Toch geschorst voor VVV en wie weet langer.quote:Op zondag 24 februari 2013 15:30 schreef Doublepain het volgende:
Dat er nog mensen zijn die voor Lens opkomen, roep al maanden dat hij moet opflikkeren met zijn gekut. Hij kan er niks van en verneukt alles.
Oh jou moest ik hebben. Wil jij voor altijd je bek houden over Janmaat en gewoon ja knikken als ik iets over voetbal zeg. Dank u.quote:Op zondag 24 februari 2013 15:30 schreef Doublepain het volgende:
Dat er nog mensen zijn die voor Lens opkomen, roep al maanden dat hij moet opflikkeren met zijn gekut. Hij kan er niks van en verneukt alles.
Ik hoop voor het hele seizoen.quote:Op zondag 24 februari 2013 15:31 schreef DeParo het volgende:
[..]
Toch geschorst voor VVV en wie weet langer.
Welke subsidie, of bedoel je dat geld dat wordt gebruikt om een nieuw stadion voor Feyenoord te bouwen, dat is natuurlijk een beetje opmerkelijk.quote:Op zondag 24 februari 2013 15:31 schreef Oldie57 het volgende:
Ik heb maar 1 woord te zeggen tegen de geachte PSV-supporters:
HaHaHaHaHaHa ...![]()
Volgend jaar maar weer bij de gemeente Eindhoven aankloppen voor wat subsidie anders weer geen kampioenschap.
Op basis van een wedstrijd?quote:Op zondag 24 februari 2013 15:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh jou moest ik hebben. Wil jij voor altijd je bek houden over Janmaat en gewoon ja knikken als ik iets over voetbal zeg. Dank u.
Wat doe je stoer? Eerst haten op de actie van Lens en nu doe je het zelf.quote:Op zondag 24 februari 2013 15:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh jou moest ik hebben. Wil jij voor altijd je bek houden over Janmaat en gewoon ja knikken als ik iets over voetbal zeg. Dank u.
Deed Janmaat mee eigenlijk?quote:Op zondag 24 februari 2013 15:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Anders kloppen we wel aan voor een nieuw stadion.quote:Op zondag 24 februari 2013 15:31 schreef Oldie57 het volgende:
Ik heb maar 1 woord te zeggen tegen de geachte PSV-supporters:
HaHaHaHaHaHa ...![]()
Volgend jaar maar weer bij de gemeente Eindhoven aankloppen voor wat subsidie anders weer geen kampioenschap.
Ik trek Doublepain aan z'n virtuele shirtje idd.quote:Op zondag 24 februari 2013 15:32 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat doe je stoer? Eerst haten op de actie van Lens en nu doe je het zelf.
Hij pakte hem even ja maar het was Feyenoord dat als een stel imbecielen er op ging reageren. Feyenoord dient dus uit de competitie te worden gehaald, niet PSV, dat is wel duidelijk.quote:Op zondag 24 februari 2013 15:35 schreef RAVW het volgende:
Als er nu geen Schorsing komt voor PSV dan vind ik dat de FIFA en de EUFA de KNVB op het moetje moet gaan groepen ...
Want alles wordt er aan gedaan om het geweld te doen afnemen en zware straffen die volgen
Zie ook de zaak buitenboys ..
EN als dan hier in de Prof sport gewoon mee afgedaan wordt met 1 a 2 wedstrijden schorsing is het gewoon bullshit wat de KNVB doet.
Respect roepen ze allemaal behalve als het hun niet uit komt , nu vind ik maar 1 straf voor PSV dat is uit de competitie halen en laten zien aan andere dat dit niet kan.
Dit is niet uit een opwelling gebeurd dit is puur uit woede (opgekropte woede) en met voorbedachte raden gebeurd , want hij stond hem al op te wachten.
Dus deze actie is dus gewoon bewust uitgevoerd en geen discussie mogelijk.
Luister eens naar je god vHanegem en die roept dat de KNVB nu niet met respect moet aankomen zetten.quote:Op zondag 24 februari 2013 15:35 schreef RAVW het volgende:
Als er nu geen Schorsing komt voor PSV dan vind ik dat de FIFA en de EUFA de KNVB op het moetje moet gaan groepen ...
Want alles wordt er aan gedaan om het geweld te doen afnemen en zware straffen die volgen
EN als dan hier in de Prof sport gewoon mee afgedaan wordt met 1 a 2 wedstrijden schorsing is het gewoon bullshit wat de KNVB doet.
Respect roepen ze allemaal behalve als het hun niet uit komt , nu vind ik maar 1 straf voor PSV dat is uit de competitie halen en laten zien aan andere dat dit niet kan.
Dit is niet uit een opwelling gebeurd dit is puur uit woede (opgekropte woede) en met voorbedachte raden gebeurd , want hij stond hem al op te wachten.
quote:Op zondag 24 februari 2013 15:35 schreef RAVW het volgende:
Lens moet hiervoor 3 jaar cel krijgen, maar ben helaas geen rechter.quote:Op zondag 24 februari 2013 15:37 schreef Tallie1982 het volgende:
Lens doet bijna niks....die josti's van feijenoord draaien helemaal door
Dude...waar baseer je dat opquote:Op zondag 24 februari 2013 15:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Lens moet hiervoor 3 jaar cel krijgen, maar ben helaas geen rechter.
waarom trollen kom eens met goede argumentenquote:Op zondag 24 februari 2013 15:36 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Haha, ga ergens anders trollen debieltje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |