Watquote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:01 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Door alleen een griekse faction te maken.
Die modlist is helemaal leeg, moet ik ze zelf inladen en dan enablen?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:00 schreef shaderon het volgende:
[..]
In de launcher mindcrack selecteren en dan edit mod pack. En dan weer enablen
Als die modlist leeg is, dan is mindcrack niet geinstalleerd. Weet je zeker dan je mindcrack geselecteerd hebt bij edit modpack?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:03 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Die modlist is helemaal leeg, moet ik ze zelf inladen en dan enablen?
Heul zeker.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:05 schreef shaderon het volgende:
[..]
Als die modlist leeg is, dan is mindcrack niet geinstalleerd. Weet je zeker dan je mindcrack geselecteerd hebt bij edit modpack?
Oke. ga naar je FTB map. Verwijder heel die mindcrack map. Opnieuw installeren en de file vervangen hahaquote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:05 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Heul zeker.
Heel vaag want gister zat ik gewoon nog op de server.
DIe zullen dan wel geen unieke units krijgen, las in zo'n dev blog dat ze daarvoor gingen.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:04 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Nee, zie het al.
Er komen meer dan vijftig factions, maar de confirmed factions zijn de "grote" landen. De rest worden client states enzo
Quote.
visigotwn fingen naar het westen. visi en west. hoef ik geen geschiedenis voor gehad te hebben.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 07:49 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
In de expansion Barbarian Invasion zaten ook de Goten, die splitsen halverwege het spel in de visigoten (west-goten) en de ostrogoten (oost-goten).
Raad eens welke groep waarheen ging?
JONGE GODSAMME ER WERKEN HIER OOK MENSEN AAN HUN TOEKOMST WE HEBBEN NIET ALLEMAAL DE TIJD VOOR HERSENLOZE SPELLETJESquote:
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:37 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
JONGE GODSAMME ER WERKEN HIER OOK MENSEN AAN HUN TOEKOMST WE HEBBEN NIET ALLEMAAL DE TIJD VOOR HERSENLOZE SPELLETJES
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |