quote:Foto's
Hoe zien onze jonge mensen eruit? Natuurlijk is er een heel apart subforum, maar misschien hebben mensen wel meer zin om hier te posten.
Regels
De volgende die het topic opent moet de laatste 5 foto's meenemen van het vorige topic en in de nieuwe OP zetten.
TS begint:
Grgr FL_Freak
Die hond is liefquote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[ afbeelding ]
Dagje bos met de hont
Is die hond al bezet?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[ afbeelding ]
Dagje bos met de hont
die 1e fotoquote:
Ja toen was ik 15quote:
Woow, die foto ziet er echt supervet met de wazige achtergrondquote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Zal ik ook maar eens dumpen?
[ afbeelding ]
Vriend van me had een aardig goede camera jaquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:12 schreef nodig het volgende:
[..]
Woow, die foto ziet er echt supervet met de wazige achtergrondGephotoshoped? Of heb je een bazencamera?
Ah oke, vind die foto er supervet uitzienquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Vriend van me had een aardig goede camera jaGeen photoshop, behalve wat kleurcorrectie
Mooiquote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:28 schreef msacras het volgende:
Kan een mod hier niet even een chain van maken ofzo?
Of HH, iig de laatste 5 foto's uit het vorige topic er in ofzo
Verder doe ik dan ook maar mee met de 'van jong naar oud' foto's
[ afbeelding ]
6 jaar middelbare school, te beginnen linksboven in de eerste klas, 2007, te eindigen rechtsonderin, 2012.
Dacht ik ook alquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:21 schreef Akkerr het volgende:
[..]
Mooi![]()
bij die laatste foto lijk je een stuk slanker ter vergeleken met die daarvoor
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:21 schreef Akkerr het volgende:
[..]
Mooi![]()
bij die laatste foto lijk je een stuk slanker ter vergeleken met die daarvoor
Dat zegt iedereen, maar ik ben helemaal niet afgevallen ofzoquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:23 schreef nodig het volgende:
[..]
Dacht ik ook alStuk smaller hoofd maar kan natuurlijk ook komen door lichteffect en wat verder weg gefotografeerd
asdadshuiyaf die eerste fotoquote:
Ik baal er echt van dat mijn uiterlijk er in de loop der jaren een stuk op achteruit is gegaan blijkbaarquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:45 schreef msacras het volgende:
[..]
asdadshuiyaf die eerste foto
10/10 zou raken enzo![]()
Tevens lijk je heel erg op iemand die ik ken, maar ik kan zo even niet er op komen op wie haha
Mensen zijn altijd leuk als ze jong zijn, gewoon intens schattig enzoquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik baal er echt van dat mijn uiterlijk er in de loop der jaren een stuk op achteruit is gegaan blijkbaarAltijd complimentjes op hoe ik er 5 jaar geleden uitzag
![]()
Misschien heb je me weleens gezien?we wonen immers niet ver van elkaar
Wowquote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:28 schreef msacras het volgende:
[ afbeelding ]
6 jaar middelbare school, te beginnen linksboven in de eerste klas, 2007, te eindigen rechtsonderin, 2012.
Wat was je schattigquote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:28 schreef msacras het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie hier zeker potentie.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:28 schreef msacras het volgende:
[ afbeelding ]
En toen al aan de drugs...quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:37 schreef Taexon het volgende:
[ afbeelding ]
Sorry voor als ik deze al eens gepost had
Lang lang geleden
Goeie kledingstijl!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:44 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja verslaafde ditdat
Hup hup Tax gaat ontopic ditdat
[ afbeelding ]
weer die hontquote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:44 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja verslaafde ditdat
Hup hup Tax gaat ontopic ditdat
[ afbeelding ]
Ikke ook graag shoppen doen bij de C&Aquote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:54 schreef Taexon het volgende:
[..]
Dankje!
C&A stijl alles
Behalve schoenen dan
Al vanaf de eerste klas lekker..quote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:28 schreef msacras het volgende:
[ afbeelding ]
Wat dacht je in het vierde jaar, laat ik eens gek doen? Gewoon een keertje blauw dragen, fuck de traditie! Leuke foto's verder hoor.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:28 schreef msacras het volgende:
[ afbeelding ]
Ah, jeugdfoto's.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:37 schreef Taexon het volgende:
[ afbeelding ]
Sorry voor als ik deze al eens gepost had
Lang lang geleden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.∞
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:18 schreef Rodawa het volgende:
Deze heb ik volgens mij al eens ergens gepost. Ook dit was lang, lang geleden.
[ afbeelding ]
Overigens was netjes eten nooit één van mijn sterkste puntenGeniaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Herkenbaar... ik moest soms als straf op de grond eten omdat ik eten met mijn handen leuk vond
Jaja varkens horen op de grond kreeg ik dan te horen![]()
Ah, dat ga ik onthouden voor mijn kinderen later.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:33 schreef Taexon het volgende:
[..]
Geniaal
Herkenbaar... ik moest soms als straf op de grond eten omdat ik eten met mijn handen leuk vond
Jaja varkens horen op de grond kreeg ik dan te horen
OMG STEFAN IK WEET NU HOE JE ERUITZIETquote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:56 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
OMG STEFAN IK WEET NU HOE JE ERUITZIET
daten dangquote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:57 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Snel saven naar mijn fapmap.
Je weet niet eens hoe ik eruit zie, misschien ben ik wel een lelijke trolquote:
Blondiequote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:06 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik kom er net achter dat de meest recente foto van mezelf was van toen ik ziek was
[ afbeelding ]
Ik draag maar 2 x zwart hoorquote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:16 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Wat dacht je in het vierde jaar, laat ik eens gek doen? Gewoon een keertje blauw dragen, fuck de traditie! Leuke foto's verder hoor.
[..]
Ah, jeugdfoto's.Zoiets heb ik ook nog ergens, even zoeken.
Ah ja. Oke, niet alles zwart dan, maar donkere kleuren.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:14 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik draag maar 2 x zwart hoorrespectievelijk is het in deze volgorde:
zwart - bruin - donkerblauw - blauw - zwart - bordeauxrood
wat zal ik dan volgend jaar nemen als ulitieme combobreaker annex afsluiter?
Ja ja, ik moet natuurlijk nog wel de foto kunnen aanzien over een aantal jaren, dus neutraal is dan de beste keuze.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:20 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ah ja. Oke, niet alles zwart dan, maar donkere kleuren.![]()
Geen idee. Met roze knal je wel echt het jaar uit, maar je kunt natuurlijk ook kiezen voor een wolvenshirt.
Geen iPhone, tss.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:06 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik kom er net achter dat de meest recente foto van mezelf was van toen ik ziek was
[ afbeelding ]
had je een taakstraf?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:38 schreef kable het volgende:
laat ik ook eens een foto doen
dit was ergens vorig jaar bij zoon dorpsfeest waar ik vrijwilliger was
dit was samen met me buurjongentje
[ afbeelding ]
Jachtgeweer is een troll die beter tot zijn recht komt in KLB en ONZquote:
niceeeequote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:28 schreef msacras het volgende:
[ afbeelding ]
schattigquote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:38 schreef kable het volgende:
laat ik ook eens een foto doen
dit was ergens vorig jaar bij zoon dorpsfeest waar ik vrijwilliger was
dit was samen met me buurjongentje
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:50 schreef LETMEIN het volgende:
[ afbeelding ]
M'n muts zit niet goed
Ik zie geen mutsquote:Op woensdag 27 februari 2013 15:50 schreef LETMEIN het volgende:
[ afbeelding ]
M'n muts zit niet goed
Wat kijk je blij.quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:50 schreef LETMEIN het volgende:
[ afbeelding ]
M'n muts zit niet goed
Ik zeg doenquote:Op woensdag 27 februari 2013 17:55 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik kan ook een foto maken als ik blij ben, maar die wil je niet zien.
Stuur die foto anders hier in: US / Maak de mooiste userfoto, en WIN!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Vriend van me had een aardig goede camera jaGeen photoshop, behalve wat kleurcorrectie
Kan niet, ik heb hem niet zelf gemaaktquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:11 schreef nodig het volgende:
[..]
Stuur die foto anders hier in: US / Maak de mooiste userfoto, en WIN!
Wint vast
Oh damnquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kan niet, ik heb hem niet zelf gemaakt
Waar is je gezichtshaar manquote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:04 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
In de trein gemaakt op de laptop met crappy webcam afgelopen weekend terwijl ik al een paar halve liters had gedronken
Ik ging stappen dus moest even baardloos.quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Waar is je gezichtshaar man
Die uitleg was ook niet nodig gr grquote:Op donderdag 28 februari 2013 15:24 schreef LittleBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
bored me op vakantie
haterquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:54 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Die uitleg was ook niet nodig gr gr
Wat is daar zo stoer aan?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:10 schreef Rb_In het volgende:
Stoer doen op vakantie, hehe.
[ afbeelding ]
Omdat ik normaal niet voor een spiegel ga staan met een dumbell in mijn hand en daar een foto van laat maken.quote:
Oké stoer man.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:14 schreef Rb_In het volgende:
[..]
Omdat ik normaal niet voor een spiegel ga staan met een dumbell in mijn hand en daar een foto van laat maken.
8 haha. Gejat van de schoonmakers in Chersonissos, waarom weet ik ook nietquote:
Hier gestopt met lezenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:08 schreef Rb_In het volgende:
[..]
8 haha. Gejat van de schoonmakers in Chersonissos, waarom weet ik ook niet
Thuis heb ik een kettlebell dat is veel fijner
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |