Precies. Die penis grappen haalden voor mij de aflevering ontzettend omlaag. Moeten we nu geloven dat de meesterversieder Barney de deal altijd sloot met zulke foute opmerkingen?quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:25 schreef shiznuts het volgende:
Dat beseffen ze zich ook. Daarom proberen ze wanhopig nog op een of andere manier plays terug te brengen.
Maar zo werkt dat natuurlijk niet. De penis-grapjes waar ook van niveau niks.
Dan vond ik bij Chandler niet en bij Barney ook niet. Hetzelfde trukje zonder ooit te settelen gaat ook vervelen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:00 schreef Jivis het volgende:
Het gaat wel weer de goede kant op de laatste paar afleveringen. Hoewel het huwelijk echt karaktermoord op Barney is in de long run. Dat zag je bij Chandler ook toen hij eenmaal met Monica kreeg in Friends (jaja, Friends). Gelukkig nog maar één seizoen te gaan.
Klopt, daarom hadden ze al zo rond seizoen 6 moeten stoppenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hetzelfde trukje zonder ooit te settelen gaat ook vervelen.
Nope, je moet geloven dat Barney gewoon een meester is in het voor penis zetten van Ted.quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:03 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Precies. Die penis grappen haalden voor mij de aflevering ontzettend omlaag. Moeten we nu geloven dat de meesterversieder Barney de deal altijd sloot met zulke foute opmerkingen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Serieus, what?
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond dat best fantastisch.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:08 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Nope, je moet geloven dat Barney gewoon een meester is in het voor penis zetten van Ted.
"...I understand that."
Vooral die felicitatie op het einde was wel mooiquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:38 schreef Seam het volgende:
goede ep hoor.
De openingsgrap was dramatisch, maar de rondleiding in het appartement van Barney was erg tof. Leuke gadgets. Vond Ted ook weer leuk en het Barney-Ted momentje was zoals we het kennen van seizoen 1.
8/10.
ja voelde echt als vanouds, heerlijk moment was dat. Ik vond het gebrek aan verhaal en een slechte parodie op Downtown Abbey wel wat minder, maar het verpestte niks.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:43 schreef Operc het volgende:
[..]
Vooral die felicitatie op het einde was wel mooi(En het hologram)
Heb ik de eerste 5 seizoenen wel gedaan en toen werkte dat wonderenswaardig best wel. Ook seizoen 7 had enkele afleveringen een gewoon compleet realistische feel met van die overdrijvingkjes tussendoor...quote:Op woensdag 20 maart 2013 10:01 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Haha ja, beoordeel HIMYM vooral op haar geloofwaardigheid.
En dát was genius, evenals de (ik en velen voelden hem al van verre aankomen) Robin verdwijnt in de muur-grapquote:Op woensdag 20 maart 2013 14:42 schreef loezzzje het volgende:
'Barney, i'm getting wet!'
'And that's how you turn it off.'
quote:Op donderdag 21 maart 2013 00:40 schreef DUK het volgende:
Best aardig. Dat Ted alleen weer met een nieuwe loopt te rotzooien spoort niet helemaal met wat hij eerder zei.
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:45 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik vond hem redelijk teleurstellend: "No more dating, time to get serious" in de ene aflevering en nu bangt Ted die dame meteen de aflevering erop
Swarles Barkleyquote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:00 schreef waaromniet1988 het volgende:
Vandaag kwam de Swarley Episode op tv
Ja, en daarna weer 3 weken wachten.quote:Op maandag 25 maart 2013 12:30 schreef theodoor9 het volgende:
Nieuwe ep vannacht? Imdb geeft de laatste tijd geen/verkeerde data door.
Dat viel erg op(/af) jaquote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:44 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Goede aflevering. Marshall is eindelijk weer eens afgevallen zeg, mocht ook wel. Was een paar seizoenen terug echt vadsig.
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:35 schreef AMDB het volgende:
Wat een all-time low was dit zeg... bizar slecht.
quote:
Ohjee, iemand is het oneens en dat mag niet. De stukken met Barney en Ted waren best geinig maar dat 'Ik ga je over 45 dagen ontmoeten en dan en dan' vond ik echt nergens op slaan. En ik zeik inderdaad wekelijks, dat zie je erg knap.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:04 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
[..]
Wat een overdreven reacties zeg. Als deze aflevering in de eerste 3 seizoenen had gezeten was hij ineens epic geweest.
Als je geen plezier meer hebt met het kijken, kijk dan niet en kom niet wekelijks zeiken in dit topic.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geweldig!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Barneys en Teds zingen Billy Joel op het laatst
Inderdaad, alsof hij alles zou geven om nog eens bij haar te kunnen zijn. Zou kunnen natuurlijk, maar ik denk niet dat ze voor die vibe gingen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:07 schreef Trommeldaris het volgende:
Ik kreeg beetje gevoel dat die moeder in de toekomst overleden is, omdat hij zo emotioneel over 45 dagen zat te praten
Nee, hij was juist zo blij met haar, dat ie eigenlijk niet nog 45 dagen kan wachten tot hij haar kan ontmoeten. Meer de boodschap dat ie elke dag van haar geniet en elke dag extra die hij zou kunnen krijgen zou ie met beide handen grijpen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:07 schreef Trommeldaris het volgende:
Ik kreeg beetje gevoel dat die moeder in de toekomst overleden is, omdat hij zo emotioneel over 45 dagen zat te praten
Dat is het geworden, in het begin vond ik een erg sterke sitcom met veel vernieuwde factoren.quote:Op woensdag 27 maart 2013 00:40 schreef Thaboel het volgende:
Dan gaan we maar eens kijken. Blijft wel leuk hoe mensen blijven bitchen over hoe kut dit seizoen is.
Blijft gewoon een simpele sitcom die je lekker wegkijkt of zie ik dat fout?
Veel vernieuwende factoren? Ik ben heel erg benieuwd wat je daarmee bedoelt.quote:Op woensdag 27 maart 2013 01:02 schreef Seam het volgende:
[..]
Dat is het geworden, in het begin vond ik een erg sterke sitcom met veel vernieuwde factoren.
Dat was aan één persoon te danken.quote:Op woensdag 27 maart 2013 01:02 schreef Seam het volgende:
[..]
Dat is het geworden, in het begin vond ik een erg sterke sitcom met veel vernieuwde factoren.
Dat kwam echt niet alleen door Barney. De aflevering waren toen ook veel beter geschreven. Als je herhalingen ziet op tv merk je het verschil.quote:Op woensdag 27 maart 2013 07:54 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat was aan één persoon te danken.
[ afbeelding ]
Dit heb ik een paar topics geleden al eens geopperd (begin van 2012-2013 seizoen). Ik voel dat de schrijvers al jaren toewerken naar het einde met een dode moeder.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:07 schreef Trommeldaris het volgende:
[ Bericht 4% gewijzigd door glannie op 27-03-2013 16:44:38 ]
Zo'n einde zou goed bij de serie passen. Vooral in de eerdere seizoenen waren er er veel verhaallijnen die minder volgens de standaard sitcom-"regels" verliepen met onverwachte wendingen en waar ook in vergelijking tot andere sitcoms meer drama in zat (overlijden van de vader van Marshall bijvoorbeeld)quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:20 schreef glannie het volgende:
[..]
Dit heb ik een paar topics geleden al eens geopperd (begin van 2012-2013 seizoen). Ik voel dat de schrijvers al jaren toewerken naar het einde met een dode moeder.
Het beste eind aan de show wat ik maar zou kunnen verzinnen, bitterzoet. Ik denk dat zo'n einde de show de all time tv-geschiedenis in zal schieten, weg van de standaard sitcom.
Had het zelf niet beter kunnen omschrijven...quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:27 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik vond de afgelopen aflevering écht eentje van het niveau seizoen 1-4. Perfect.
En die theorie dat Ted of de moeder in 2030 dood is komt steeds vaker voor op de interwebs... Een theorie verschijnt, waar een ander verdwijntIk ben het er absoluut niet mee eens en hoop er eigenlijk niet op. Dan wordt het zo'n einde wat je (nu dankzij al dat achterlijke gespeculeer, kijk die serie gewoon) van mijlenver ziet aankomen.
Ik vond die slotscène met Ted bij die deur overigens briljant en écht mooi.En Billy Joel in de Re-return
EDIT: En ja, ik keek echt enorm op tegen deze aflevering, omdat de synopsis me zó achterlijk leek (en nog steeds), maar nu valt het echt compleet samen... Net zoals een Pineapple Incident of een Bracket-aflevering.
Arnie does it againquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:27 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik vond de afgelopen aflevering écht eentje van het niveau seizoen 1-4. Perfect.
En die theorie dat Ted of de moeder in 2030 dood is komt steeds vaker voor op de interwebs... Een theorie verschijnt, waar een ander verdwijntIk ben het er absoluut niet mee eens en hoop er eigenlijk niet op. Dan wordt het zo'n einde wat je (nu dankzij al dat achterlijke gespeculeer, kijk die serie gewoon) van mijlenver ziet aankomen.
Ik vond die slotscène met Ted bij die deur overigens briljant en écht mooi.En Billy Joel in de Re-return
EDIT: En ja, ik keek echt enorm op tegen deze aflevering, omdat de synopsis me zó achterlijk leek (en nog steeds), maar nu valt het echt compleet samen... Net zoals een Pineapple Incident of een Bracket-aflevering.
Nee. Nee.quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:50 schreef JDx het volgende:
Zijn de grappen op? Ze weten echt niet meer wat ze moeten doen om het leuk te houden he?
For the last and final time: How I met your mother is geen sitcom. Het is het verhaal van een man die vertelt aan zijn kinderen hoe hij hun moeder heeft ontmoet.quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:50 schreef JDx het volgende:
Zijn de grappen op? Ze weten echt niet meer wat ze moeten doen om het leuk te houden he?
Mag ik zo beleefd zijn om je dan in ieder geval te vragen waarom je het niet van het niveau seizoen 1-4 vind?quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:58 schreef shiznuts het volgende:
De afgelopen aflevering perfect noemen of van niveau S01-S04 vinden.Daar kan ik het gewoon niet mee eens zijn.
Dat mag je zeker hoor.quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:08 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Mag ik zo beleefd zijn om je dan in ieder geval te vragen waarom je het niet van het niveau seizoen 1-4 vind?
De afleveringen vóór deze zag ik echt als een totaal andere serie. Het was nog, okee... Maar niet zo goed als het in de eerste 4 seizoenen was, en vooral de 'rewatch-factor' was volledig weg bij deze afleveringen. En toen kwam deze herinneringsaflevering, met een verhaal wat, als ik nu kijk naar hoe ze het hebben uitgevoerd, echt perfect in seizoen 1 of 2 had kunnen passen en me ook echt aan die sfeer doet denken. Juist doordat het je zo'n mindfuck-gevoel meegeeft en tegelijk humor (al was de climax van het drankje-verhaal wel wat slap, dat geef ik toe, maar de emotionele climax vond ik echt briljant goedmakend daarin) weet het tot je door te dringen. Tot mij dan tenminste. Maar nogmaals, ik ben dan ook benieuwd waarom jij het niet daarin eens kan zijn.Wat stond je precies tegen?
Nog een paar afleveringen...quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:15 schreef kor77 het volgende:
laat de "mother" nu maar eens zien, wordt gvd tijd
Die hele aflevering was gewoon goed, een van de beteren van de afgelopen jaren. Zaten veel kleine grappige dingetjes in die goed getimed waren.quote:Op donderdag 21 maart 2013 07:55 schreef Jivis het volgende:
Heb wel kunnen lachen. Afleveringen over Barney's appartement zijn altijd goed. En dat geklap steeds bij Marshall die zich als homo voor doet was ook wel geestig.
Gast, get real. HIMYM is een sitcom die gedragen wordt door Barney en soms Marshal en Ted.quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:04 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
For the last and final time: How I met your mother is geen sitcom. Het is het verhaal van een man die vertelt aan zijn kinderen hoe hij hun moeder heeft ontmoet.
De serie wordt niet gedragen door de grappen, maar door zijn karakters en ontwikkelingen in de plot. True, beiden beginnen wat zwakjes te worden, maar de grapjes waren altijd een bijzaak. En daardoor altijd midden in de roos, raak. Nou ja, tot ongeveer seizoen 5 en in seizoen 7 weer redelijk, seizoen 6 (en nu seizoen 8) zijn inderdaad wel stukken minder geweest... Al had seizoen 6 weer de meesterlijke 'Blitz' en 'The gentlemaaaaan!', allen notabene in één aflevering!
Het is wel een sitcom, weet je uberhaubt wel wat t betekentquote:Op donderdag 28 maart 2013 23:04 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
For the last and final time: How I met your mother is geen sitcom. Het is het verhaal van een man die vertelt aan zijn kinderen hoe hij hun moeder heeft ontmoet.
De serie wordt niet gedragen door de grappen, maar door zijn karakters en ontwikkelingen in de plot. True, beiden beginnen wat zwakjes te worden, maar de grapjes waren altijd een bijzaak. En daardoor altijd midden in de roos, raak. Nou ja, tot ongeveer seizoen 5 en in seizoen 7 weer redelijk, seizoen 6 (en nu seizoen 8) zijn inderdaad wel stukken minder geweest... Al had seizoen 6 weer de meesterlijke 'Blitz' en 'The gentlemaaaaan!', allen notabene in één aflevering!
Niet mee eens, behalve dan de karakterontwikkeling de afgelopen seizoenen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 03:15 schreef TC03 het volgende:
[..]
Gast, get real. HIMYM is een sitcom die gedragen wordt door Barney en soms Marshal en Ted.
Het plot is verder flinterdun en de karakterontwikkeling is gigantisch oppervlakkig en cheesy. Daar moeten ze het echt niet van hebben.
Ja.quote:Op zaterdag 6 april 2013 09:04 schreef Stefan het volgende:
[..]
Het is wel een sitcom, weet je uberhaubt wel wat t betekent
~ http://en.wikipedia.org/wiki/How_I_Met_Your_Motherquote:How I Met Your Mother is an American sitcom [..]
~ http://www.cbs.com/shows/how_i_met_your_mother/about/quote:HOW I MET YOUR MOTHER is a comedy
Je doet nu net alsof HIMYM een soort Breaking Bad is ofzo. HIMYM is gewoon een normale sitcom met een witty manier van verhalen vertellen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:48 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Niet mee eens, behalve dan de karakterontwikkeling de afgelopen seizoenen.
En dat vind ik gewoon niet zo. Ik doe helemaal niet alsof het een soort Breaking Bad is, ik vind het gewoon veel meer dan een sitcom. Misschien was mijn formulering 'Het is geen sitcom' foutief want het is bekend als een sitcom, maar naar mijn mening is het gewoon zoveel meer dan slechts een sitcom.quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:21 schreef TC03 het volgende:
[..]
Je doet nu net alsof HIMYM een soort Breaking Bad is ofzo. HIMYM is gewoon een normale sitcom met een witty manier van verhalen vertellen.
Stiekem zijn de kinderen gewoon van één van Barney's slippertjes met Wendy the Waitress maar nam Ted de zorg op zich.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:06 schreef Stefan het volgende:
Zou Ted niet dood kunnen zijn en dat ze een dvd bekijken?
Nee want in het begin van de serie was er af en toe nog interactie tussen Ted en zijn kinderen tijdens het vertellen. Nu worden er gewoon oude opnames van knikkende hoofden van de kids bij gezet omdat het anders te veel opvalt dat hij al 8 jaar aan het vertellen is.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:06 schreef Stefan het volgende:
Zou Ted niet dood kunnen zijn en dat ze een dvd bekijken?
De reactie als ze bij de moeder komen hebben ze ook al opgenomen 6 jaar terug ofzoquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:13 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Nee want in het begin van de serie was er af en toe nog interactie tussen Ted en zijn kinderen tijdens het vertellen. Nu worden er gewoon oude opnames van knikkende hoofden van de kids bij gezet omdat het anders te veel opvalt dat hij al 8 jaar aan het vertellen is.
Vind het toch jammer dat ze nooit gewoon een hele rits van zulke shots hebben opgenomen. Nu hebben die kids al 5 jaar dezelfde outfit aan, steeds enkel de outfit uit één specifieke aflevering uit seizoen 1.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:13 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Nee want in het begin van de serie was er af en toe nog interactie tussen Ted en zijn kinderen tijdens het vertellen. Nu worden er gewoon oude opnames van knikkende hoofden van de kids bij gezet omdat het anders te veel opvalt dat hij al 8 jaar aan het vertellen is.
Yup, heb ik ook gehoord. Enkel de kinderen, de cameraman en de schrijvers waren bij de opnames en weten hoe dat ging.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:14 schreef Stefan het volgende:
[..]
De reactie als ze bij de moeder komen hebben ze ook al opgenomen 6 jaar terug ofzo
HIMYM S08E21quote:
De 21ste aflevering van seizoen 2 heette Something Borrowed en de 22ste van seizoen 2 heette Something Blue, dus mooi dat die continuity al die jaren wel bewaard isquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:42 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
HIMYM S08E21
Romeward Bound
2013-04-16 02:00
HIMYM S08E22
The Bro Mitzvah
2013-04-30 02:00
HIMYM S08E23
Something Old
2013-05-07 02:00
HIMYM S08E24
Something New
2013-05-14 02:00
Hiermee ben je toch niet serieus te nemen? Het is wel een sitcom. Dat met die moeder is de rode draad door het verhaal, maar door de langzame progressie daarin staat de vriendengroep meer centraal.quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:04 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dat gaat hand in hand. En zoveel ontwikkelingen in het plot zijn er ook weer niet. Niet meer of minder dan bij menig andere sitcom althans.quote:De serie wordt niet gedragen door de grappen, maar door zijn karakters en ontwikkelingen in de plot.
Ah, kijk.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:06 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
En dat vind ik gewoon niet zo. Ik doe helemaal niet alsof het een soort Breaking Bad is, ik vind het gewoon veel meer dan een sitcom. Misschien was mijn formulering 'Het is geen sitcom' foutief want het is bekend als een sitcom, maar naar mijn mening is het gewoon zoveel meer dan slechts een sitcom.
Precies, voel dat er een fittie tussen Barney en Ted opkomt mbt Robin.quote:Op dinsdag 16 april 2013 16:39 schreef AJ1987 het volgende:
Ik denk dat dat stukje van 'I'm marrying Robin, not you' vond dat ook maar raar
Voor de hoeveelste keer?quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:02 schreef Alziend-Oog het volgende:
[..]
Precies, voel dat er een fittie tussen Barney en Ted opkomt mbt Robin.
Zoals je zag had ik al gereageerd inderdaadquote:Op dinsdag 16 april 2013 12:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hiermee ben je toch niet serieus te nemen? Het is wel een sitcom. Dat met die moeder is de rode draad door het verhaal, maar door de langzame progressie daarin staat de vriendengroep meer centraal.
[..]
Dat gaat hand in hand. En zoveel ontwikkelingen in het plot zijn er ook weer niet. Niet meer of minder dan bij menig andere sitcom althans.
[..]
Ah, kijk.
Dit ja, maar het was wel terecht eigenlijk.quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:16 schreef Beaudelaire het volgende:
Daar werd ik ook wel wat ongemakkelijk van inderdaad. Hij draaide ineens om.
Misschien is de grap wel dat Ted gelijk heeft, dat hij Barney wil vertellen niet continu naar andere vrouwen te kijken alsof ie ze in bed wil omdat geen enkele vrouw dat pikt, en dat Barney te dom is om dat te zien en Ted daarom afkapt. Als dat zo is dan is het een behoorlijk mislukte grap.quote:Op woensdag 17 april 2013 11:50 schreef Hoogstaande het volgende:
Dit ja, maar het was wel terecht eigenlijk.
En seam, je bro's before ho's gaat in deze situatie toch niet op man?Robin is geen girlfriend meer maar zn verloofde, dan heeft Ted met zijn Robin issues echt geen enkel recht om Barney daar tips over te geven, in ieder geval niet inhoudelijk over zn verloofde.
Er valt wel wat voor te zeggen, maar als echte vriend luister je toch wel naar je beste vriend (wat dat ook moge zijn). Maar laten we er niet teveel over doorgaan, was duidelijk een fillermomentje.quote:Op woensdag 17 april 2013 11:50 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dit ja, maar het was wel terecht eigenlijk.
En seam, je bro's before ho's gaat in deze situatie toch niet op man?Robin is geen girlfriend meer maar zn verloofde, dan heeft Ted met zijn Robin issues echt geen enkel recht om Barney daar tips over te geven, in ieder geval niet inhoudelijk over zn verloofde.
Dan nog wist Robin dat allang voor ze besloot te gaan trouwen en dat zou dan wel heel naief en dom van dr zijn en dat is ze niet, dus dat gaat mijns inziens niet op.quote:Op woensdag 17 april 2013 12:40 schreef pikinhand het volgende:
[..]
Misschien is de grap wel dat Ted gelijk heeft, dat hij Barney wil vertellen niet continu naar andere vrouwen te kijken alsof ie ze in bed wil omdat geen enkele vrouw dat pikt, en dat Barney te dom is om dat te zien en Ted daarom afkapt. Als dat zo is dan is het een behoorlijk mislukte grap.
Sowieso alle verhalen over alle vrouwen..quote:Op donderdag 18 april 2013 17:13 schreef MacorgaZ het volgende:
Heel veel aflevering worden trouwens best raar als je bedenkt dat Ted tegen zijn 2 kinderen praat, bijvoorbeeld over The Belt voor een triootje, al die "sandwiches", etc.
Je gaat toch niet zeggen dat je Starship Troopers nooit eerder hebt gezien? Schande! Briljante film.quote:Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef donroyco het volgende:
Morgenavond (US Time) weer een nieuwe aflevering.
Vandaag ben ik er achter gekomen wat Barney Stinson eigenlijk voor werk doet
Ik had m echt niet door, maar ik ben dan ook vrij naïefquote:Op woensdag 1 mei 2013 13:21 schreef Fir3fly het volgende:
Ik zag de 'twist' deze keer wel vrij snel aankomen, maar desalniettemin erg vermakelijke aflevering.
Ik ook hoor, maar gezien de geschiedenis van deze serie kon ik het wel radenquote:Op woensdag 1 mei 2013 18:27 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Ik had m echt niet door, maar ik ben dan ook vrij naïef
quote:
Inderdaad. Ik vroeg me tot nu toe eigenlijk iedere keer af waarom ik het nog volg, maar vond dit echt weer een leuke aflevering.quote:
Eh... nee. We weten dat Barney en Robin gaan trouwen. Op hun bruiloft (we hebben Robin al in haar jurk gezien), ontmoet Ted zijn vrouw die basgitaar speelt in de band die op de bruiloft speelt. Verder wordt Robin ook aunt genoemd (en kan ze geen kinderen krijgen en dus niet de moeder zijn = vrouw van Ted). Dus tenzij ze van plan zijn Ted en Robin te laten trouwen om het vervolgens weer af te breken zodat het uiteindelijk plot klopt... gaat dat niet gebeuren.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:46 schreef artm het volgende:
Maar....bruiloft nu dan maar tussen Ted en Robin..?
Dit.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:35 schreef Remzz het volgende:
Mwou zo slecht was die niet vond ik, alleen jammer van weer dat momentje tussen Robin en Ted.
Inderdaad. Verschrikkelijk afleveringquote:
Ik neem aan (en hoop) dat er alleen aan gerefereerd werd wegens de titel van de aflevering: "something old". Dan kan de volgende aflevering (Something New) weer gewoon over Robin+Barney en Ted+Moeder gaan.quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:00 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Hoe vaak kan je de gedempte Robin-Ted put wel niet weer openmaken?![]()
Tot dat einde was het een best aardige aflevering
Dat moet ook wel want hij zou er volgende week ontmoeten. Hij heeft er immers in mei 2012 ontmoetquote:Op donderdag 9 mei 2013 18:35 schreef Operc het volgende:
[..]
Ik neem aan (en hoop) dat er alleen aan gerefereerd werd wegens de titel van de aflevering: "something old". Dan kan de volgende aflevering (Something New) weer gewoon over Robin+Barney en Ted+Moeder gaan.
Mja 25 mei 2013 was de datum toch? (Of ik heb het verkeerd in mijn hoofd zitten) dus dan zou het eventueel nog kunnen dat ze het naar S09E01 verplaatsen ofzo. (Hoop van niet.)quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:00 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Dat moet ook wel want hij zou er volgende week ontmoeten. Hij heeft er immers in mei 2012 ontmoet
Naah, die meet is echt gewoon de seizoenfinale. Misschien dat je dat net geen gezicht ziet ofzo, maar kan me niet voorstellen dat hij haar niet ontmoet.quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:24 schreef Operc het volgende:
[..]
Mja 25 mei 2013 was de datum toch? (Of ik heb het verkeerd in mijn hoofd zitten) dus dan zou het eventueel nog kunnen dat ze het naar S09E01 verplaatsen ofzo. (Hoop van niet.)
Ik mag het hopen ja.quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:38 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Naah, die meet is echt gewoon de seizoenfinale. Misschien dat je dat net geen gezicht ziet ofzo, maar kan me niet voorstellen dat hij haar niet ontmoet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Instant fame voor haar
Dit inderdaad. Wat een debielen zegquote:Op dinsdag 14 mei 2013 08:15 schreef MacorgaZ het volgende:
Lekker dan, kijk toevallig op Facebook, meteen de foto van de moeder tan2 recht in je face
Zo triest weer, heb je HIMYM geliked op Facebook, meteen al die updates en spoilers in je timeline
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 08:15 schreef MacorgaZ het volgende:
Lekker dan, kijk toevallig op Facebook, meteen de foto van de moeder tan2 recht in je face
Zo triest weer, heb je HIMYM geliked op Facebook, meteen al die updates en spoilers in je timeline
Op zich niet zo heel raar. Ze houden natuurlijk geen rekening met downloaders uit het buitenland. De aflevering is geweest dus is het geen spoiler meer. Al kunnen ze wel rekening houden met mensen die het bv. opnemen.quote:
Ja, ik begrijp dat het voor hun natuurlijk wat anders is, maar ook in de USA heb je genoeg mensen die het opnemen (meestal zelfs automatisch met TiVo enzo) omdat ze het niet op de bewuste avond/tijdstip kunnen kijken. Dat je dan op Facebook meteen vol de moeder laat zien meteen na de aflevering is best kut, en 9 van de 10 reacties zeggen hetzelfde.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 08:38 schreef Yesse het volgende:
[..]
[..]
Op zich niet zo heel raar. Ze houden natuurlijk geen rekening met downloaders uit het buitenland. De aflevering is geweest dus is het geen spoiler meer. Al kunnen ze wel rekening houden met mensen die het bv. opnemen.
Als hij op die trouwerij de toekomstige moeder van zijn kinderen ontmoet zal hij wel in NYC blijven. Net als Lilly en Marshal zullen blijven zodat Marshal rechter kan worden.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:08 schreef Beaudelaire het volgende:
Mooie aflevering. Jammer dat Ted naar Chicago gaat omdat hij Robin nog steeds leuk vindt. Wel goed dat we de moeder gezien hebben.
of de moeder woont in chicagoquote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:48 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Als hij op die trouwerij de toekomstige moeder van zijn kinderen ontmoet zal hij wel in NYC blijven. Net als Lilly en Marshal zullen blijven zodat Marshal rechter kan worden.
Die kinderen zitten op de bank in het huis die hij zegt te gaan verkopen. Maar hij zal dus in NY blijven.quote:
Dat zou dan wel een idioot toeval zijn, zeker als je ziet hoe vaak ze al in New York gezien is en een roommate in New York heeft (gehad).quote:
Ook dat nog eens inderdaad.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:11 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Die kinderen zitten op de bank in het huis die hij zegt te gaan verkopen. Maar hij zal dus in NY blijven.
daar heb je een punt - al betekent het nog niet dat ze niet op dít moment in chicago kan wonen, maar zou te toevallig zijn.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:12 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Dat zou dan wel een idioot toeval zijn, zeker als je ziet hoe vaak ze al in New York gezien is en een roommate in New York heeft (gehad).
nee, dat betekent niets, het kan best zijn dat hij een poosje in chicago woont en dat huis later terugkoopt. maar goed, dat is wel een omweg inderdaad, dus minder logisch.quote:[..]
Ook dat nog eens inderdaad.
Ik was indd al benieuwd hoe ze Lily en Marshall in NY laten blijvenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:12 schreef Timwonnacott het volgende:
Die moeder is zovaak gezien in NYC, die moet daar wel wonen. Plus die kinderen zitten in dat huis dat Ted heeft opgeknapt dus hij blijft gewoon in NYC. Net zoals Marshall en Lily niet naar Italië gaan. Anders kan je toch geen laatste seizoen maken
Ja, ik was eerlijk gezegd dat hele rechter interview alweer vergeten.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:15 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Ik was indd al benieuwd hoe ze Lily en Marshall in NY laten blijven
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:16 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ja, ik was eerlijk gezegd dat hele rechter interview alweer vergeten.
Was precies de bedoeling denk ikquote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:16 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ja, ik was eerlijk gezegd dat hele rechter interview alweer vergeten.
Het zou sowieso onlogisch zijn om in het laatste seizoen de groep uit elkaar te trekken. En aangezien ze lijken te beginnen met de bruiloft kunnen ze ook niet een tijdsprong maken waarin ineens van alles gebeurt kan zijn.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:15 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
daar heb je een punt - al betekent het nog niet dat ze niet op dít moment in chicago kan wonen, maar zou te toevallig zijn.
[..]
nee, dat betekent niets, het kan best zijn dat hij een poosje in chicago woont en dat huis later terugkoopt. maar goed, dat is wel een omweg inderdaad, dus minder logisch.
Dat was idd een geniaal stukjequote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:19 schreef AMDB het volgende:
Marshalls 'I'm not really good at big decisions' was wel vrij geweldig![]()
Ook al z'n oplossingen om van afstand te werken
Het is natuurlijk wel een goede 'cliffhanger' voor een laatste aflevering van het seizoen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:17 schreef AMDB het volgende:
Mooie dame, maar had d'r liever voor het eerst gezien op het moment dat Ted haar ontmoette. Viel een beetje tegen zo...
Okquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:20 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
De makers.
http://insidetv.ew.com/20(...)her-cristin-milioti/
Van series die ik geliked heb op Facebook zet ik altijd direct de update stream van uit om spoilers te voorkomen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 08:15 schreef MacorgaZ het volgende:
Mja. Misschien ook maar eens doen. Dit is al de tweede keer dat HIMYM z'n kijkers op die manier spoilert.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:51 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Van series die ik geliked heb op Facebook zet ik altijd direct de update stream van uit om spoilers te voorkomen.
Ik denk dat de schrijvers dat inderdaad één van hun grootste missers vinden. De grootste vinden ze zelf nog altijd "Kids, we never found out where that pineapple came from."quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:40 schreef Remzz het volgende:
Typische HIMYM aflevering
Toch blijft de grootste fout gemaakt in aflevering 1, met 'this is how I met your aunt Robin'. Als ze dat nooit hadden gezegd, was het tot nu spannend geweest nu is het hele Robin/Ted gebeuren vooral ergerlijk.
Nee hoor. In dat artikel hierboven zeggen ze juist dat dat een van de beste beslissingen was.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:28 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik denk dat de schrijvers dat inderdaad één van hun grootste missers vinden.
Hmm neem me niet kwalijk, ik had mijn zin zo te zien nog niet vervolledigdquote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:54 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee hoor. In dat artikel hierboven zeggen ze juist dat dat een van de beste beslissingen was.
Maar dat is dus niet zo.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:57 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Hmm neem me niet kwalijk, ik had mijn zin zo te zien nog niet vervolledigdIk wilde eigenlijk zeggen dat ze dat door de jaren heen één van hun grootste missers kunnen vinden
Ik vond dit juist perfect zoquote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Was ik de enige die een beetje teleur gesteld was dat we haar nog helemaal nooit gezien hadden? Dat het dus geen bekende was?
Nogal, ja. Het verpestte de complete aflevering voor mij.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:17 schreef AMDB het volgende:
Mooie dame, maar had d'r liever voor het eerst gezien op het moment dat Ted haar ontmoette. Viel een beetje tegen zo...
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Was ik de enige die een beetje teleur gesteld was dat we haar nog helemaal nooit gezien hadden? Dat het dus geen bekende was?
Maar welke bekende had je gewild dan?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ja geen een... dat is ook weer zoquote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:34 schreef ejiraM het volgende:
[..]
[..]
Maar welke bekende had je gewild dan?
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja geen een... dat is ook weer zo
Of Robins doppelganger!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:48 schreef ejiraM het volgende:
[..]![]()
Ik had indd Victoria of Pineapplegirl echt niet tof gevonden
Wat hij zegt.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:16 schreef Saekerhett het volgende:
Wie zegt dat dit de moeder is? Misschien neemt ze die paraplu en gitaar wel mee omdat die van haar vriendin zijn of zo...
En dit dus. Beetje type Kristen Schaal (you have been warned).quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:26 schreef Tim86 het volgende:
Ik vond de moeder nou niet echt boeiend op basis van deze eerste scène
Absoluut, want nu heeft het volgende seizoen geen zin meer omdat we al weten hoe hij haar ontmoet, dat hebben we dit seizoen namelijk al gezien. Het is gewoon klaar nu eigenlijk.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:17 schreef AMDB het volgende:
Eerste waar ik aan dacht toen ik haar zagquote:
Heb precies hetzelfde. Dacht dat er nog een aflevering zou komen en het seizoen alsnog zou sluiten daarmee, maar dit blijkt de finale te zijn. Vind dit een zeer matige onthulling voor een seizoensfinale.:{quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:17 schreef AMDB het volgende:
Niemand.quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:00 schreef Burdie het volgende:
Ik had niet nóg een seizoen op de moeder willen wachten.
Bron: http://tvline.com/2013/05(...)other-introductions/quote:How I Met Your Mother Final Season Scoop: [Spoiler] Will Meet the Mother First
Well, another mother of a mystery has been solved, just days after CBS’ How I Met Your Mother raised the curtain on the titular lady.
Series cocreator Carter Bays previously revealed that as HIMYM unspools its ninth and final season, viewers will become “much better” acquainted with Cristin Milioti’s bass-playing cutie – whom we first and briefly laid eyes on at the close of the Season 8 finale — as the show tells “the epic story of the longest wedding weekend ever.”
CBS entertainment president Nina Tassler has now confirmed for TVLine that Season 9′s entire run will, in fact, span the wedding weekend and just the wedding weekend, as the comedy details “how each character, before Ted, meets the mother. So, they each meet her independently before he does.”
Hopefully, she makes a good first impression on each!
Milioti — whose casting was kept top-secret using fake episode titles and a largely closed set during taping — is familiar to New York theatergoers as the breakout star of the acclaimed musical Once.
En maar uitrekkenquote:Op woensdag 15 mei 2013 17:13 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Bron: http://tvline.com/2013/05(...)other-introductions/
Ze willen in seizoen 9 24 afleveringen doen over 1 weekend? Dat is bijna real time. En dat nieuws komt net in de week dat de serie die daar het meeste mee doet terugkomt voor, jawel, een 9e seizoen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:13 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ìnteressante keuze in ieder geval. Ben benieuwd.quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:13 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Lekker nummer ja. Dit jaar goede muziek keuzes wat mij betreft.quote:
Band of Horses in Farhamptonquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:43 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Lekker nummer ja. Dit jaar goede muziek keuzes wat mij betreft.
Niet alleen dit jaar.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:43 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Lekker nummer ja. Dit jaar goede muziek keuzes wat mij betreft.
Kennelijk was het geheim dat we de moeder zouden zien. Waarom heb ik dan toch het idee dat ik al een heel jaar weet dat we dit seizoen de moeder zouden zien? Het was voor mij in ieder geval geen verrassing. Wel dat het zo liep.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:14 schreef pikinhand het volgende:
Oneens met alles, op het eind zie je haar lopen dus je denkt, dat wordt weer een suf shot waarbij je niks ziet. Dat je opeens wel te zien krijgt wie ze is is echt een WTF moment, dat is een waardige seizoenafsluiter.
Dat zeiden ze na aflevering 1 toch al? Dat in de laatste aflevering de moeder te zien zou zijn? Of ben ik nu in de war?quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:23 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
Kennelijk was het geheim dat we de moeder zouden zien. Waarom heb ik dan toch het idee dat ik al een heel jaar weet dat we dit seizoen de moeder zouden zien? Het was voor mij in ieder geval geen verrassing. Wel dat het zo liep.
Ik ging deze aflevering ook kijken met het idee dat we de moeder er in gingen zien. Dus geen WTF! hier.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:23 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
Kennelijk was het geheim dat we de moeder zouden zien. Waarom heb ik dan toch het idee dat ik al een heel jaar weet dat we dit seizoen de moeder zouden zien? Het was voor mij in ieder geval geen verrassing. Wel dat het zo liep.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:53 schreef Tegan het volgende:
Major spoiler!
Blijkbaar gaat heel seizoen negen over ...Daar gaat het de afgelopen 3 pagina´s al overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Het nummer zelf gaat juist over het stichten van een gezin, redelijk toepasselijk dus:quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:33 schreef Timwonnacott het volgende:
Speculatie over het feit dat ze dood is laait ook alweer op. Vorige keer op het station dat nummer the Funeral, en dit keer Simple Song, waarvan de videoclip gaat over het testament van iemand die net dood is.
quote:Mercer explained the song's meaning to Q magazine: "I wrote it on the living room floor of my apartment when my wife and I were newlyweds. This was when we were just starting our little domestic life together, about to have our first daughter. So it was kind of this song about my wife, our relationship and this whole new life we have ahead of us."
In de genoemde tvline bron staat:quote:Op donderdag 16 mei 2013 11:30 schreef Splackavellie02 het volgende:
Ik snap niet waar iedereen vandaan haalt dat alle 24 afleveringen van seizoen 9 over het huwelijksweekend gaan.. Er staat alleen maar aangegeven dat in seizoen 9 het verhaal van het meest epische huwelijksweekend ooit verteld wordt. Nergens wordt benoemd dat dit uitgesmeerd wordt over 24 afleveringen.
Typisch gevalletje van drama door iemand die begrijpend lezen niet helemaal onder de knie heeft.
'Entire run' lees ik als alle afleveringen van dat seizoen, 24 dus.quote:CBS entertainment president Nina Tassler has now confirmed for TVLine that Season 9′s entire run will, in fact, span the wedding weekend and just the wedding weekend, as the comedy details “how each character, before Ted, meets the mother. So, they each meet her independently before he does.”
Lijkt mij ook de juiste interpretatie van "entire runs will span"quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:14 schreef Operc het volgende:
[..]
In de genoemde tvline bron staat:
[..]
'Entire run' lees ik als alle afleveringen van dat seizoen, 24 dus.
Maar misschien lees ik verkeerd.
Ik ga er wel vanuit dat ze met flashbacks/forwards gaan werken. Maar het kan best zijn dat de andere 4 van de basis cast ook een soort "how I met the mother of Ted's children" verhaal krijgen van voor de bruiloft. Waar zij de moeder net zijn misgelopen/ontmoet hebben/de weg hebben gevraagd oid.quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:32 schreef Trommeldaris het volgende:
Dus ongeveer 2 a 3 uur van die wedding per aflevering en het einde is dat hij die moeder ontmoet? Klinkt ruk
[edit]
Lijkt me eerder dat het zij aan zij loopt. Het leren kennen van de moeder icm flashbacks naar de wedding.
Maar welke dan?quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:17 schreef FL_Freak het volgende:
Ik had het liever dat iemand de moeder was die we ooit al hadden gezien.
Mea culpa.quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:14 schreef Operc het volgende:
[..]
In de genoemde tvline bron staat:
[..]
'Entire run' lees ik als alle afleveringen van dat seizoen, 24 dus.
Maar misschien lees ik verkeerd.
Die chick waar hij per ongeluk tegenaan stoot op dat feest tijdens St. Paddy's Day. Seizoen 1 aflevering 6 ofzo.quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:54 schreef Meke het volgende:
[..]
Maar welke dan?![]()
Ik had het ook leuk gevonden, maar zou eigenlijk met geen enkele van die vrouwen écht genoegen nemen..
Dat zou nergens opslaan. De titel van de serie is niet "How I met your mother, dated her, broke up with her and met her again"quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:17 schreef FL_Freak het volgende:
Ik had het liever dat iemand de moeder was die we ooit al hadden gezien.
Roep ik al jaren! Volgens mij had een aflevering van dit seizoen dat einde al.quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:02 schreef FL_Freak het volgende:
Of was het niet beter geweest als we de moeder op het allerlaatste moment zouden ontmoeten (de laatste minuten van de serie finale) ?
Nee maar dan met ted erbij.quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:08 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
Roep ik al jaren! Volgens mij had een aflevering van dit seizoen dat einde al.
Dat, of dat we het hele seizoen hoe ze elkaar leren kennen/daten/trouwen/zwanger wordt zien. Maar niet een heel jaar over één weekend en dat Ted haar pas ontmoet in de laatste ep.quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:02 schreef FL_Freak het volgende:
Of was het niet beter geweest als we de moeder op het allerlaatste moment zouden ontmoeten (de laatste minuten van de serie finale) ?
Dit heb ik sowieso nooit begrepen. Dat stootje tegen dat willekeurige meisje in die bar inderdaad. WAAROM hebben ze dat er in gedaan? Tot nu toe had ik altijd verwacht dat zij de moeder zou zijn. Maar nee dus.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:03 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Was dit nou trouwens iemand die al eerder in beeld is geweest? Zoals degene waar hij tegenaan liep op St. Patricksday?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |