Hangt er een beetje slapjes bij jaquote:Op zondag 3 maart 2013 11:01 schreef drumstickNL het volgende:
nice; die dingen zijn wel prijzig
[ afbeelding ]
foto van een jaar terug; echter ziet de binnenkant er qua kabels nog steeds zo uit. (nog voller)
kijk ook ff hoe die graka erin hangt_!
uhu, toen ik em kocht waren echter 2TB disks al erg duur (hij accepteert niet elke diskquote:
dat ziet eruit als mijn vorige bakquote:[ afbeelding ]
foto van een jaar terug; echter ziet de binnenkant er qua kabels nog steeds zo uit. (nog voller)
post dit op /r/buildapcquote:Op zondag 3 maart 2013 11:01 schreef drumstickNL het volgende:
[ afbeelding ]
De tering, ff opknappen dat dingquote:Op zondag 3 maart 2013 11:01 schreef drumstickNL het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 3 maart 2013 10:51 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Door jou wat nieuwe aankopen gedaan, werd toch hoog tijd.. mijn kast is echt een bende.
http://tweakers.net/price(...)black/specificaties/
http://tweakers.net/price(...)1-3tb/specificaties/
http://tweakers.net/price(...)ax760/specificaties/
Wil eigenlijk nog een keer een 10TB systeem maken.. maar goed, komt nog wel.
Ga ik mee bezig. Tevens nieuwe kast gehaald waarin ik 'm helemaal strak wil hebben, zal wel even pic posten indien het lukt.quote:Op zondag 3 maart 2013 11:54 schreef SosuaCafe het volgende:
Waarom bundel je die kabeltjes niet een beetje. Helpt wat in je airflow enzo.
quote:Op zondag 3 maart 2013 12:33 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
[..]
Ga ik mee bezig. Tevens nieuwe kast gehaald waarin ik 'm helemaal strak wil hebben, zal wel even pic posten indien het lukt.
quote:Op zondag 3 maart 2013 12:28 schreef SosuaCafe het volgende:
Ik ga poberen een veilige nuclear plant te maken.denk maar wel op bedrock level.
uranium te ruil voor xychorium als je nodig hebtquote:Op zondag 3 maart 2013 12:28 schreef SosuaCafe het volgende:
Ik ga poberen een veilige nuclear plant te maken.denk maar wel op bedrock level.
Gewoon minecraft op de Xbox360quote:
klinkt als een text based game danquote:Op zondag 3 maart 2013 13:02 schreef tuut-chips het volgende:
Jezus EVE is casual vergeleken met dat crusader kings
Ik zei het toch!quote:Op zondag 3 maart 2013 13:02 schreef tuut-chips het volgende:
Jezus EVE is casual vergeleken met dat crusader kings
koop voor de pc manquote:Op zondag 3 maart 2013 13:03 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Gewoon minecraft op de Xbox360![]()
Ik had hem eerst ook gespeeld maar nu na de update vind ik het leuker.
Met die 2 uur durende tutorial begonnen die op /r/games stond. Na 40 minuten opgegeven en ga nu als duke in ierland de wereld veroveren.quote:Op zondag 3 maart 2013 13:09 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ik zei het toch!
Ierland begonnen?
DRUMPIEquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |