quote:
Haha, die zijn allang dood joh.

Op een dag was een vriend van mij hier en die vroeg hoe het met de mieren ging. Ik antwoordde met "Aardig goed". Vervolgens ging hij de mieren observeren en vroeg ineens "Waar is de koningin dan?". Zonder een moment te aarzelen zei ik "Ze zit gewoon in het reageerbuisje hoor, misschien zit ze verstopt". Hij kon haar niet vinden dus nam ik een kijkje. Tot mijn verbazing zag ik de koningin niet, maar wat ik wel zag waren twee grote zwarte propjes. Je raadt het al: de koningin was in tweeën gespleten.
In kon nog met mijn krokodillentranen inhouden. "Hoe kan dit dan?!

" zei ik, maar die vriend van mij kon alleen maar lachen.

Ze was op mysterieuze wijze overleden en de mieren hebben haar in tweeën gesplit. De dagen daarna hebben ze haar op gruwelijke wijzen opgegeten; gore kannibalen.

Na grondige autopsie kwam ik uit op twee therorien:
1. Mieren zijn nogal gevoelig voor trillingen en/of harde geluiden. Aangezien het reageerbuisje in mijn 'game-room' stond, waar ik dus spellen op mijn PS3 speel, kan het zijn dat ze door mijn agressie aanvallen in shock is geraakt. Tijdens een potje FIFA heb ik weleens de neiging om keihard te schreeuwen en de controller tegen het bureau te slaan. Anger management, anyone?

2. Andere soorten van stress.
Ik heb alle foto's in een album gezet. Bewonder ze hier:
http://imgur.com/a/bAa0t#0Tot zover Drumpie's Ants World.

quote:
Yoyo PIMP. Hoe is de leventje?