Vooral die felicitatie op het einde was wel mooiquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:38 schreef Seam het volgende:
goede ep hoor.
De openingsgrap was dramatisch, maar de rondleiding in het appartement van Barney was erg tof. Leuke gadgets. Vond Ted ook weer leuk en het Barney-Ted momentje was zoals we het kennen van seizoen 1.
8/10.
ja voelde echt als vanouds, heerlijk moment was dat. Ik vond het gebrek aan verhaal en een slechte parodie op Downtown Abbey wel wat minder, maar het verpestte niks.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:43 schreef Operc het volgende:
[..]
Vooral die felicitatie op het einde was wel mooi(En het hologram)
Heb ik de eerste 5 seizoenen wel gedaan en toen werkte dat wonderenswaardig best wel. Ook seizoen 7 had enkele afleveringen een gewoon compleet realistische feel met van die overdrijvingkjes tussendoor...quote:Op woensdag 20 maart 2013 10:01 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Haha ja, beoordeel HIMYM vooral op haar geloofwaardigheid.
En dát was genius, evenals de (ik en velen voelden hem al van verre aankomen) Robin verdwijnt in de muur-grapquote:Op woensdag 20 maart 2013 14:42 schreef loezzzje het volgende:
'Barney, i'm getting wet!'
'And that's how you turn it off.'
quote:Op donderdag 21 maart 2013 00:40 schreef DUK het volgende:
Best aardig. Dat Ted alleen weer met een nieuwe loopt te rotzooien spoort niet helemaal met wat hij eerder zei.
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:45 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik vond hem redelijk teleurstellend: "No more dating, time to get serious" in de ene aflevering en nu bangt Ted die dame meteen de aflevering erop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |