Jij volgt zeker een aoc mbo 3 opleiding.quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
post zelf eens een foto held
Maakt dat dan iets uit ?quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:54 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Jij volgt zeker een aoc mbo 3 opleiding.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:59 schreef JRRY het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:59 schreef JRRY het volgende:
Staan in US ergensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tax wil tetten :)!
Mocht je op die laatste niet meer lachenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:28 schreef msacras het volgende:
Kan een mod hier niet even een chain van maken ofzo?
Of HH, iig de laatste 5 foto's uit het vorige topic er in ofzo
Verder doe ik dan ook maar mee met de 'van jong naar oud' foto's
[ afbeelding ]
6 jaar middelbare school, te beginnen linksboven in de eerste klas, 2007, te eindigen rechtsonderin, 2012.
Ik eet haar alleen op, dus je hoeft je geen zorgen te makenquote:Op woensdag 6 maart 2013 17:56 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Mbo'ers hangen hier onderaan de foodchain.
Die foto zie ik heel vaakquote:Op woensdag 6 maart 2013 18:21 schreef promisionxexposed het volgende:
Een recentere dan maar
[ afbeelding ]
Naw heb ze laatst gewisseldquote:Op woensdag 6 maart 2013 18:29 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee da's een andere geloof ik
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:18 schreef Rodawa het volgende:
Deze heb ik volgens mij al eens ergens gepost. Ook dit was lang, lang geleden.
[ afbeelding ]
Overigens was netjes eten nooit één van mijn sterkste puntenwow niks veranderdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja man, maar op een gegeven moment leer je er wel de voordelen van inzien. Zo hoeft het bord niet meer in de vaatwasser na het eten. Die kwijl ik wel schoon.quote:Op maandag 18 maart 2013 13:55 schreef Iwanius het volgende:
Ben je nu serieus met bovenstaande opmerking? En je bent nog zo jong?
Heb je echt last van Mondhoek eczeem? (kwijlen dus)
jij bent gewoon met het jaar een stukje knapper gewordenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:28 schreef msacras het volgende:
Kan een mod hier niet even een chain van maken ofzo?
Of HH, iig de laatste 5 foto's uit het vorige topic er in ofzo
Verder doe ik dan ook maar mee met de 'van jong naar oud' foto's
[ afbeelding ]
6 jaar middelbare school, te beginnen linksboven in de eerste klas, 2007, te eindigen rechtsonderin, 2012.
moest hier stiekem wel om lachenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |