Soms wel, soms niet. Sommigen wel, sommigen niet.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:03 schreef AdoraBelle het volgende:
Zitten jullie wel in Minecraft eigenlijk?
Kom (haha kom) ftb,quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:22 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Soms wel, soms niet. Sommigen wel, sommigen niet.
Speel zelf trouwens alweer een poos met het idee om weer een nieuwe server voor FOK! te draaien, maar dan voor heel FOK!. Evt. aparte rang voor SC'ers of een aparte Multiverse world ofzo, maar geen scheiding qua server.
Betaal hem dan alleen niet helemaal zelf. Niks met donaties maar gewoon iemand die de helft doet.
quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:35 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
1. Van die helm die Hermann droeg vonden ze inderdaad een erg mooi exemplaar, maar dat was een romeinse cavaleriehelm
2. Wat doen die brandende ballen daar
3. Die veldslag duurde vijf dagen en bestond voornamelijk uit schermutselingen
Ben zelf bij het museum naast dat slagveld geweest, indrukwekkend om alles te zien.
Betwijfel het gezien de huidige factions.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:38 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hoop zelf op een expansion die de hunnen in de spotlight gaat zetten, met de slagen van Chalons en Nedao.
Vooral die laatste is interessant:
[..]
Ja jonge ik zeg toch expansionquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:34 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Betwijfel het gezien de huidige factions.
Jongen, Alexander verving toch ook alle bestaande factions en Barbarian Invasion later precies hetzelfde?quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:38 schreef drumstickNL het volgende:
zeg toch dat het niet gaat gebeuren gebaseerd op de huidige factions
dan moeten ze ook wat andere factions toevoegen en dat doen ze niet zomaar ff
Ja maar de principes blijven dezelfde. Voor het geld maken ze het echt wel en veel units zullen echt wel in meerdere factions terugkomen, zij het met een andere naam en textures.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:52 schreef drumstickNL het volgende:
In Rome 2 zitten maar een paar factions. Eerder was het zo dat factions soms dezelfde units hadden maar dan net iets anders.
Nu zijn alle units uniek en specifiek voor een faction. DLC zoals die eerder werden gemaakt zouden dus nu net zoveel tijd kosten om te maken als de main game.
Heb je gregtech ook weer enabled staan?quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:53 schreef plopkweker het volgende:
op de FTB server blijft hij aangeven dat ik FML niet geïnstalleerd heb...
Voor de laatste update met recipes.cfg kon ik er nog wel op, nadat ik recipes.cfg heb geupdate niet meer
Dat is niet de bedoeling.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:54 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ja maar de principes blijven dezelfde. Voor het geld maken ze het echt wel en veel units zullen echt wel in meerdere factions terugkomen, zij het met een andere naam en textures.
Hmm, waar kan ik dat precies vinden? Ben nog niet zo bekend met FTB.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:56 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Heb je gregtech ook weer enabled staan?
Maar waarom niet? Macedoniers en Grieken hadden bijv. gewoon allebei die groepen van zestig pikemen die zo OP zijn (kan even niet op de naam komen). Hoe vangen ze dat op?quote:
In de launcher mindcrack selecteren en dan edit mod pack. En dan weer enablenquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:59 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Hmm, waar kan ik dat precies vinden? Ben nog niet zo bekend met FTB.
Door alleen een griekse faction te maken.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:00 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Maar waarom niet? Macedoniers en Grieken hadden bijv. gewoon allebei die groepen van zestig pikemen die zo OP zijn (kan even niet op de naam komen). Hoe vangen ze dat op?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |