Hij is een half bloedje. We gaan voor vol neger of voor niemand.quote:
Niks mis mee om zo nu en dan met feiten geconfronteerd te wordenquote:Op zondag 24 februari 2013 15:05 schreef GotenSSJ het volgende:
Ah, subsidie discussie. Die hebben we nog nooit gevoerd, goed dat dit nu eindelijk eens gedaan wordt.
Precies laten we het eens gaan hebben over wie die nieuwe Kuip gaat bouwen en wat dat Feyenoord aan huur en leningen gaat kosten verder.quote:Op zondag 24 februari 2013 15:08 schreef eight het volgende:
[..]
Niks mis mee om zo nu en dan met feiten geconfronteerd te worden
beelden en getuigen.quote:
Dan zal Mathijsen wel een opmerking over negers hebben gemaakt vermoedelijk.quote:Op zondag 24 februari 2013 15:10 schreef macca728 het volgende:
[..]
beelden en getuigen.
Lens stond te wachten met Engelaar en Marcelo. Advocaat probeerde ze nog mee te trekken in de kleedkamer.
Er is vast iets gezegd door Mathijsen, anders wachten er niet 3 man op je. Maar goed, frustraties all over the place natuurlijk.quote:Op zondag 24 februari 2013 15:10 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dan zal Mathijsen wel een opmerking over negers hebben gemaakt vermoedelijk.
Drie zwarte mannen haha.quote:Op zondag 24 februari 2013 15:11 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Er is vast iets gezegd door Mathijsen, anders wachten er niet 3 man op je. Maar goed, frustraties all over the place natuurlijk.
Kan me niet zo goed voorstellen dat het zoiets is, aangezien 50% van Feyenoord dan ook klapjes uit gaat delen.quote:
Lens moet dat niet doen idd maar die andere die hem bij zijn nek pakt gaat te ver.quote:Op zondag 24 februari 2013 15:12 schreef mrstylo het volgende:
http://nos.nl/video/47773(...)aags-in-de-kuip.html
Dat tuig ook nog verdedigenquote:Op zondag 24 februari 2013 15:11 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Er is vast iets gezegd door Mathijsen, anders wachten er niet 3 man op je. Maar goed, frustraties all over the place natuurlijk.
Tsja in het filmpje zie ik ook wel meer spelers dan alleen Marcelo en Engelaar naast Lens maar goed.quote:Op zondag 24 februari 2013 15:12 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Kan me niet zo goed voorstellen dat het zoiets is, aangezien 50% van Feyenoord dan ook klapjes uit gaat delen.
Graag !!!quote:Op zondag 24 februari 2013 15:14 schreef GotenSSJ het volgende:
Wtf, geef die Immers en Verhoek ook maar een schorsing dan, als ik dit filmpje zo zie. Wat een tokkies
Waar zie je mij nou weer zeggen dat Lens niet geschorst moet worden voor zoiets? Als je dit topic (en andere topics op fok) wat zou volgen zou je weten dat ik in 99% van de tijd degene ben die tegen fysieke vergelding is.quote:Op zondag 24 februari 2013 15:13 schreef eight het volgende:
[..]
Dat tuig ook nog verdedigenJe kunt toch wat terugzeggen ipv fysiek te worden?
Die zag ik aankomen inderdaadquote:
Wie is dat dan rond 13/14 seconden in het midden? Dacht dat dat Verhoek was..quote:Op zondag 24 februari 2013 15:15 schreef DeParo het volgende:
Verhoek valt wel mee maar die Immers draait helemaal door![]()
.
Lens spoort gewoon niet.quote:Op zondag 24 februari 2013 15:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Lens moet dat niet doen idd maar die andere die hem bij zijn nek pakt gaat te ver.
quote:Op zondag 24 februari 2013 15:19 schreef Geo4kant het volgende:
Lens
Maar het escaleert daarna veel erger omdat die feyenoorders lomp doen. Iemand pakt Lens ook bij zijn keel. Zal wel een schorsing worden voor Lens (en Lens alleen)
Verhoek houdt Lens wel tegen althans duwt hem beetje weg maar dat is niet zo erg, je moet letten op Immers op de achtergrond, helemaal rood aangelopen moet in de klem worden gehoudenquote:Op zondag 24 februari 2013 15:17 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Wie is dat dan rond 13/14 seconden in het midden? Dacht dat dat Verhoek was..
Ik vind het van beide een debiele reactie. Maar goed, er zal uiteindelijk wel weer niets mee gedaan worden, of Lens krijgt schorsing vanwege het aanstichten. Wat mij betreft stellen ze een voorbeeld en schorsen ze dit soort idioten.quote:Op zondag 24 februari 2013 15:20 schreef DeParo het volgende:
[..]
Verhoek houdt Lens wel tegen althans duwt hem beetje weg maar dat is niet zo erg, je moet letten op Immers op de achtergrond, helemaal rood aangelopen moet in de klem worden gehouden![]()
. Marcelo draait ook even in een elleboogklem door het beeld
![]()
. Dit is dan toch weer grappig ach. Volgende keer moeten we weer winnen.
joh, ik ga toch geen scorecard bijhouden over welke users tegen vergelding zijnquote:Op zondag 24 februari 2013 15:15 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Waar zie je mij nou weer zeggen dat Lens niet geschorst moet worden voor zoiets? Als je dit topic (en andere topics op fok) wat zou volgen zou je weten dat ik in 99% van de tijd degene ben die tegen fysieke vergelding is.
Snap ik, maar ik snap nog steeds niet hoe je erbij komt dat ik Lens aan het verdedigen was omdat ik ook naar andere wijs in deze situatie.quote:Op zondag 24 februari 2013 15:25 schreef eight het volgende:
[..]
joh, ik ga toch geen scorecard bijhouden over welke users tegen vergelding zijn
Ah weinig gebeurd Feyenoord meteen met 10 man op Lens beetje treurig dit als Lens had willen vechten had hij hem wel tik in het gezicht gegeven.quote:Op zondag 24 februari 2013 15:24 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik vind het van beide een debiele reactie. Maar goed, er zal uiteindelijk wel weer niets mee gedaan worden, of Lens krijgt schorsing vanwege het aanstichten. Wat mij betreft stellen ze een voorbeeld en schorsen ze dit soort idioten.
quote:Op zondag 24 februari 2013 15:25 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ah weinig gebeurd Feyenoord meteen met 10 man op Lens beetje treurig dit als Lens had willen vechten had hij hem wel tik in het gezicht gegeven.
Het is fout om iemand op te wachten en zo bij z'n shirt te pakken. Je kan hem ook even aantikken en gewoon rustig zeggen: Ik wil even met je praten.quote:Op zondag 24 februari 2013 15:25 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ah weinig gebeurd Feyenoord meteen met 10 man op Lens beetje treurig dit als Lens had willen vechten had hij hem wel tik in het gezicht gegeven.
Wij hebben meer negers in ons team, dus kwam wel goed.quote:Op zondag 24 februari 2013 15:25 schreef eight het volgende:
[..]
joh, ik ga toch geen scorecard bijhouden over welke users tegen vergelding zijn
Wij hebben Mertensquote:Op zondag 24 februari 2013 15:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wij hebben meer negers in ons team, dus kwam wel goed.
Willems.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |