quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:05 schreef Osuchi het volgende:
Awwwwwwwwh, wat leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. niet quoten aub of als je wel doet linkje even weghalen
#TeamMiley
Leuke fotoquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:47 schreef arachide. het volgende:
foto
Geniet hier van mijn jeugdige blije bips in Londen (2010)
O ja, hier ga ik wel even rustig van genieten hoor, meerdere keren.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:47 schreef arachide. het volgende:
[ afbeelding ]
Geniet hier van mijn jeugdige blije bips in Londen (2010)
Leuk!quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:05 schreef Osuchi het volgende:
[spoiler]veel te blij hoofd, doe binnenkort wel een andere ofzo
niet quoten aub of als je wel doet linkje even weghalen![]()
LievSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. niet quoten aub of als je wel doet linkje even weghalen![]()
![]()
dit is volgens mij al de 3rde (of meerdere) die je post in dit forum, ondanks dat je knap bent.... ben je aandachtsgeilquote:
Ja, hoe durft ze in een foto topic foto's postenquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:12 schreef ybez het volgende:
[..]
dit is volgens mij al de 3rde (of meerdere) die je post in dit forum, ondanks dat je knap bent.... ben je aandachtsgeil?
doe dat lekker op feesboek
Doe ff normaal ofzoquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:12 schreef ybez het volgende:
[..]
dit is volgens mij al de 3rde (of meerdere) die je post in dit forum, ondanks dat je knap bent.... ben je aandachtsgeil?
Dit is een topic waar je foto's van jezelf mag posten. En dan noem je haar aandachtsgeil omdat ze foto's van zichzelf post?quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:12 schreef ybez het volgende:
[..]
Gequote. 25 euro en ik haal wegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. niet quoten aub of als je wel doet linkje even weghalen![]()
[ Bericht 8% gewijzigd door arachide. op 16-05-2013 22:56:44 ]Keep it easy
quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:12 schreef ybez het volgende:
[..]
Bazeneendquote:
Sorry ik zal voortaan wel SC'en in dit topic is het dan wel goed?quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:12 schreef ybez het volgende:
[..]
Ah mimimimi wat zielig je bent zelf een treurling kan je niet tegen een grapje? Huilie ik had het echt wel verwijderdquote:
Ok.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:05 schreef 123eend het volgende:
[..]
Ah mimimimi wat zielig je bent zelf een treurling kan je niet tegen een grapje? Huilie ik had het echt wel verwijderd
Zelf posten wordt gewaardeerd natuurlijkquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:28 schreef ybez het volgende:
dacht meer dat dit een topic was om even te laten zien wie je bent en hoe je eruit ziet, niet hoe geweldig mooi je bent en hoeveel reacties van wauw! mooi! of knap! je kan krijgen, maarja blijkbaar is dit dus wel zo een topic en trek ik me terug... lichtelijk kansloos als dit de werkwijze van zon topic blijkt te zijn
dit kan allemaal klinken alsof ik manisch depressief ben, ben ik niet!
Ben je manisch depressief?quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:28 schreef ybez het volgende:
dacht meer dat dit een topic was om even te laten zien wie je bent en hoe je eruit ziet, niet hoe geweldig mooi je bent en hoeveel reacties van wauw! mooi! of knap! je kan krijgen, maarja blijkbaar is dit dus wel zo een topic en trek ik me terug... lichtelijk kansloos als dit de werkwijze van zon topic blijkt te zijn
dit kan allemaal klinken alsof ik manisch depressief ben, ben ik niet!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LETS GET FUCKING ARTY#TeamMiley
STOP EENS MET SC'EN JIJquote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:47 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Schreeuw niet zomoet jij geen economie leren mejuffrouw
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:37 schreef arachide. het volgende:
Holocaust monument in Berlijn toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LETS GET FUCKING ARTY
Zo ja, misschien een ietwat misplaatste opmerking, maar ik vind het een mooie foto.![]()
al gedaan meneertje 24quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:17 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Zelf posten wordt gewaardeerd natuurlijk![]()
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:23 schreef LittleBrownie het volgende:
Le LB wordt gek van le examensNiet zo eng kijken nu moet ik huilenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:37 schreef arachide. het volgende:
Daar heeft nodig ook al eens gelopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LETS GET FUCKING ARTY![]()
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:23 schreef LittleBrownie het volgende:
Le LB wordt gek van le examensJouw ogen zijn net één zwart gat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Subtiel wel ja.quote:
Dus je vergelijkt haar met een dementor?quote:
Doen die dat ook? Dan denk ik het wel ja.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus je vergelijkt haar met een dementor?
Obsessie is het niet zo, gewoon liefdequote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:10 schreef arachide. het volgende:
[..]
Hoe voelt dat nou? Zo'n obsessie voor iemand die 0.0 interesse in jou toont?
Heb je dit boek weleens gelezen? Echt een aanraderquote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je dit boek weleens gelezen? Echt een aanrader
http://www.bol.com/nl/p/a(...)20081001004007515070
k heb het niet hoor.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:10 schreef nodig het volgende:
[..]
Niet weten dat elke FOK!ker dat boekje heeft
Dat klopt. Zo ben ik rijk geworden.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:19 schreef DrNick het volgende:
[..]
Als iedereen zo'n boekje zou hebben zouden er minstens 350.000 van verkocht zijn!
Ok zal ik niet doen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:28 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Ik wil het je wel lenen, maar bladzijde 24, 81, 143, 156 en 212 mag je niet lezen.
goed boekquote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je dit boek weleens gelezen? Echt een aanrader
http://www.bol.com/nl/p/a(...)20081001004007515070
Niet zo sc'enquote:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:55 schreef Toto69 het volgende:
Had hem ook in de SC gepost dus dan hier ook maar
Klik op eigen risico.Je ziet er russisch uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!
Via photobucket app. Kan je meteen de img-getagde links kopierenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:41 schreef Woods het volgende:
Waar loaden jullie je foto's op, kan dat niet direct? Phone> Fok! i.p.v. Phone>pc>photobucket o.i.d.>Fok! Hopeloos
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:42 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Via photobucket app. Kan je meteen de img-getagde links kopieren
Wel even je album op prive zetten![]()
Je kan toch op de fok site op je mobiel?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:43 schreef Woods het volgende:
[..]Even checkuh, maar dan moet je inloggen op zowel Photobucket & Fok! mobiel @ww vergeten
quote:Op zondag 26 mei 2013 13:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Maar even een leuke crosspost doen van het spooningtopic in ONZ!
[ afbeelding ]
Schattigquote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:42 schreef LittleBrownie het volgende:
Ook een crosspost dan maar
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ahh, die stomme losse haartjes.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:42 schreef LittleBrownie het volgende:
Ook een crosspost dan maar
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:55 schreef jordyqwerty het volgende:
extra bewerking hipster foto jwtz
Ik vind je leuk tot je neus (van boven naar beneden dus)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Baby darling doll face honey
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:55 schreef jordyqwerty het volgende:
extra bewerking hipster foto jwtz
Je weet wat ik wil zeggen!!!!einzSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder prima foto
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 31-05-2013 22:14:35 ]
Nieuwe swagquote:
Ja dat dacht ik dusquote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:12 schreef zwerty het volgende:
arachide op elke foto zie jij er anders uit
Wel steeds leuk hoor
Nu begrijp ik hoe je aan je nick komt.quote:
Wordt ook door vrienden weleens brownie genoemdquote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:45 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Nu begrijp ik hoe je aan je nick komt.![]()
Leuke foto en doet mij denken aan een beroemd schilderij van iemand met iets soortgelijks qua houding. Kom er nog op terug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |