schijthuizen zijn nog geprotect ook³
http://server.torchcraft.nl/render/#/342/64/58/-4/0/0quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:59 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik kom bijna geen huizen tegen vanaf de spawnpoint anders.
Dat was DNBquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:53 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
ga je weer 20 pizzas bestellen net als 1,5 jr geleden?
Ik ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |