Precies. Die penis grappen haalden voor mij de aflevering ontzettend omlaag. Moeten we nu geloven dat de meesterversieder Barney de deal altijd sloot met zulke foute opmerkingen?quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:25 schreef shiznuts het volgende:
Dat beseffen ze zich ook. Daarom proberen ze wanhopig nog op een of andere manier plays terug te brengen.
Maar zo werkt dat natuurlijk niet. De penis-grapjes waar ook van niveau niks.
Dan vond ik bij Chandler niet en bij Barney ook niet. Hetzelfde trukje zonder ooit te settelen gaat ook vervelen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:00 schreef Jivis het volgende:
Het gaat wel weer de goede kant op de laatste paar afleveringen. Hoewel het huwelijk echt karaktermoord op Barney is in de long run. Dat zag je bij Chandler ook toen hij eenmaal met Monica kreeg in Friends (jaja, Friends). Gelukkig nog maar één seizoen te gaan.
Klopt, daarom hadden ze al zo rond seizoen 6 moeten stoppenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hetzelfde trukje zonder ooit te settelen gaat ook vervelen.
Nope, je moet geloven dat Barney gewoon een meester is in het voor penis zetten van Ted.quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:03 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Precies. Die penis grappen haalden voor mij de aflevering ontzettend omlaag. Moeten we nu geloven dat de meesterversieder Barney de deal altijd sloot met zulke foute opmerkingen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Serieus, what?
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond dat best fantastisch.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:08 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Nope, je moet geloven dat Barney gewoon een meester is in het voor penis zetten van Ted.
"...I understand that."
Vooral die felicitatie op het einde was wel mooiquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:38 schreef Seam het volgende:
goede ep hoor.
De openingsgrap was dramatisch, maar de rondleiding in het appartement van Barney was erg tof. Leuke gadgets. Vond Ted ook weer leuk en het Barney-Ted momentje was zoals we het kennen van seizoen 1.
8/10.
ja voelde echt als vanouds, heerlijk moment was dat. Ik vond het gebrek aan verhaal en een slechte parodie op Downtown Abbey wel wat minder, maar het verpestte niks.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:43 schreef Operc het volgende:
[..]
Vooral die felicitatie op het einde was wel mooi(En het hologram)
Heb ik de eerste 5 seizoenen wel gedaan en toen werkte dat wonderenswaardig best wel. Ook seizoen 7 had enkele afleveringen een gewoon compleet realistische feel met van die overdrijvingkjes tussendoor...quote:Op woensdag 20 maart 2013 10:01 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Haha ja, beoordeel HIMYM vooral op haar geloofwaardigheid.
En dát was genius, evenals de (ik en velen voelden hem al van verre aankomen) Robin verdwijnt in de muur-grapquote:Op woensdag 20 maart 2013 14:42 schreef loezzzje het volgende:
'Barney, i'm getting wet!'
'And that's how you turn it off.'
quote:Op donderdag 21 maart 2013 00:40 schreef DUK het volgende:
Best aardig. Dat Ted alleen weer met een nieuwe loopt te rotzooien spoort niet helemaal met wat hij eerder zei.
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:45 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik vond hem redelijk teleurstellend: "No more dating, time to get serious" in de ene aflevering en nu bangt Ted die dame meteen de aflevering erop
Swarles Barkleyquote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:00 schreef waaromniet1988 het volgende:
Vandaag kwam de Swarley Episode op tv
Ja, en daarna weer 3 weken wachten.quote:Op maandag 25 maart 2013 12:30 schreef theodoor9 het volgende:
Nieuwe ep vannacht? Imdb geeft de laatste tijd geen/verkeerde data door.
Dat viel erg op(/af) jaquote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:44 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Goede aflevering. Marshall is eindelijk weer eens afgevallen zeg, mocht ook wel. Was een paar seizoenen terug echt vadsig.
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:35 schreef AMDB het volgende:
Wat een all-time low was dit zeg... bizar slecht.
quote:
Ohjee, iemand is het oneens en dat mag niet. De stukken met Barney en Ted waren best geinig maar dat 'Ik ga je over 45 dagen ontmoeten en dan en dan' vond ik echt nergens op slaan. En ik zeik inderdaad wekelijks, dat zie je erg knap.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:04 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
[..]
Wat een overdreven reacties zeg. Als deze aflevering in de eerste 3 seizoenen had gezeten was hij ineens epic geweest.
Als je geen plezier meer hebt met het kijken, kijk dan niet en kom niet wekelijks zeiken in dit topic.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geweldig!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Barneys en Teds zingen Billy Joel op het laatst
Inderdaad, alsof hij alles zou geven om nog eens bij haar te kunnen zijn. Zou kunnen natuurlijk, maar ik denk niet dat ze voor die vibe gingen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:07 schreef Trommeldaris het volgende:
Ik kreeg beetje gevoel dat die moeder in de toekomst overleden is, omdat hij zo emotioneel over 45 dagen zat te praten
Nee, hij was juist zo blij met haar, dat ie eigenlijk niet nog 45 dagen kan wachten tot hij haar kan ontmoeten. Meer de boodschap dat ie elke dag van haar geniet en elke dag extra die hij zou kunnen krijgen zou ie met beide handen grijpen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:07 schreef Trommeldaris het volgende:
Ik kreeg beetje gevoel dat die moeder in de toekomst overleden is, omdat hij zo emotioneel over 45 dagen zat te praten
Dat is het geworden, in het begin vond ik een erg sterke sitcom met veel vernieuwde factoren.quote:Op woensdag 27 maart 2013 00:40 schreef Thaboel het volgende:
Dan gaan we maar eens kijken. Blijft wel leuk hoe mensen blijven bitchen over hoe kut dit seizoen is.
Blijft gewoon een simpele sitcom die je lekker wegkijkt of zie ik dat fout?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |