quote:Foto's
Hoe zien onze jonge mensen eruit? Natuurlijk is er een heel apart subforum, maar misschien hebben mensen wel meer zin om hier te posten.
Regels
De volgende die het topic opent moet de laatste 5 foto's meenemen van het vorige topic en in de nieuwe OP zetten.
TS begint:
Grgr FL_Freak
Die hond is liefquote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[ afbeelding ]
Dagje bos met de hont
Is die hond al bezet?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[ afbeelding ]
Dagje bos met de hont
die 1e fotoquote:
Ja toen was ik 15quote:
Woow, die foto ziet er echt supervet met de wazige achtergrondquote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Zal ik ook maar eens dumpen?
[ afbeelding ]
Vriend van me had een aardig goede camera jaquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:12 schreef nodig het volgende:
[..]
Woow, die foto ziet er echt supervet met de wazige achtergrondGephotoshoped? Of heb je een bazencamera?
Ah oke, vind die foto er supervet uitzienquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Vriend van me had een aardig goede camera jaGeen photoshop, behalve wat kleurcorrectie
Mooiquote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:28 schreef msacras het volgende:
Kan een mod hier niet even een chain van maken ofzo?
Of HH, iig de laatste 5 foto's uit het vorige topic er in ofzo
Verder doe ik dan ook maar mee met de 'van jong naar oud' foto's
[ afbeelding ]
6 jaar middelbare school, te beginnen linksboven in de eerste klas, 2007, te eindigen rechtsonderin, 2012.
Dacht ik ook alquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:21 schreef Akkerr het volgende:
[..]
Mooi![]()
bij die laatste foto lijk je een stuk slanker ter vergeleken met die daarvoor
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:21 schreef Akkerr het volgende:
[..]
Mooi![]()
bij die laatste foto lijk je een stuk slanker ter vergeleken met die daarvoor
Dat zegt iedereen, maar ik ben helemaal niet afgevallen ofzoquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:23 schreef nodig het volgende:
[..]
Dacht ik ook alStuk smaller hoofd maar kan natuurlijk ook komen door lichteffect en wat verder weg gefotografeerd
asdadshuiyaf die eerste fotoquote:
Ik baal er echt van dat mijn uiterlijk er in de loop der jaren een stuk op achteruit is gegaan blijkbaarquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:45 schreef msacras het volgende:
[..]
asdadshuiyaf die eerste foto
10/10 zou raken enzo![]()
Tevens lijk je heel erg op iemand die ik ken, maar ik kan zo even niet er op komen op wie haha
Mensen zijn altijd leuk als ze jong zijn, gewoon intens schattig enzoquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik baal er echt van dat mijn uiterlijk er in de loop der jaren een stuk op achteruit is gegaan blijkbaarAltijd complimentjes op hoe ik er 5 jaar geleden uitzag
![]()
Misschien heb je me weleens gezien?we wonen immers niet ver van elkaar
Wowquote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:28 schreef msacras het volgende:
[ afbeelding ]
6 jaar middelbare school, te beginnen linksboven in de eerste klas, 2007, te eindigen rechtsonderin, 2012.
Wat was je schattigquote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:28 schreef msacras het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie hier zeker potentie.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:28 schreef msacras het volgende:
[ afbeelding ]
En toen al aan de drugs...quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:37 schreef Taexon het volgende:
[ afbeelding ]
Sorry voor als ik deze al eens gepost had
Lang lang geleden
Goeie kledingstijl!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:44 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja verslaafde ditdat
Hup hup Tax gaat ontopic ditdat
[ afbeelding ]
weer die hontquote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:44 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja verslaafde ditdat
Hup hup Tax gaat ontopic ditdat
[ afbeelding ]
Ikke ook graag shoppen doen bij de C&Aquote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:54 schreef Taexon het volgende:
[..]
Dankje!
C&A stijl alles
Behalve schoenen dan
Al vanaf de eerste klas lekker..quote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:28 schreef msacras het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |