Op zondag 3 februari 2013 14:36 schreef Helpmefok het volgende: Even de post opzoeken waarin ik zeg dat Vitesse vandaag verliest en vervolgens komende week keihard revanche neemt op PSV.
Vervolgens overklast het zeer sterke Utrecht PSV in eigen huis, en maken wij definitief korte metten met de kampioensaspiraties van PSV in De Kuip, het stadion waar we tegen die tijd 24 keer ongeslagen zijn en PSV de 25e keer ongeslagen wordt
quote:
Op zondag 3 februari 2013 18:04 schreef Helpmefok het volgende: PSV 0 punten in jullie domme boerensmoelen de komende 3 weken Feijenoord en Ajax weer positie 1 en 2, onderlinge verdeling zien we nog wel
quote:
Op zondag 3 februari 2013 20:03 schreef Helpmefok het volgende: Op basis waarvan is PSV de favoriet? Hebben een belachelijk makkelijk programma gehad na de winterstop tot nu toe en hebben zelfs verloren van PEC. Krijgen dalijk 3 wedstirjden lang klappen om de oren en staan dan gewoon weer keurig onder Feijenoord.
Dit seizoen was het echt nergens voor nodig, maar ook weer laten afbluffen en dat is toch elke keer weer zo jammer, want voor dit Feyenoord hoef je niet bang te zijn.
Op zondag 24 februari 2013 14:42 schreef DeParo het volgende: Dit seizoen was het echt nergens voor nodig, maar ook weer laten afbluffen en dat is toch elke keer weer zo jammer, want voor dit Feyenoord hoef je niet bang te zijn.
Ja en dit jaar en afgelopen jaar geen excusjes van affelay wrg lazo weg die geblesseerd. Gewoon mentaalniet sterk genoeg.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende: Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-) Mag hij Messi bedienen :D
Het doet er verder ook niet toe; de overeenkomst is op de lange termijn ongunstig voor PSV, maar daar zit ik niet mee.
Ongunstig voor PSV? Geen schulden meer, spelers die ondanks misschien matig spel wel degelijk kapitaal vertegenwoordigen, en nog steeds in de race om goede spelers te kopen en mee te blijven doen voor de prijzen? Ik zie niet in wat daar zo ongunstig aan is! Het enige wat jij jezelf wijs maakt is dat Ajax en Feyenoord zonder subsidie kunnen!
Nu heb je nog de Kuip wat jullie stadion is, dadelijk mag je gebruik maken van een overheidsprojectje genaamd de nieuwe Kuip, maja de naam zal je nog wel doen herinneren aan tijden dat je wel baas in eigen huis was .
Ongunstig voor PSV? Geen schulden meer, spelers die ondanks misschien matig spel wel degelijk kapitaal vertegenwoordigen, en nog steeds in de race om goede spelers te kopen en mee te blijven doen voor de prijzen? Ik zie niet in wat daar zo ongunstig aan is! Het enige wat jij jezelf wijs maakt is dat Ajax en Feyenoord zonder subsidie kunnen!
Op termijn kost het PSV meer geld dan het in eerste instantie oplevert.
Als hij Engelaar er niet in had gedaan was dit niet gebeurd vermoedelijk, maar goed, inschattingsfout Advocaat heeft wat mij betreft nog genoeg krediet bij PSV eigenlijk.
Ze betalen 2,4 miljoen euro per jaar erfpacht voor het gebruik van het stadion en De Herdgang.
Voor de grond, stadion is nog steeds PSV in gebruik, daarnaast heeft PSV diezelfde grond voor 48 miljoen euro verkocht, terwijl deze grond ongeveer de helft waard is dus welke termijn doel je op nog steeds, je zit maar wat te roepen, wat denk je dat Ajax betaalt of wat denk je dat Feyenoord dadelijk gaat betalen.
PSV was een van de laatste clubs die de grond nog in eigen beheer had, er is geen sprake van subsidie, het was simpelweg een transactie meer niet dus duidelijk.
Voor de grond, stadion is nog steeds PSV in gebruik, daarnaast heeft PSV diezelfde grond voor 48 miljoen euro verkocht, terwijl deze grond ongeveer de helft waard is dus welke termijn doel je op nog steeds, je zit maar wat te roepen, wat denk je dat Ajax betaalt of wat denk je dat Feyenoord dadelijk gaat betalen.
PSV was een van de laatste clubs die de grond nog in eigen beheer had, er is geen sprake van subsidie, het was simpelweg een transactie meer niet dus duidelijk.
Je snapt zelf toch ook wel dat het op termijn goedkoper is geen erfpacht te betalen? Nu heb je wel in één keer 48 miljoen van de gemeente gekregen, maar na een kleine twintig jaar is dat geld ook op, en dus kost het je op termijn meer geld dan het oplevert.
Je snapt zelf toch ook wel dat het op termijn goedkoper is geen erfpacht te betalen? Nu heb je wel in één keer 48 miljoen van de gemeente gekregen, maar na een kleine twintig jaar is dat geld ook op, en dus kost het je op termijn meer geld dan het oplevert.
Goedkoper? PSV draaide enorm verlies en had geld nodig om de begroting op orde te brengen, nou met dat geld is dat enorm goed gelukt, en dan zit in die nieuwe begroting inderdaad gewoon wat PSV voor de grond moet afbetalen in verwerkt! PSV heeft echt niet alleen geld in ontvangst genomen en aan spelers uitgegeven mocht je dat denken, sterker nog, dat geld mocht niet eens aan transfers worden uitgegeven en slechts in de reorganisatie van de club worden gestoken heel verstandig dus en daarmee hebben we voorkomen wat Feyenoord de laatste jaren heeft doorgemaakt!
Goedkoper? PSV draaide enorm verlies en had geld nodig om de begroting op orde te brengen, nou met dat geld is dat enorm goed gelukt, en dan zit in die nieuwe begroting inderdaad gewoon wat PSV voor de grond moet afbetalen in verwerkt! PSV heeft echt niet alleen geld in ontvangst genomen en aan spelers uitgegeven mocht je dat denken, sterker nog, dat geld mocht niet eens aan transfers worden uitgegeven en slechts in de reorganisatie van de club worden gestoken heel verstandig dus en daarmee hebben we voorkomen wat Feyenoord de laatste jaren heeft doorgemaakt!
Haal er maar weer van alles en nog wat bij. Mijn punt staat.
Ik snap sowieso niet, waarom boeren de kanker moeten krijgen. Dankzij hun kunnen wij elke dag melk drinken en vlees eten. Wanneer zij de kanker kregen, dan moesten we dat allemaal importeren. Dat zou het veel duurder maken.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Haal er maar weer van alles en nog wat bij. Mijn punt staat.
Jouw punt staat helemaal niet want jij beweert dat PSV met overheidsgeld spelers koopt terwijl PSV dat met die 48 miljoen euro niet eens mocht doen. PSV zit niet voor niets in de gezonde categorie weer.
Ik snap sowieso niet, waarom boeren de kanker moeten krijgen. Dankzij hun kunnen wij elke dag melk drinken en vlees eten. Wanneer zij de kanker kregen, dan moesten we dat allemaal importeren. Dat zou het veel duurder maken.
Jouw punt staat helemaal niet want jij beweert dat PSV met overheidsgeld spelers koopt terwijl PSV dat met die 48 miljoen euro niet eens mocht doen. PSV zit niet voor niets in de gezonde categorie weer.
Zucht ik zeg toch dat dat geld in de reorganisatie wordt gestopt zodat het juist niet voor meer schulden zorgt dus op de lange termijn is het goedkoper want je hebt je schulden en daarnaast je negatieve balans weggewerkt.
Op zondag 24 februari 2013 15:05 schreef GotenSSJ het volgende: Ah, subsidie discussie. Die hebben we nog nooit gevoerd, goed dat dit nu eindelijk eens gedaan wordt.
Niks mis mee om zo nu en dan met feiten geconfronteerd te worden
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
Op zondag 24 februari 2013 15:14 schreef GotenSSJ het volgende: Wtf, geef die Immers en Verhoek ook maar een schorsing dan, als ik dit filmpje zo zie. Wat een tokkies
Dat tuig ook nog verdedigen Je kunt toch wat terugzeggen ipv fysiek te worden?
Waar zie je mij nou weer zeggen dat Lens niet geschorst moet worden voor zoiets? Als je dit topic (en andere topics op fok) wat zou volgen zou je weten dat ik in 99% van de tijd degene ben die tegen fysieke vergelding is.
Die zag ik aankomen inderdaad Maar om even aan te geven dat het nu Lens dit, Lens zo, Lens dat is. Maar als je het filmpje ziet dat er genoeg Feyenoorders zich ook niet poeslief gedragen.
Maar het escaleert daarna veel erger omdat die feyenoorders lomp doen. Iemand pakt Lens ook bij zijn keel. Zal wel een schorsing worden voor Lens (en Lens alleen)
Maar het escaleert daarna veel erger omdat die feyenoorders lomp doen. Iemand pakt Lens ook bij zijn keel. Zal wel een schorsing worden voor Lens (en Lens alleen)
Wie is dat dan rond 13/14 seconden in het midden? Dacht dat dat Verhoek was..
Verhoek houdt Lens wel tegen althans duwt hem beetje weg maar dat is niet zo erg, je moet letten op Immers op de achtergrond, helemaal rood aangelopen moet in de klem worden gehouden . Marcelo draait ook even in een elleboogklem door het beeld . Dit is dan toch weer grappig ach. Volgende keer moeten we weer winnen.
Je moet echt op die Immers letten wat een debiel hahaha, springt ff midden in de groep om vervolgens weer teruggetrokken te worden, haha als hij nu ook nog eens een matje had geweldig.
Verhoek houdt Lens wel tegen althans duwt hem beetje weg maar dat is niet zo erg, je moet letten op Immers op de achtergrond, helemaal rood aangelopen moet in de klem worden gehouden . Marcelo draait ook even in een elleboogklem door het beeld . Dit is dan toch weer grappig ach. Volgende keer moeten we weer winnen.
Ik vind het van beide een debiele reactie. Maar goed, er zal uiteindelijk wel weer niets mee gedaan worden, of Lens krijgt schorsing vanwege het aanstichten. Wat mij betreft stellen ze een voorbeeld en schorsen ze dit soort idioten.
Waar zie je mij nou weer zeggen dat Lens niet geschorst moet worden voor zoiets? Als je dit topic (en andere topics op fok) wat zou volgen zou je weten dat ik in 99% van de tijd degene ben die tegen fysieke vergelding is.
joh, ik ga toch geen scorecard bijhouden over welke users tegen vergelding zijn
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
Ik vind het van beide een debiele reactie. Maar goed, er zal uiteindelijk wel weer niets mee gedaan worden, of Lens krijgt schorsing vanwege het aanstichten. Wat mij betreft stellen ze een voorbeeld en schorsen ze dit soort idioten.
Ah weinig gebeurd Feyenoord meteen met 10 man op Lens beetje treurig dit als Lens had willen vechten had hij hem wel tik in het gezicht gegeven.
Op zondag 24 februari 2013 15:30 schreef Doublepain het volgende: Dat er nog mensen zijn die voor Lens opkomen, roep al maanden dat hij moet opflikkeren met zijn gekut. Hij kan er niks van en verneukt alles.
Op zondag 24 februari 2013 15:30 schreef Doublepain het volgende: Dat er nog mensen zijn die voor Lens opkomen, roep al maanden dat hij moet opflikkeren met zijn gekut. Hij kan er niks van en verneukt alles.
Oh jou moest ik hebben. Wil jij voor altijd je bek houden over Janmaat en gewoon ja knikken als ik iets over voetbal zeg. Dank u.
Als er nu geen Schorsing komt voor PSV dan vind ik dat de FIFA en de EUFA de KNVB op het moetje moet gaan groepen ...
Want alles wordt er aan gedaan om het geweld te doen afnemen en zware straffen die volgen Zie ook de zaak buitenboys ..
EN als dan hier in de Prof sport gewoon mee afgedaan wordt met 1 a 2 wedstrijden schorsing is het gewoon bullshit wat de KNVB doet.
Respect roepen ze allemaal behalve als het hun niet uit komt , nu vind ik maar 1 straf voor PSV dat is uit de competitie halen en laten zien aan andere dat dit niet kan. Dit is niet uit een opwelling gebeurd dit is puur uit woede (opgekropte woede) en met voorbedachte raden gebeurd , want hij stond hem al op te wachten. Dus deze actie is dus gewoon bewust uitgevoerd en geen discussie mogelijk.
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag. Dat is geen bescherming meer. Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
Op zondag 24 februari 2013 15:35 schreef RAVW het volgende: Als er nu geen Schorsing komt voor PSV dan vind ik dat de FIFA en de EUFA de KNVB op het moetje moet gaan groepen ...
Want alles wordt er aan gedaan om het geweld te doen afnemen en zware straffen die volgen Zie ook de zaak buitenboys ..
EN als dan hier in de Prof sport gewoon mee afgedaan wordt met 1 a 2 wedstrijden schorsing is het gewoon bullshit wat de KNVB doet.
Respect roepen ze allemaal behalve als het hun niet uit komt , nu vind ik maar 1 straf voor PSV dat is uit de competitie halen en laten zien aan andere dat dit niet kan. Dit is niet uit een opwelling gebeurd dit is puur uit woede (opgekropte woede) en met voorbedachte raden gebeurd , want hij stond hem al op te wachten. Dus deze actie is dus gewoon bewust uitgevoerd en geen discussie mogelijk.
Hij pakte hem even ja maar het was Feyenoord dat als een stel imbecielen er op ging reageren. Feyenoord dient dus uit de competitie te worden gehaald, niet PSV, dat is wel duidelijk.
Op zondag 24 februari 2013 15:35 schreef RAVW het volgende: Als er nu geen Schorsing komt voor PSV dan vind ik dat de FIFA en de EUFA de KNVB op het moetje moet gaan groepen ...
Luister eens naar je god vHanegem en die roept dat de KNVB nu niet met respect moet aankomen zetten.
waarom trollen kom eens met goede argumenten kijk eens wat meer nieuws en kijk het niet met de ogen alleen van uit psv kant ..
en ik vind dat de mod nu ook mogen ingrijpen want ik wil me niet zo laten noemen door iemand die mij zeker niet kent
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag. Dat is geen bescherming meer. Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
Maar waarom hoor ik nu de PSV aanhang niet over respect , dit is een persoonlijke aanval en daarbij raak hij die spelen aan
de KNVB zegt zelf dat de spelers het goede voorbeeld moeten goeden ( zeker die Pro) dan mogen er ook wel op provisionele manier gestraft worden. En dat zie ik dus niet als 1 a 2 wedstrijden.
Hun puntverlies is minder te wijten aan ENORME persoonlijke fouten.. Marcelo is echt niveau Willem II.
Wat maakt het uit of je verliest door een persoonlijke fout of door een zwak team? Je verliest in beide gevallen echter lijkt het mij dat een persoonlijke fout minder vaak voorkomt dan een slechte prestatie als het team gewoon niet sterk genoeg is.
Al kun je daar je twijfels bij hebben wanneer je Marcelo ziet, maar toch.
Ik zag het net op tv, Lens pakte Mathijssen bij zijn shirt en zei iets tegen hem, en verder een hele hoop geschreeuw en wat geduw en getrek, met andere woorden een storm in een glas water. Er is niemand vermoord of gewond, er is zelfs geen klein tikje uitgedeeld, gewoon niet zeiken dus, dit gebeurt wel vaker na een wedstrijd vol emoties.
Radical islam is the snake in the grass. Moderate islam is the grass that hides the snake.
Ongelofelijk dat die metroseksuele reporter ook weer half huilend bij advocaat staat alsof de wereld vergaat. Kijk naar Barca en Real, daar gebeurd dit ook. Gejank hier altijd, zolang er geen verwondingen vallen zie ik het probleem niet. Kleinburgerlijk gejank en gejammer.
Staat ook veel te veel druk op dat team joh, met letterlijk zo'n 10x zoveel investeringen als Feyenoord gewoon compleet van de mat gevaagd worden, terwijl je gewoon kampioen MOET worden
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
Wat maakt het uit of je verliest door een persoonlijke fout of door een zwak team? Je verliest in beide gevallen echter lijkt het mij dat een persoonlijke fout minder vaak voorkomt dat een slechte prestatie als het team gewoon niet sterk genoeg is.
Al kun je daar je twijfels bij hebben wanneer je Marcelo ziet, maar toch.
maar zeker als een Prof moet je dit soort dingen nooir doen zeker niet als je weet dat de Cam mee kijkt .. en dus is het voor mij zeer duidelijk dat deze speler niet thuis hoort in het prof voetbal wereld
maar we zullen zien wat en welke straffen er komen
Op zondag 24 februari 2013 15:48 schreef Hathor het volgende: Ik zag het net op tv, Lens pakte Mathijssen bij zijn shirt en zei iets tegen hem, en verder een hele hoop geschreeuw en wat geduw en getrek, met andere woorden een storm in een glas water. Er is niemand vermoord of gewond, er is zelfs geen klein tikje uitgedeeld, gewoon niet zeiken dus, dit gebeurt wel vaker na een wedstrijd vol emoties.
Rot toch op, als je met z'n drieeen een speler op ga staan wachten omdat je je niet durft over te geven aan je tranen maar eigenlijk ook wel weet dat je een gigantische zaadpot hebt gespeeld, moet je daar gewoon op aangepakt worden.
Rot toch op, als je met z'n drieeen een speler op ga staan wachten omdat je je niet durft over te geven aan je tranen maar eigenlijk ook wel weet dat je een gigantische zaadpot hebt gespeeld, moet je daar gewoon op aangepakt worden.
he he een die het snapt en ook de club mag hier voor aan gepakt en zeker over aan gesproken worden
Op zondag 24 februari 2013 15:51 schreef HighVolume het volgende: laten we hopen dat lens voor het leven geschorst wordt en die tyfus club uit eindhoven opgeheven wordt
En dat denkt dan rijp te zijn voor een wereldtransfer
Het was er maar 1, blijkt uit het filmpje van de NOS.
Op zondag 24 februari 2013 15:48 schreef Hathor het volgende: Ik zag het net op tv, Lens pakte Mathijssen bij zijn shirt en zei iets tegen hem, en verder een hele hoop geschreeuw en wat geduw en getrek, met andere woorden een storm in een glas water. Er is niemand vermoord of gewond, er is zelfs geen klein tikje uitgedeeld, gewoon niet zeiken dus, dit gebeurt wel vaker na een wedstrijd vol emoties.
Normaal gesproken zie je dit op het veld en wordt het meestal afgedaan met 2 gele kaarten voor beide spelers. Zou me nu overigens niet verbazen als Lens een schorsing krijgt. Hij staat wel heel duidelijk Matthijssen op te wachten terwijl de camera achter hem draait
he he een die het snapt en ook de club mag hier voor aan gepakt en zeker over aan gesproken worden
Uiteraard kan de organisatie er maar beperkt iets aan doen, maar een leuke boete is natuurlijk wel op z'n plaats. Stukken zinvoller dan de talloze gele kaarten die de afgelopen weken zijn gegeven aan spelers die de scheidsrechters keihard verbaal aanvallen met een diepgewortelde "Héé! dat zag je verkeerd".
Met zijn drieen nog wel ik zag alleen Lens wat handtastelijk worden, verder gebeurde er he-le-maal niks, waar wil je iemand dan op aanpakken? Omdat ie in een emotionele bui iemand aan zijn kraag trekt? Omdat er wat over en weer werd geschreeuwd?
Radical islam is the snake in the grass. Moderate islam is the grass that hides the snake.
Normaal gesproken zie je dit op het veld en wordt het meestal afgedaan met 2 gele kaarten voor beide spelers. Zou me nu overigens niet verbazen als Lens een schorsing krijgt. Hij staat wel heel duidelijk Matthijssen op te wachten terwijl de camera achter hem draait
Joris kan ook gewoon reageren als er iets tegen hem gezegd wordt. Nu probeert hij er als een bange jongen langs te lopen.
Staat ook veel te veel druk op dat team joh, met letterlijk zo'n 10x zoveel investeringen als Feyenoord gewoon compleet van de mat gevaagd worden, terwijl je gewoon kampioen MOET worden
Het beleid van PSV is gewoon hartstikke fout. Ze denken dat ze met gemeentelijke subsidies kampioen kunnen worden. Wat een foutieve gedachte.
Op zondag 24 februari 2013 15:57 schreef IkeDubaku99 het volgende: PSV kampioen met de verdediging van FC Knudde. Dat zou het zesde wereldwonder zijn. Ik geef Vitesse meer kans als ze Bony weten te houden.
Ik vind het wel mooi om te zien dat alle Rotterdammers blijkbaar alweer vergeten zijn dat zij degene waren die 2x in Eindhoven niets te vertellen hadden Is toch prima, hebben we het netjes verdeelt
Ondertussen begint het er naar uit te zien dat PSV alsnog helemaal niet mag mopperen, want ADO is ze op dit moment een aardig groot plezier aan het doen.
Op zondag 24 februari 2013 15:59 schreef Hathor het volgende: Ondertussen begint het er naar uit te zien dat PSV alsnog helemaal niet mag mopperen, want ADO is ze op dit moment een aardig groot plezier aan het doen.
Juist wel, op deze manier had je Ajax op 6 punten gezet, Feyenoord op 9. Nu is het alsnog spannend.
Het poenerige PSV is weer lekker op zijn bek gegaan. Ze kunnen er niks van in Eindhoven.
Helemaal niks, helemaal niks in Eindhoven ....
zelf als Feyenoord met 0 -10 verliest van PSV gebeuren dat soort dingen niet eens en PSV verliest met 1 -2 en gelijk zijn er rellen , moet je eens zien hoe raar dat die gasten zijn .
Inderdaad slim man, zo'n opgefokte kutnegert confronteren met z'n falen
Nou nou nou.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
Op zondag 24 februari 2013 15:59 schreef GotenSSJ het volgende: Ik vind het wel mooi om te zien dat alle Rotterdammers blijkbaar alweer vergeten zijn dat zij degene waren die 2x in Eindhoven niets te vertellen hadden Is toch prima, hebben we het netjes verdeelt
Iedere titelkandidaat hoort zijn thuiswedstrijden te winnen, ook tegen zijn directe concurrenten.
Op zondag 24 februari 2013 15:59 schreef GotenSSJ het volgende: Ik vind het wel mooi om te zien dat alle Rotterdammers blijkbaar alweer vergeten zijn dat zij degene waren die 2x in Eindhoven niets te vertellen hadden Is toch prima, hebben we het netjes verdeelt
inderdaad. Het is schandalig dat je met zoveel investeringen geen potten kan breken bij een team dat gedwongen door armoe met jeugdspelers speelt.
PSV maakt de laatste tijd zichzelf ook echt belachelijk. Met het gedrag van de spelers.
Eerst was het Toivonen die misselijkmakend kaarten aannaaide.
Toen weer het calimero gedrag van Mertens.
Toen het gedrag van Strootman die bij elke fluitsignaal het hele veld overrend naar de scheids om een kaart te vragen.
V Bommel die elke keer maar geel pakt door domme overtredingen.
Pieters die zichzelf verliest en een pees afsnijd in zijn arm.
Nu is het Lens die zich belachelijk gedraagd.
Door sommigen van deze punten kunnen spelers nu niet spelen.
Derksen had dit al aangegeven bij het gedrag van Toivonen, psv directie deed hier niks mee. Dit breekt ze nu op.
PSV-trainer Dick Advocaat vindt het de hoogste tijd voor een ‘goed gesprek’ met Jeremain Lens.
Want zoals hij zich hier heeft gedragen, kan natuurlijk niet”, sprak de voormalige bondscoach hoofdschuddend na de nederlaag bij Feyenoord (2-1). In de slotfase reageerde Lens zich af op tegenstander Joris Mathijsen nadat hij door hem was onderuit gehaald. In de catacomben wachtte hij de verdediger van Feyenoord op. Na veel duwen en trekken, konden spelers en begeleiders van beide ploegen een escalatie ternauwernood voorkomen.
Joh, zelfs de generfaal noemt lens in verkapte woorden een doorgesnoven teringjosti
inderdaad. Het is schandalig dat je met zoveel investeringen geen potten kan breken bij een team dat gedwongen door armoe met jeugdspelers speelt.
PSV maakt de laatste tijd zichzelf ook echt belachelijk. Met het gedrag van de spelers.
Eerst was het Toivonen die misselijkmakend kaarten aannaaide.
Toen weer het calimero gedrag van Mertens.
Toen het gedrag van Strootman die bij elke fluitsignaal het hele veld overrend naar de scheids om een kaart te vragen.
V Bommel die elke keer maar geel pakt door domme overtredingen.
Pieters die zichzelf verliest en een pees afsnijd in zijn arm.
Nu is het Lens die zich belachelijk gedraagd.
Door sommigen van deze punten kunnen spelers nu niet spelen.
Derksen had dit al aangegeven bij het gedrag van Toivonen, psv directie deed hier niks mee. Dit breekt ze nu op.
Dit PSV is qua talent/kwalitateit misschien het beste eredivisieteam van de afgelopen 5 jaar, maar verreweg het meest achterlijke doorgesnoven van de pot gerukte stel gefrustreerde klapjosti's van de afgelopen 50 jaar. Het lijkt wel alsof ze gescout zijn op aan de hand van de DSM-IV Zelfs als PSVer moet je dit niet willen, is gewoon een schande voor je club, die toch al niet voorstelt.
Als je zelf fysiek begin te worden kan je hem terugverwachten ook. Hij had hem gelijk van de trappen moeten flikkeren.
er komt nog geen bloed uit zijn neus dus zo hard knijpt hij hem niet
Die josti heeft geluk dat bruno er uit was. die had hem gelijk een beuk van de trap gegeven, desnoods meermaals, tot íe in een rolstoel achter de bus naar eindhoven gehangen had mogen worden
Die josti heeft geluk dat bruno er uit was. die had hem gelijk een beuk van de trap gegeven, desnoods meermaals, tot íe in een rolstoel achter de bus naar eindhoven gehangen had mogen worden
Zeg nergens dat dit niet zo is. Vind het alleen nogal ver gaan dat hij dan maar gelijk invalide geschopt mag worden. Als we deze redenaties gaan volgen zou een willekeurige PSV speler dan die Martins Indi in het verhaal van De_Pel dood mogen slaan.
Prima oplossingen bedenken ze in R'dam Zuid. Blij dat ik daar weg ben, rare mensen.
Zeg nergens dat dit niet zo is. Vind het alleen nogal ver gaan dat hij dan maar gelijk invalide geschopt mag worden. Als we deze redenaties gaan volgen zou een willekeurige PSV speler dan die Martins Indi in het verhaal van De_Pel dood mogen slaan.
Prima oplossingen bedenken ze in R'dam Zuid. Blij dat ik daar weg ben, rare mensen.
Hij begint toch
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.