abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123280218

FAAAAAAAAAAAAAAAAL _O-
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_123280230
Dat er nog mensen zijn die voor Lens opkomen, roep al maanden dat hij moet opflikkeren met zijn gekut. Hij kan er niks van en verneukt alles.
pi_123280261
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 15:30 schreef Doublepain het volgende:
Dat er nog mensen zijn die voor Lens opkomen, roep al maanden dat hij moet opflikkeren met zijn gekut. Hij kan er niks van en verneukt alles.
Toch geschorst voor VVV en wie weet langer.
pi_123280275
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 15:30 schreef Doublepain het volgende:
Oh jou moest ik hebben. Wil jij voor altijd je bek houden over Janmaat en gewoon ja knikken als ik iets over voetbal zeg. Dank u. _O-
pi_123280278
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 15:31 schreef DeParo het volgende:

[..]

Toch geschorst voor VVV en wie weet langer.
Ik hoop voor het hele seizoen.
  zondag 24 februari 2013 @ 15:31:35 #157
366229 Oldie57
Neoliberalisme Macht Frei
pi_123280284
Ik heb maar 1 woord te zeggen tegen de geachte PSV-supporters:

HaHaHaHaHaHa ... ;)

Volgend jaar maar weer bij de gemeente Eindhoven aankloppen voor wat subsidie anders weer geen kampioenschap.
pi_123280306
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 15:31 schreef Oldie57 het volgende:

HaHaHaHaHaHa ... ;)

Volgend jaar maar weer bij de gemeente Eindhoven aankloppen voor wat subsidie anders weer geen kampioenschap.
Welke subsidie, of bedoel je dat geld dat wordt gebruikt om een nieuw stadion voor Feyenoord te bouwen, dat is natuurlijk een beetje opmerkelijk.
pi_123280309
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 15:31 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Oh jou moest ik hebben. Wil jij voor altijd je bek houden over Janmaat en gewoon ja knikken als ik iets over voetbal zeg. Dank u. _O-
Op basis van een wedstrijd?

_O-

Manolev naar Fulham _O-
pi_123280325
quote:

[..]

Wat doe je stoer? Eerst haten op de actie van Lens en nu doe je het zelf. :')
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_123280351
quote:

[..]

Deed Janmaat mee eigenlijk?
pi_123280355
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 15:31 schreef Oldie57 het volgende:

HaHaHaHaHaHa ... ;)

Anders kloppen we wel aan voor een nieuw stadion.
pi_123280404
quote:
3s.gif Op zondag 24 februari 2013 15:32 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Wat doe je stoer? Eerst haten op de actie van Lens en nu doe je het zelf. :')
Ik trek Doublepain aan z'n virtuele shirtje idd. :D
  zondag 24 februari 2013 @ 15:35:50 #164
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_123280491
Als er nu geen Schorsing komt voor PSV dan vind ik dat de FIFA en de EUFA de KNVB op het moetje moet gaan groepen ...

Want alles wordt er aan gedaan om het geweld te doen afnemen en zware straffen die volgen
Zie ook de zaak buitenboys ..

EN als dan hier in de Prof sport gewoon mee afgedaan wordt met 1 a 2 wedstrijden schorsing is het gewoon bullshit wat de KNVB doet.

Respect roepen ze allemaal behalve als het hun niet uit komt , nu vind ik maar 1 straf voor PSV dat is uit de competitie halen en laten zien aan andere dat dit niet kan.
Dit is niet uit een opwelling gebeurd dit is puur uit woede (opgekropte woede) en met voorbedachte raden gebeurd , want hij stond hem al op te wachten.
Dus deze actie is dus gewoon bewust uitgevoerd en geen discussie mogelijk.
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
pi_123280547
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 15:35 schreef RAVW het volgende:
Als er nu geen Schorsing komt voor PSV dan vind ik dat de FIFA en de EUFA de KNVB op het moetje moet gaan groepen ...

Want alles wordt er aan gedaan om het geweld te doen afnemen en zware straffen die volgen

EN als dan hier in de Prof sport gewoon mee afgedaan wordt met 1 a 2 wedstrijden schorsing is het gewoon bullshit wat de KNVB doet.

Respect roepen ze allemaal behalve als het hun niet uit komt , nu vind ik maar 1 straf voor PSV dat is uit de competitie halen en laten zien aan andere dat dit niet kan.
Dit is niet uit een opwelling gebeurd dit is puur uit woede (opgekropte woede) en met voorbedachte raden gebeurd , want hij stond hem al op te wachten.
Hij pakte hem even ja maar het was Feyenoord dat als een stel imbecielen er op ging reageren. Feyenoord dient dus uit de competitie te worden gehaald, niet PSV, dat is wel duidelijk.
pi_123280550
quote:

Luister eens naar je god vHanegem en die roept dat de KNVB nu niet met respect moet aankomen zetten.
pi_123280566
Lens doet bijna niks....die josti's van feijenoord draaien helemaal door
  zondag 24 februari 2013 @ 15:37:58 #168
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_123280595
quote:

_O-
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_123280600
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 15:37 schreef Tallie1982 het volgende:
Lens doet bijna niks....die josti's van feijenoord draaien helemaal door
Lens moet hiervoor 3 jaar cel krijgen, maar ben helaas geen rechter.
pi_123280610
En, heb ik nog wat gemist? :')
pi_123280626
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 15:38 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Lens moet hiervoor 3 jaar cel krijgen, maar ben helaas geen rechter.
Dude...waar baseer je dat op
  zondag 24 februari 2013 @ 15:38:43 #172
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_123280630
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 15:38 schreef Miertje88 het volgende:
En, heb ik nog wat gemist? :')
Fittie tussen Lens en Mathijsen tog.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  zondag 24 februari 2013 @ 15:38:53 #173
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_123280641
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 15:36 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Haha, ga ergens anders trollen debieltje _O- _O- _O- _O- _O- _O-
waarom trollen kom eens met goede argumenten
kijk eens wat meer nieuws en kijk het niet met de ogen alleen van uit psv kant ..

en ik vind dat de mod nu ook mogen ingrijpen want ik wil me niet zo laten noemen door iemand die mij zeker niet kent
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
pi_123280646
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 15:38 schreef Tallie1982 het volgende:

[..]

Dude...waar baseer je dat op
Geen idee, maar om hem meteen bij zijn shirt te pakken :') _!
pi_123280648
Volgende week 8-0 aub!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')