Ah mimimimi wat zielig je bent zelf een treurling kan je niet tegen een grapje? Huilie ik had het echt wel verwijderdquote:
Ok.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:05 schreef 123eend het volgende:
[..]
Ah mimimimi wat zielig je bent zelf een treurling kan je niet tegen een grapje? Huilie ik had het echt wel verwijderd
Zelf posten wordt gewaardeerd natuurlijkquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:28 schreef ybez het volgende:
dacht meer dat dit een topic was om even te laten zien wie je bent en hoe je eruit ziet, niet hoe geweldig mooi je bent en hoeveel reacties van wauw! mooi! of knap! je kan krijgen, maarja blijkbaar is dit dus wel zo een topic en trek ik me terug... lichtelijk kansloos als dit de werkwijze van zon topic blijkt te zijn
dit kan allemaal klinken alsof ik manisch depressief ben, ben ik niet!
Ben je manisch depressief?quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:28 schreef ybez het volgende:
dacht meer dat dit een topic was om even te laten zien wie je bent en hoe je eruit ziet, niet hoe geweldig mooi je bent en hoeveel reacties van wauw! mooi! of knap! je kan krijgen, maarja blijkbaar is dit dus wel zo een topic en trek ik me terug... lichtelijk kansloos als dit de werkwijze van zon topic blijkt te zijn
dit kan allemaal klinken alsof ik manisch depressief ben, ben ik niet!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LETS GET FUCKING ARTY#TeamMiley
STOP EENS MET SC'EN JIJquote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:47 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Schreeuw niet zomoet jij geen economie leren mejuffrouw
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:37 schreef arachide. het volgende:
Holocaust monument in Berlijn toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LETS GET FUCKING ARTY
Zo ja, misschien een ietwat misplaatste opmerking, maar ik vind het een mooie foto.![]()
al gedaan meneertje 24quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:17 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Zelf posten wordt gewaardeerd natuurlijk![]()
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:23 schreef LittleBrownie het volgende:
Le LB wordt gek van le examensNiet zo eng kijken nu moet ik huilenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:37 schreef arachide. het volgende:
Daar heeft nodig ook al eens gelopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LETS GET FUCKING ARTY![]()
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:23 schreef LittleBrownie het volgende:
Le LB wordt gek van le examensJouw ogen zijn net één zwart gat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Subtiel wel ja.quote:
Dus je vergelijkt haar met een dementor?quote:
Doen die dat ook? Dan denk ik het wel ja.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus je vergelijkt haar met een dementor?
Obsessie is het niet zo, gewoon liefdequote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:10 schreef arachide. het volgende:
[..]
Hoe voelt dat nou? Zo'n obsessie voor iemand die 0.0 interesse in jou toont?
Heb je dit boek weleens gelezen? Echt een aanraderquote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je dit boek weleens gelezen? Echt een aanrader
http://www.bol.com/nl/p/a(...)20081001004007515070
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |