Ik hou niet zo van dat soort oorden. Maar prima als jij het er naar je zin had hoorquote:
Gejatquote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:08 schreef Rb_In het volgende:
[..]
8 haha. Gejat van de schoonmakers in Chersonissos, waarom weet ik ook niet
Thuis heb ik een kettlebell dat is veel fijner
Haha nee dan zou mijn bagage ver boven de 20 kg wegen.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:15 schreef nodig het volgende:
[..]
Gejat?
Heb je dat ding mee naar huis genomen ofzo
Waar is het bier dan?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:03 schreef hamerhaaitje het volgende:
[ afbeelding ]
Met bier want ja ben toch badboy
[ afbeelding ]
en met hipsterfilter en bier want ben toch hipsterbadboy
Waarheid. Maar voor een paar biertjes s'avonds op je zolderkamer kan je in mijn ogen beter bier halen wat je het lekkerst vindt, ook al is het wat duurder. Of niet?quote:
Bestolen door een schoonmaakster?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:16 schreef Rb_In het volgende:
[..]
Haha nee dan zou mijn bagage ver boven de 20 kg wegen.
En de schoonmaaksters hadden de iPhone van een maat van mij gejat, dus we waren pissed op hun
Is geen zolderkamerquote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:16 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Waarheid. Maar voor een paar biertjes s'avonds op je zolderkamer kan je in mijn ogen beter bier halen wat je het lekkerst vindt, ook al is het wat duurder. Of niet?
Haha dat denk ik ook ja.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:17 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Bestolen door een schoonmaakster?
Kijk wat alcohol met je doet, je word er lomp van dat je dingen laat slingeren
Jouw haar!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:28 schreef msacras het volgende:
Kan een mod hier niet even een chain van maken ofzo?
Of HH, iig de laatste 5 foto's uit het vorige topic er in ofzo
Verder doe ik dan ook maar mee met de 'van jong naar oud' foto's
[ afbeelding ]
6 jaar middelbare school, te beginnen linksboven in de eerste klas, 2007, te eindigen rechtsonderin, 2012.
Ben jij 17 echt?quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:24 schreef LittleBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
bored me op vakantie
Ja hoezo?quote:
Ongeveer dan, op de eerste 2 foto's groeit het, op de 3e is het afgeknipt, en daarna werd het weer langerquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:02 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Echt leuk om te zien hoe het telkens groeit.
koetsjiequote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:06 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik kom er net achter dat de meest recente foto van mezelf was van toen ik ziek was
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:50 schreef LETMEIN het volgende:
[ afbeelding ]
M'n muts zit niet goed
Lekker nuchter zekerquote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:48 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[ afbeelding ]
ben de meest linkse persoon, en ja mijn maat naast mij trekt echt een ongelooflijk grappig gezicht hahahah
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |