quote:Foto's
Hoe zien onze jonge mensen eruit? Natuurlijk is er een heel apart subforum, maar misschien hebben mensen wel meer zin om hier te posten.
Regels
De volgende die het topic opent moet de laatste 5 foto's meenemen van het vorige topic en in de nieuwe OP zetten.
TS begint:
Grgr FL_Freak
Die hond is liefquote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[ afbeelding ]
Dagje bos met de hont
Is die hond al bezet?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[ afbeelding ]
Dagje bos met de hont
die 1e fotoquote:
Ja toen was ik 15quote:
Woow, die foto ziet er echt supervet met de wazige achtergrondquote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Zal ik ook maar eens dumpen?
[ afbeelding ]
Vriend van me had een aardig goede camera jaquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:12 schreef nodig het volgende:
[..]
Woow, die foto ziet er echt supervet met de wazige achtergrondGephotoshoped? Of heb je een bazencamera?
Ah oke, vind die foto er supervet uitzienquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Vriend van me had een aardig goede camera jaGeen photoshop, behalve wat kleurcorrectie
Mooiquote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:28 schreef msacras het volgende:
Kan een mod hier niet even een chain van maken ofzo?
Of HH, iig de laatste 5 foto's uit het vorige topic er in ofzo
Verder doe ik dan ook maar mee met de 'van jong naar oud' foto's
[ afbeelding ]
6 jaar middelbare school, te beginnen linksboven in de eerste klas, 2007, te eindigen rechtsonderin, 2012.
Dacht ik ook alquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:21 schreef Akkerr het volgende:
[..]
Mooi![]()
bij die laatste foto lijk je een stuk slanker ter vergeleken met die daarvoor
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:21 schreef Akkerr het volgende:
[..]
Mooi![]()
bij die laatste foto lijk je een stuk slanker ter vergeleken met die daarvoor
Dat zegt iedereen, maar ik ben helemaal niet afgevallen ofzoquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:23 schreef nodig het volgende:
[..]
Dacht ik ook alStuk smaller hoofd maar kan natuurlijk ook komen door lichteffect en wat verder weg gefotografeerd
asdadshuiyaf die eerste fotoquote:
Ik baal er echt van dat mijn uiterlijk er in de loop der jaren een stuk op achteruit is gegaan blijkbaarquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:45 schreef msacras het volgende:
[..]
asdadshuiyaf die eerste foto
10/10 zou raken enzo![]()
Tevens lijk je heel erg op iemand die ik ken, maar ik kan zo even niet er op komen op wie haha
Mensen zijn altijd leuk als ze jong zijn, gewoon intens schattig enzoquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik baal er echt van dat mijn uiterlijk er in de loop der jaren een stuk op achteruit is gegaan blijkbaarAltijd complimentjes op hoe ik er 5 jaar geleden uitzag
![]()
Misschien heb je me weleens gezien?we wonen immers niet ver van elkaar
Wowquote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:28 schreef msacras het volgende:
[ afbeelding ]
6 jaar middelbare school, te beginnen linksboven in de eerste klas, 2007, te eindigen rechtsonderin, 2012.
Wat was je schattigquote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:28 schreef msacras het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie hier zeker potentie.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:28 schreef msacras het volgende:
[ afbeelding ]
En toen al aan de drugs...quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:37 schreef Taexon het volgende:
[ afbeelding ]
Sorry voor als ik deze al eens gepost had
Lang lang geleden
Goeie kledingstijl!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:44 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja verslaafde ditdat
Hup hup Tax gaat ontopic ditdat
[ afbeelding ]
weer die hontquote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:44 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja verslaafde ditdat
Hup hup Tax gaat ontopic ditdat
[ afbeelding ]
Ikke ook graag shoppen doen bij de C&Aquote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:54 schreef Taexon het volgende:
[..]
Dankje!
C&A stijl alles
Behalve schoenen dan
Al vanaf de eerste klas lekker..quote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:28 schreef msacras het volgende:
[ afbeelding ]
Wat dacht je in het vierde jaar, laat ik eens gek doen? Gewoon een keertje blauw dragen, fuck de traditie! Leuke foto's verder hoor.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:28 schreef msacras het volgende:
[ afbeelding ]
Ah, jeugdfoto's.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:37 schreef Taexon het volgende:
[ afbeelding ]
Sorry voor als ik deze al eens gepost had
Lang lang geleden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.∞
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:18 schreef Rodawa het volgende:
Deze heb ik volgens mij al eens ergens gepost. Ook dit was lang, lang geleden.
[ afbeelding ]
Overigens was netjes eten nooit één van mijn sterkste puntenGeniaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Herkenbaar... ik moest soms als straf op de grond eten omdat ik eten met mijn handen leuk vond
Jaja varkens horen op de grond kreeg ik dan te horen![]()
Ah, dat ga ik onthouden voor mijn kinderen later.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:33 schreef Taexon het volgende:
[..]
Geniaal
Herkenbaar... ik moest soms als straf op de grond eten omdat ik eten met mijn handen leuk vond
Jaja varkens horen op de grond kreeg ik dan te horen
OMG STEFAN IK WEET NU HOE JE ERUITZIETquote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:56 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
OMG STEFAN IK WEET NU HOE JE ERUITZIET
daten dangquote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:57 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Snel saven naar mijn fapmap.
Je weet niet eens hoe ik eruit zie, misschien ben ik wel een lelijke trolquote:
Blondiequote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:06 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik kom er net achter dat de meest recente foto van mezelf was van toen ik ziek was
[ afbeelding ]
Ik draag maar 2 x zwart hoorquote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:16 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Wat dacht je in het vierde jaar, laat ik eens gek doen? Gewoon een keertje blauw dragen, fuck de traditie! Leuke foto's verder hoor.
[..]
Ah, jeugdfoto's.Zoiets heb ik ook nog ergens, even zoeken.
Ah ja. Oke, niet alles zwart dan, maar donkere kleuren.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:14 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik draag maar 2 x zwart hoorrespectievelijk is het in deze volgorde:
zwart - bruin - donkerblauw - blauw - zwart - bordeauxrood
wat zal ik dan volgend jaar nemen als ulitieme combobreaker annex afsluiter?
Ja ja, ik moet natuurlijk nog wel de foto kunnen aanzien over een aantal jaren, dus neutraal is dan de beste keuze.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:20 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ah ja. Oke, niet alles zwart dan, maar donkere kleuren.![]()
Geen idee. Met roze knal je wel echt het jaar uit, maar je kunt natuurlijk ook kiezen voor een wolvenshirt.
Geen iPhone, tss.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:06 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik kom er net achter dat de meest recente foto van mezelf was van toen ik ziek was
[ afbeelding ]
had je een taakstraf?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:38 schreef kable het volgende:
laat ik ook eens een foto doen
dit was ergens vorig jaar bij zoon dorpsfeest waar ik vrijwilliger was
dit was samen met me buurjongentje
[ afbeelding ]
Jachtgeweer is een troll die beter tot zijn recht komt in KLB en ONZquote:
niceeeequote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:28 schreef msacras het volgende:
[ afbeelding ]
schattigquote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:38 schreef kable het volgende:
laat ik ook eens een foto doen
dit was ergens vorig jaar bij zoon dorpsfeest waar ik vrijwilliger was
dit was samen met me buurjongentje
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:50 schreef LETMEIN het volgende:
[ afbeelding ]
M'n muts zit niet goed
Ik zie geen mutsquote:Op woensdag 27 februari 2013 15:50 schreef LETMEIN het volgende:
[ afbeelding ]
M'n muts zit niet goed
Wat kijk je blij.quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:50 schreef LETMEIN het volgende:
[ afbeelding ]
M'n muts zit niet goed
Ik zeg doenquote:Op woensdag 27 februari 2013 17:55 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik kan ook een foto maken als ik blij ben, maar die wil je niet zien.
Stuur die foto anders hier in: US / Maak de mooiste userfoto, en WIN!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Vriend van me had een aardig goede camera jaGeen photoshop, behalve wat kleurcorrectie
Kan niet, ik heb hem niet zelf gemaaktquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:11 schreef nodig het volgende:
[..]
Stuur die foto anders hier in: US / Maak de mooiste userfoto, en WIN!
Wint vast
Oh damnquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kan niet, ik heb hem niet zelf gemaakt
Waar is je gezichtshaar manquote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:04 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
In de trein gemaakt op de laptop met crappy webcam afgelopen weekend terwijl ik al een paar halve liters had gedronken
Ik ging stappen dus moest even baardloos.quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Waar is je gezichtshaar man
Die uitleg was ook niet nodig gr grquote:Op donderdag 28 februari 2013 15:24 schreef LittleBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
bored me op vakantie
haterquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:54 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Die uitleg was ook niet nodig gr gr
Wat is daar zo stoer aan?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:10 schreef Rb_In het volgende:
Stoer doen op vakantie, hehe.
[ afbeelding ]
Omdat ik normaal niet voor een spiegel ga staan met een dumbell in mijn hand en daar een foto van laat maken.quote:
Oké stoer man.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:14 schreef Rb_In het volgende:
[..]
Omdat ik normaal niet voor een spiegel ga staan met een dumbell in mijn hand en daar een foto van laat maken.
8 haha. Gejat van de schoonmakers in Chersonissos, waarom weet ik ook nietquote:
Hier gestopt met lezenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:08 schreef Rb_In het volgende:
[..]
8 haha. Gejat van de schoonmakers in Chersonissos, waarom weet ik ook niet
Thuis heb ik een kettlebell dat is veel fijner
Ik hou niet zo van dat soort oorden. Maar prima als jij het er naar je zin had hoorquote:
Gejatquote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:08 schreef Rb_In het volgende:
[..]
8 haha. Gejat van de schoonmakers in Chersonissos, waarom weet ik ook niet
Thuis heb ik een kettlebell dat is veel fijner
Haha nee dan zou mijn bagage ver boven de 20 kg wegen.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:15 schreef nodig het volgende:
[..]
Gejat?
Heb je dat ding mee naar huis genomen ofzo
Waar is het bier dan?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:03 schreef hamerhaaitje het volgende:
[ afbeelding ]
Met bier want ja ben toch badboy
[ afbeelding ]
en met hipsterfilter en bier want ben toch hipsterbadboy
Waarheid. Maar voor een paar biertjes s'avonds op je zolderkamer kan je in mijn ogen beter bier halen wat je het lekkerst vindt, ook al is het wat duurder. Of niet?quote:
Bestolen door een schoonmaakster?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:16 schreef Rb_In het volgende:
[..]
Haha nee dan zou mijn bagage ver boven de 20 kg wegen.
En de schoonmaaksters hadden de iPhone van een maat van mij gejat, dus we waren pissed op hun
Is geen zolderkamerquote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:16 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Waarheid. Maar voor een paar biertjes s'avonds op je zolderkamer kan je in mijn ogen beter bier halen wat je het lekkerst vindt, ook al is het wat duurder. Of niet?
Haha dat denk ik ook ja.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:17 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Bestolen door een schoonmaakster?
Kijk wat alcohol met je doet, je word er lomp van dat je dingen laat slingeren
Jouw haar!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:28 schreef msacras het volgende:
[ afbeelding ]
Ben jij 17 echt?quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:24 schreef LittleBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
bored me op vakantie
Ja hoezo?quote:
Ongeveer dan, op de eerste 2 foto's groeit het, op de 3e is het afgeknipt, en daarna werd het weer langerquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:02 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Echt leuk om te zien hoe het telkens groeit.
koetsjiequote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:06 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:50 schreef LETMEIN het volgende:
[ afbeelding ]
M'n muts zit niet goed
Lekker nuchter zekerquote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:48 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[ afbeelding ]
ben de meest linkse persoon, en ja mijn maat naast mij trekt echt een ongelooflijk grappig gezicht hahahah
Vooral hij. Mja als hij iets genomen heeft zal jij dat ook wel gedaan hebben denk ik zo.quote:
Ik vond je er al zo jong uitzienquote:
ik drink niet heel veel, hij had behoorlijk wat opquote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:33 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
Vooral hij. Mja als hij iets genomen heeft zal jij dat ook wel gedaan hebben denk ik zo.
nee omdat ze er jong uitziet...quote:
ok.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:31 schreef Thezappa het volgende:
[..]
nee omdat ze er jong uitziet...
dat schrijf ik toch ook?
t boeit me ook niet.. maar vind 11 niet echt laag geschatquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:32 schreef JRRY het volgende:
[..]
ok.
Tja we zitten in JNG he.
Maar 11 is wel een beetje overdreven laag geschat
oké dan.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:34 schreef Thezappa het volgende:
[..]
t boeit me ook niet.. maar vind 11 niet echt laag geschat
mooi dat jij dat anders ziet
thanks manquote:
graag gedaan jongedamequote:
En nu pics van jou.quote:
quote:
Nopequote:Op woensdag 6 maart 2013 15:51 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Je hebt alle kenmerken van een fokker. Zitten je ouders hier ook ?
post zelf eens een foto heldquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:51 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Je hebt alle kenmerken van een fokker. Zitten je ouders hier ook ?
Oh niksquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:52 schreef nilssanders het volgende:
[..]
Nope
En hoe bedoel je met 'alle kenmerken' ?
Jij volgt zeker een aoc mbo 3 opleiding.quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
post zelf eens een foto held
Maakt dat dan iets uit ?quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:54 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Jij volgt zeker een aoc mbo 3 opleiding.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:59 schreef JRRY het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:59 schreef JRRY het volgende:
Staan in US ergensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tax wil tetten :)!
Mocht je op die laatste niet meer lachenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:28 schreef msacras het volgende:
[ afbeelding ]
Ik eet haar alleen op, dus je hoeft je geen zorgen te makenquote:Op woensdag 6 maart 2013 17:56 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Mbo'ers hangen hier onderaan de foodchain.
Die foto zie ik heel vaakquote:Op woensdag 6 maart 2013 18:21 schreef promisionxexposed het volgende:
Een recentere dan maar
[ afbeelding ]
Naw heb ze laatst gewisseldquote:Op woensdag 6 maart 2013 18:29 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee da's een andere geloof ik
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:18 schreef Rodawa het volgende:
Deze heb ik volgens mij al eens ergens gepost. Ook dit was lang, lang geleden.
[ afbeelding ]
Overigens was netjes eten nooit één van mijn sterkste puntenwow niks veranderdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja man, maar op een gegeven moment leer je er wel de voordelen van inzien. Zo hoeft het bord niet meer in de vaatwasser na het eten. Die kwijl ik wel schoon.quote:Op maandag 18 maart 2013 13:55 schreef Iwanius het volgende:
Ben je nu serieus met bovenstaande opmerking? En je bent nog zo jong?
Heb je echt last van Mondhoek eczeem? (kwijlen dus)
jij bent gewoon met het jaar een stukje knapper gewordenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:28 schreef msacras het volgende:
[ afbeelding ]
moest hier stiekem wel om lachenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#TeamMiley
Goed bezig!quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:47 schreef msacras het volgende:
Hoi als ik mij verveel kijk ik eng in de camera en ga ik in oude topics posten
[ afbeelding ]
Schopje omhoog want yolo
Dit vond ik wel een leuk topique altijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WWE Wrestlemania Revenge Tour!Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kickjen.#TeamMiley
quote:Op zondag 12 mei 2013 16:04 schreef arachide. het volgende:
Blaaaaa, ik word helemaal scheel van deze foto. Snap er niks van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kickjen.
But looking good tho. Namnamanm.Baby darling doll face honey
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 mei 2013 13:02 schreef Toto69 het volgende:
Kijk eens wat vrolijkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Leuk meisje gespotquote:Op dinsdag 23 april 2013 23:47 schreef msacras het volgende:
Hoi als ik mij verveel kijk ik eng in de camera en ga ik in oude topics posten
[ afbeelding ]
Schopje omhoog want yolo
Dit vond ik wel een leuk topique altijd
quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:05 schreef Osuchi het volgende:
Awwwwwwwwh, wat leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. niet quoten aub of als je wel doet linkje even weghalen
#TeamMiley
Leuke fotoquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:47 schreef arachide. het volgende:
foto
Geniet hier van mijn jeugdige blije bips in Londen (2010)
O ja, hier ga ik wel even rustig van genieten hoor, meerdere keren.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:47 schreef arachide. het volgende:
[ afbeelding ]
Geniet hier van mijn jeugdige blije bips in Londen (2010)
Leuk!quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:05 schreef Osuchi het volgende:
[spoiler]veel te blij hoofd, doe binnenkort wel een andere ofzo
niet quoten aub of als je wel doet linkje even weghalen![]()
LievSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. niet quoten aub of als je wel doet linkje even weghalen![]()
![]()
dit is volgens mij al de 3rde (of meerdere) die je post in dit forum, ondanks dat je knap bent.... ben je aandachtsgeilquote:
Ja, hoe durft ze in een foto topic foto's postenquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:12 schreef ybez het volgende:
[..]
dit is volgens mij al de 3rde (of meerdere) die je post in dit forum, ondanks dat je knap bent.... ben je aandachtsgeil?
doe dat lekker op feesboek
Doe ff normaal ofzoquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:12 schreef ybez het volgende:
[..]
dit is volgens mij al de 3rde (of meerdere) die je post in dit forum, ondanks dat je knap bent.... ben je aandachtsgeil?
Dit is een topic waar je foto's van jezelf mag posten. En dan noem je haar aandachtsgeil omdat ze foto's van zichzelf post?quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:12 schreef ybez het volgende:
[..]
Gequote. 25 euro en ik haal wegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. niet quoten aub of als je wel doet linkje even weghalen![]()
[ Bericht 8% gewijzigd door arachide. op 16-05-2013 22:56:44 ]Keep it easy
quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:12 schreef ybez het volgende:
[..]
Bazeneendquote:
Sorry ik zal voortaan wel SC'en in dit topic is het dan wel goed?quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:12 schreef ybez het volgende:
[..]
Ah mimimimi wat zielig je bent zelf een treurling kan je niet tegen een grapje? Huilie ik had het echt wel verwijderdquote:
Ok.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:05 schreef 123eend het volgende:
[..]
Ah mimimimi wat zielig je bent zelf een treurling kan je niet tegen een grapje? Huilie ik had het echt wel verwijderd
Zelf posten wordt gewaardeerd natuurlijkquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:28 schreef ybez het volgende:
dacht meer dat dit een topic was om even te laten zien wie je bent en hoe je eruit ziet, niet hoe geweldig mooi je bent en hoeveel reacties van wauw! mooi! of knap! je kan krijgen, maarja blijkbaar is dit dus wel zo een topic en trek ik me terug... lichtelijk kansloos als dit de werkwijze van zon topic blijkt te zijn
dit kan allemaal klinken alsof ik manisch depressief ben, ben ik niet!
Ben je manisch depressief?quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:28 schreef ybez het volgende:
dacht meer dat dit een topic was om even te laten zien wie je bent en hoe je eruit ziet, niet hoe geweldig mooi je bent en hoeveel reacties van wauw! mooi! of knap! je kan krijgen, maarja blijkbaar is dit dus wel zo een topic en trek ik me terug... lichtelijk kansloos als dit de werkwijze van zon topic blijkt te zijn
dit kan allemaal klinken alsof ik manisch depressief ben, ben ik niet!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LETS GET FUCKING ARTY#TeamMiley
STOP EENS MET SC'EN JIJquote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:47 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Schreeuw niet zomoet jij geen economie leren mejuffrouw
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:37 schreef arachide. het volgende:
Holocaust monument in Berlijn toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LETS GET FUCKING ARTY
Zo ja, misschien een ietwat misplaatste opmerking, maar ik vind het een mooie foto.![]()
al gedaan meneertje 24quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:17 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Zelf posten wordt gewaardeerd natuurlijk![]()
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:23 schreef LittleBrownie het volgende:
Le LB wordt gek van le examensNiet zo eng kijken nu moet ik huilenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:37 schreef arachide. het volgende:
Daar heeft nodig ook al eens gelopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LETS GET FUCKING ARTY![]()
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:23 schreef LittleBrownie het volgende:
Le LB wordt gek van le examensJouw ogen zijn net één zwart gat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Subtiel wel ja.quote:
Dus je vergelijkt haar met een dementor?quote:
Doen die dat ook? Dan denk ik het wel ja.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus je vergelijkt haar met een dementor?
Obsessie is het niet zo, gewoon liefdequote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:10 schreef arachide. het volgende:
[..]
Hoe voelt dat nou? Zo'n obsessie voor iemand die 0.0 interesse in jou toont?
Heb je dit boek weleens gelezen? Echt een aanraderquote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je dit boek weleens gelezen? Echt een aanrader
http://www.bol.com/nl/p/a(...)20081001004007515070
k heb het niet hoor.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:10 schreef nodig het volgende:
[..]
Niet weten dat elke FOK!ker dat boekje heeft
Dat klopt. Zo ben ik rijk geworden.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:19 schreef DrNick het volgende:
[..]
Als iedereen zo'n boekje zou hebben zouden er minstens 350.000 van verkocht zijn!
Ok zal ik niet doen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:28 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Ik wil het je wel lenen, maar bladzijde 24, 81, 143, 156 en 212 mag je niet lezen.
goed boekquote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je dit boek weleens gelezen? Echt een aanrader
http://www.bol.com/nl/p/a(...)20081001004007515070
Niet zo sc'enquote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:55 schreef Toto69 het volgende:
Had hem ook in de SC gepost dus dan hier ook maar
Klik op eigen risico.Je ziet er russisch uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!
Via photobucket app. Kan je meteen de img-getagde links kopierenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:41 schreef Woods het volgende:
Waar loaden jullie je foto's op, kan dat niet direct? Phone> Fok! i.p.v. Phone>pc>photobucket o.i.d.>Fok! Hopeloos
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:42 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Via photobucket app. Kan je meteen de img-getagde links kopieren
Wel even je album op prive zetten![]()
Je kan toch op de fok site op je mobiel?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:43 schreef Woods het volgende:
[..]Even checkuh, maar dan moet je inloggen op zowel Photobucket & Fok! mobiel @ww vergeten
quote:Op zondag 26 mei 2013 13:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Maar even een leuke crosspost doen van het spooningtopic in ONZ!
[ afbeelding ]
Schattigquote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:42 schreef LittleBrownie het volgende:
Ook een crosspost dan maar
[ afbeelding ]
Ahh, die stomme losse haartjes.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:42 schreef LittleBrownie het volgende:
Ook een crosspost dan maar
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:55 schreef jordyqwerty het volgende:
extra bewerking hipster foto jwtz
Ik vind je leuk tot je neus (van boven naar beneden dus)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Baby darling doll face honey
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:55 schreef jordyqwerty het volgende:
extra bewerking hipster foto jwtz
Je weet wat ik wil zeggen!!!!einzSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder prima foto
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 31-05-2013 22:14:35 ]
Nieuwe swagquote:
Ja dat dacht ik dusquote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:12 schreef zwerty het volgende:
arachide op elke foto zie jij er anders uit
Wel steeds leuk hoor
Nu begrijp ik hoe je aan je nick komt.quote:
Wordt ook door vrienden weleens brownie genoemdquote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:45 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Nu begrijp ik hoe je aan je nick komt.![]()
Leuke foto en doet mij denken aan een beroemd schilderij van iemand met iets soortgelijks qua houding. Kom er nog op terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |