Ooh, dan zal het wel goed zijn wat die andere deed.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:21 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Lens heeft het allemaal over zichzelf afgeroepen.
Zeg nergens dat dit niet zo is. Vind het alleen nogal ver gaan dat hij dan maar gelijk invalide geschopt mag worden. Als we deze redenaties gaan volgen zou een willekeurige PSV speler dan die Martins Indi in het verhaal van De_Pel dood mogen slaan.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:21 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Lens heeft het allemaal over zichzelf afgeroepen.
Niet te geloven hequote:
Hij begint tochquote:Op zondag 24 februari 2013 16:22 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Zeg nergens dat dit niet zo is. Vind het alleen nogal ver gaan dat hij dan maar gelijk invalide geschopt mag worden. Als we deze redenaties gaan volgen zou een willekeurige PSV speler dan die Martins Indi in het verhaal van De_Pel dood mogen slaan.
Prima oplossingen bedenken ze in R'dam Zuid. Blij dat ik daar weg ben, rare mensen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
Duidelijk.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:22 schreef GotenSSJ het volgende:
Zeg nergens dat dit niet zo is. Vind het alleen nogal ver gaan dat hij dan maar gelijk invalide geschopt mag worden. Als we deze redenaties gaan volgen zou een willekeurige PSV speler dan die Martins Indi in het verhaal van De_Pel dood mogen slaan.
Advocaat laat het gewoon gebeuren dus.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:24 schreef mrstylo het volgende:
http://nos.nl/video/47773(...)aags-in-de-kuip.html
Hoor Lens.
Ik pak hem zo.
Die is te klein om Lens in bedwang te houden.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:25 schreef Gramulanion het volgende:
Advocaat laat het gewoon gebeuren dus.
Wie zien wel welke kant wijnaldum koos.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:24 schreef mrstylo het volgende:
Hoor Lens.
Ik pak hem zo.
Fuck hem man. Hoop dat hij zo snel mogelijk weg gaat.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:25 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Advocaat laat het gewoon gebeuren dus.
Hoezo?quote:Op zondag 24 februari 2013 16:27 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Wie zien wel welke kant wijnaldum koos.
Steve is vrijquote:Op zondag 24 februari 2013 16:27 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Fuck hem man. Hoop dat hij zo snel mogelijk weg gaat.
die gast die MARCELOOOOOOOOOOO MARCELOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO schreeuwt fascineert mij nog het meestquote:Op zondag 24 februari 2013 16:24 schreef mrstylo het volgende:
Hoor Lens.
Ik pak hem zo.
Welke minuut? Ik mis het steeds.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:28 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
die gast die MARCELOOOOOOOOOOO MARCELOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO schreeuwt fascineert mij nog het meest
Ajax gaat voor de derde keer op rij landskampioen worden.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:29 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ajax is daar twee weken geleden al mee begonnen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 24 februari 2013 16:30 schreef Devv het volgende:
[..]
Ajax gaat voor de derde keer op rij landskampioen worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |