Ik had m echt niet door, maar ik ben dan ook vrij naïefquote:Op woensdag 1 mei 2013 13:21 schreef Fir3fly het volgende:
Ik zag de 'twist' deze keer wel vrij snel aankomen, maar desalniettemin erg vermakelijke aflevering.
Ik ook hoor, maar gezien de geschiedenis van deze serie kon ik het wel radenquote:Op woensdag 1 mei 2013 18:27 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Ik had m echt niet door, maar ik ben dan ook vrij naïef
quote:
Inderdaad. Ik vroeg me tot nu toe eigenlijk iedere keer af waarom ik het nog volg, maar vond dit echt weer een leuke aflevering.quote:
Eh... nee. We weten dat Barney en Robin gaan trouwen. Op hun bruiloft (we hebben Robin al in haar jurk gezien), ontmoet Ted zijn vrouw die basgitaar speelt in de band die op de bruiloft speelt. Verder wordt Robin ook aunt genoemd (en kan ze geen kinderen krijgen en dus niet de moeder zijn = vrouw van Ted). Dus tenzij ze van plan zijn Ted en Robin te laten trouwen om het vervolgens weer af te breken zodat het uiteindelijk plot klopt... gaat dat niet gebeuren.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:46 schreef artm het volgende:
Maar....bruiloft nu dan maar tussen Ted en Robin..?
Dit.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:35 schreef Remzz het volgende:
Mwou zo slecht was die niet vond ik, alleen jammer van weer dat momentje tussen Robin en Ted.
Inderdaad. Verschrikkelijk afleveringquote:
Ik neem aan (en hoop) dat er alleen aan gerefereerd werd wegens de titel van de aflevering: "something old". Dan kan de volgende aflevering (Something New) weer gewoon over Robin+Barney en Ted+Moeder gaan.quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:00 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Hoe vaak kan je de gedempte Robin-Ted put wel niet weer openmaken?![]()
Tot dat einde was het een best aardige aflevering
Dat moet ook wel want hij zou er volgende week ontmoeten. Hij heeft er immers in mei 2012 ontmoetquote:Op donderdag 9 mei 2013 18:35 schreef Operc het volgende:
[..]
Ik neem aan (en hoop) dat er alleen aan gerefereerd werd wegens de titel van de aflevering: "something old". Dan kan de volgende aflevering (Something New) weer gewoon over Robin+Barney en Ted+Moeder gaan.
Mja 25 mei 2013 was de datum toch? (Of ik heb het verkeerd in mijn hoofd zitten) dus dan zou het eventueel nog kunnen dat ze het naar S09E01 verplaatsen ofzo. (Hoop van niet.)quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:00 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Dat moet ook wel want hij zou er volgende week ontmoeten. Hij heeft er immers in mei 2012 ontmoet
Naah, die meet is echt gewoon de seizoenfinale. Misschien dat je dat net geen gezicht ziet ofzo, maar kan me niet voorstellen dat hij haar niet ontmoet.quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:24 schreef Operc het volgende:
[..]
Mja 25 mei 2013 was de datum toch? (Of ik heb het verkeerd in mijn hoofd zitten) dus dan zou het eventueel nog kunnen dat ze het naar S09E01 verplaatsen ofzo. (Hoop van niet.)
Ik mag het hopen ja.quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:38 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Naah, die meet is echt gewoon de seizoenfinale. Misschien dat je dat net geen gezicht ziet ofzo, maar kan me niet voorstellen dat hij haar niet ontmoet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Instant fame voor haar
Dit inderdaad. Wat een debielen zegquote:Op dinsdag 14 mei 2013 08:15 schreef MacorgaZ het volgende:
Lekker dan, kijk toevallig op Facebook, meteen de foto van de moeder tan2 recht in je face
Zo triest weer, heb je HIMYM geliked op Facebook, meteen al die updates en spoilers in je timeline
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 08:15 schreef MacorgaZ het volgende:
Lekker dan, kijk toevallig op Facebook, meteen de foto van de moeder tan2 recht in je face
Zo triest weer, heb je HIMYM geliked op Facebook, meteen al die updates en spoilers in je timeline
Op zich niet zo heel raar. Ze houden natuurlijk geen rekening met downloaders uit het buitenland. De aflevering is geweest dus is het geen spoiler meer. Al kunnen ze wel rekening houden met mensen die het bv. opnemen.quote:
Ja, ik begrijp dat het voor hun natuurlijk wat anders is, maar ook in de USA heb je genoeg mensen die het opnemen (meestal zelfs automatisch met TiVo enzo) omdat ze het niet op de bewuste avond/tijdstip kunnen kijken. Dat je dan op Facebook meteen vol de moeder laat zien meteen na de aflevering is best kut, en 9 van de 10 reacties zeggen hetzelfde.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 08:38 schreef Yesse het volgende:
[..]
[..]
Op zich niet zo heel raar. Ze houden natuurlijk geen rekening met downloaders uit het buitenland. De aflevering is geweest dus is het geen spoiler meer. Al kunnen ze wel rekening houden met mensen die het bv. opnemen.
Als hij op die trouwerij de toekomstige moeder van zijn kinderen ontmoet zal hij wel in NYC blijven. Net als Lilly en Marshal zullen blijven zodat Marshal rechter kan worden.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:08 schreef Beaudelaire het volgende:
Mooie aflevering. Jammer dat Ted naar Chicago gaat omdat hij Robin nog steeds leuk vindt. Wel goed dat we de moeder gezien hebben.
of de moeder woont in chicagoquote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:48 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Als hij op die trouwerij de toekomstige moeder van zijn kinderen ontmoet zal hij wel in NYC blijven. Net als Lilly en Marshal zullen blijven zodat Marshal rechter kan worden.
Die kinderen zitten op de bank in het huis die hij zegt te gaan verkopen. Maar hij zal dus in NY blijven.quote:
Dat zou dan wel een idioot toeval zijn, zeker als je ziet hoe vaak ze al in New York gezien is en een roommate in New York heeft (gehad).quote:
Ook dat nog eens inderdaad.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:11 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Die kinderen zitten op de bank in het huis die hij zegt te gaan verkopen. Maar hij zal dus in NY blijven.
daar heb je een punt - al betekent het nog niet dat ze niet op dít moment in chicago kan wonen, maar zou te toevallig zijn.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:12 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Dat zou dan wel een idioot toeval zijn, zeker als je ziet hoe vaak ze al in New York gezien is en een roommate in New York heeft (gehad).
nee, dat betekent niets, het kan best zijn dat hij een poosje in chicago woont en dat huis later terugkoopt. maar goed, dat is wel een omweg inderdaad, dus minder logisch.quote:[..]
Ook dat nog eens inderdaad.
Ik was indd al benieuwd hoe ze Lily en Marshall in NY laten blijvenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:12 schreef Timwonnacott het volgende:
Die moeder is zovaak gezien in NYC, die moet daar wel wonen. Plus die kinderen zitten in dat huis dat Ted heeft opgeknapt dus hij blijft gewoon in NYC. Net zoals Marshall en Lily niet naar Italië gaan. Anders kan je toch geen laatste seizoen maken
Ja, ik was eerlijk gezegd dat hele rechter interview alweer vergeten.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:15 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Ik was indd al benieuwd hoe ze Lily en Marshall in NY laten blijven
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:16 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ja, ik was eerlijk gezegd dat hele rechter interview alweer vergeten.
Was precies de bedoeling denk ikquote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:16 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ja, ik was eerlijk gezegd dat hele rechter interview alweer vergeten.
Het zou sowieso onlogisch zijn om in het laatste seizoen de groep uit elkaar te trekken. En aangezien ze lijken te beginnen met de bruiloft kunnen ze ook niet een tijdsprong maken waarin ineens van alles gebeurt kan zijn.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:15 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
daar heb je een punt - al betekent het nog niet dat ze niet op dít moment in chicago kan wonen, maar zou te toevallig zijn.
[..]
nee, dat betekent niets, het kan best zijn dat hij een poosje in chicago woont en dat huis later terugkoopt. maar goed, dat is wel een omweg inderdaad, dus minder logisch.
Dat was idd een geniaal stukjequote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:19 schreef AMDB het volgende:
Marshalls 'I'm not really good at big decisions' was wel vrij geweldig![]()
Ook al z'n oplossingen om van afstand te werken
Het is natuurlijk wel een goede 'cliffhanger' voor een laatste aflevering van het seizoen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:17 schreef AMDB het volgende:
Mooie dame, maar had d'r liever voor het eerst gezien op het moment dat Ted haar ontmoette. Viel een beetje tegen zo...
Okquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:20 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
De makers.
http://insidetv.ew.com/20(...)her-cristin-milioti/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |