asdadshuiyaf die eerste fotoquote:
Ik baal er echt van dat mijn uiterlijk er in de loop der jaren een stuk op achteruit is gegaan blijkbaarquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:45 schreef msacras het volgende:
[..]
asdadshuiyaf die eerste foto
10/10 zou raken enzo![]()
Tevens lijk je heel erg op iemand die ik ken, maar ik kan zo even niet er op komen op wie haha
Mensen zijn altijd leuk als ze jong zijn, gewoon intens schattig enzoquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik baal er echt van dat mijn uiterlijk er in de loop der jaren een stuk op achteruit is gegaan blijkbaarAltijd complimentjes op hoe ik er 5 jaar geleden uitzag
![]()
Misschien heb je me weleens gezien?we wonen immers niet ver van elkaar
Wowquote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:28 schreef msacras het volgende:
Kan een mod hier niet even een chain van maken ofzo?
Of HH, iig de laatste 5 foto's uit het vorige topic er in ofzo
Verder doe ik dan ook maar mee met de 'van jong naar oud' foto's
[ afbeelding ]
6 jaar middelbare school, te beginnen linksboven in de eerste klas, 2007, te eindigen rechtsonderin, 2012.
Wat was je schattigquote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:28 schreef msacras het volgende:
[ afbeelding ]
6 jaar middelbare school, te beginnen linksboven in de eerste klas, 2007, te eindigen rechtsonderin, 2012.
Ik zie hier zeker potentie.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:28 schreef msacras het volgende:
[ afbeelding ]
En toen al aan de drugs...quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:37 schreef Taexon het volgende:
[ afbeelding ]
Sorry voor als ik deze al eens gepost had
Lang lang geleden
Goeie kledingstijl!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:44 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja verslaafde ditdat
Hup hup Tax gaat ontopic ditdat
[ afbeelding ]
weer die hontquote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:44 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja verslaafde ditdat
Hup hup Tax gaat ontopic ditdat
[ afbeelding ]
Ikke ook graag shoppen doen bij de C&Aquote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:54 schreef Taexon het volgende:
[..]
Dankje!
C&A stijl alles
Behalve schoenen dan
Al vanaf de eerste klas lekker..quote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:28 schreef msacras het volgende:
[ afbeelding ]
Wat dacht je in het vierde jaar, laat ik eens gek doen? Gewoon een keertje blauw dragen, fuck de traditie! Leuke foto's verder hoor.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:28 schreef msacras het volgende:
[ afbeelding ]
Ah, jeugdfoto's.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:37 schreef Taexon het volgende:
[ afbeelding ]
Sorry voor als ik deze al eens gepost had
Lang lang geleden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.∞
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:18 schreef Rodawa het volgende:
Deze heb ik volgens mij al eens ergens gepost. Ook dit was lang, lang geleden.
[ afbeelding ]
Overigens was netjes eten nooit één van mijn sterkste puntenGeniaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Herkenbaar... ik moest soms als straf op de grond eten omdat ik eten met mijn handen leuk vond
Jaja varkens horen op de grond kreeg ik dan te horen![]()
Ah, dat ga ik onthouden voor mijn kinderen later.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:33 schreef Taexon het volgende:
[..]
Geniaal
Herkenbaar... ik moest soms als straf op de grond eten omdat ik eten met mijn handen leuk vond
Jaja varkens horen op de grond kreeg ik dan te horen
OMG STEFAN IK WEET NU HOE JE ERUITZIETquote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:56 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
OMG STEFAN IK WEET NU HOE JE ERUITZIET
daten dangquote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:57 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Snel saven naar mijn fapmap.
Je weet niet eens hoe ik eruit zie, misschien ben ik wel een lelijke trolquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |