Eerste waar ik aan dacht toen ik haar zagquote:
Heb precies hetzelfde. Dacht dat er nog een aflevering zou komen en het seizoen alsnog zou sluiten daarmee, maar dit blijkt de finale te zijn. Vind dit een zeer matige onthulling voor een seizoensfinale.:{quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:17 schreef AMDB het volgende:
Mooie dame, maar had d'r liever voor het eerst gezien op het moment dat Ted haar ontmoette. Viel een beetje tegen zo...
Niemand.quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:00 schreef Burdie het volgende:
Ik had niet nóg een seizoen op de moeder willen wachten.
Bron: http://tvline.com/2013/05(...)other-introductions/quote:How I Met Your Mother Final Season Scoop: [Spoiler] Will Meet the Mother First
Well, another mother of a mystery has been solved, just days after CBS’ How I Met Your Mother raised the curtain on the titular lady.
Series cocreator Carter Bays previously revealed that as HIMYM unspools its ninth and final season, viewers will become “much better” acquainted with Cristin Milioti’s bass-playing cutie – whom we first and briefly laid eyes on at the close of the Season 8 finale — as the show tells “the epic story of the longest wedding weekend ever.”
CBS entertainment president Nina Tassler has now confirmed for TVLine that Season 9′s entire run will, in fact, span the wedding weekend and just the wedding weekend, as the comedy details “how each character, before Ted, meets the mother. So, they each meet her independently before he does.”
Hopefully, she makes a good first impression on each!
Milioti — whose casting was kept top-secret using fake episode titles and a largely closed set during taping — is familiar to New York theatergoers as the breakout star of the acclaimed musical Once.
En maar uitrekkenquote:Op woensdag 15 mei 2013 17:13 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Bron: http://tvline.com/2013/05(...)other-introductions/
Ze willen in seizoen 9 24 afleveringen doen over 1 weekend? Dat is bijna real time. En dat nieuws komt net in de week dat de serie die daar het meeste mee doet terugkomt voor, jawel, een 9e seizoen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:13 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ìnteressante keuze in ieder geval. Ben benieuwd.quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:13 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Lekker nummer ja. Dit jaar goede muziek keuzes wat mij betreft.quote:
Band of Horses in Farhamptonquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:43 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Lekker nummer ja. Dit jaar goede muziek keuzes wat mij betreft.
Niet alleen dit jaar.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:43 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Lekker nummer ja. Dit jaar goede muziek keuzes wat mij betreft.
Kennelijk was het geheim dat we de moeder zouden zien. Waarom heb ik dan toch het idee dat ik al een heel jaar weet dat we dit seizoen de moeder zouden zien? Het was voor mij in ieder geval geen verrassing. Wel dat het zo liep.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:14 schreef pikinhand het volgende:
Oneens met alles, op het eind zie je haar lopen dus je denkt, dat wordt weer een suf shot waarbij je niks ziet. Dat je opeens wel te zien krijgt wie ze is is echt een WTF moment, dat is een waardige seizoenafsluiter.
Dat zeiden ze na aflevering 1 toch al? Dat in de laatste aflevering de moeder te zien zou zijn? Of ben ik nu in de war?quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:23 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
Kennelijk was het geheim dat we de moeder zouden zien. Waarom heb ik dan toch het idee dat ik al een heel jaar weet dat we dit seizoen de moeder zouden zien? Het was voor mij in ieder geval geen verrassing. Wel dat het zo liep.
Ik ging deze aflevering ook kijken met het idee dat we de moeder er in gingen zien. Dus geen WTF! hier.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:23 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
Kennelijk was het geheim dat we de moeder zouden zien. Waarom heb ik dan toch het idee dat ik al een heel jaar weet dat we dit seizoen de moeder zouden zien? Het was voor mij in ieder geval geen verrassing. Wel dat het zo liep.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |