quote:Op zondag 24 februari 2013 14:52 schreef Rickazio het volgende:
c'mon PSV, fuck FeyJax, anti randstad
Parel weer.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:52 schreef Rickazio het volgende:
Ik word moe van hem (Advocaat).twitter:RikElfrink twitterde op zondag 24-02-2013 om 14:54:10Advocaat fileert opnieuw de verdediging die te makkelijk goals weggeeft bij PSV. reageer retweet
JWZ.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:52 schreef Rickazio het volgende:
Het had een pareltje van McClaren kunnen zijn.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:55 schreef nomnom het volgende:
Advocaat: "Je wordt er niet beter op als je vier spelers mist..."
quote:Op zondag 24 februari 2013 14:55 schreef mrstylo het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op zondag 24-02-2013 om 14:54:10Advocaat fileert opnieuw de verdediging die te makkelijk goals weggeeft bij PSV. reageer retweet
Ze betalen 2,4 miljoen euro per jaar erfpacht voor het gebruik van (de grond onder) het stadion en De Herdgang.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:55 schreef DeParo het volgende:
[..]
Het was een transactie, dus leg eens uit op welke manier, zeer benieuwd op welke termijn jij doelt.
jaja, zullen we iedereen wegdoen. Ik geef het door.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:55 schreef Geo4kant het volgende:
Bezem er door heen na het seizoen.
Brands weg, wijnaldum, lens, mertens, marcelo, ZANKA, narsingh, bouma, van bommel.
Allemaal weg.
Als hij Engelaar er niet in had gedaan was dit niet gebeurd vermoedelijk, maar goed, inschattingsfout Advocaat heeft wat mij betreft nog genoeg krediet bij PSV eigenlijk.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:55 schreef mrstylo het volgende:
Ik word moe van hem (Advocaat).twitter:RikElfrink twitterde op zondag 24-02-2013 om 14:54:10Advocaat fileert opnieuw de verdediging die te makkelijk goals weggeeft bij PSV. reageer retweet
quote:Op zondag 24 februari 2013 14:55 schreef Geo4kant het volgende:
Brands weg, wijnaldum, lens, mertens, marcelo, ZANKA, narsingh, bouma, van bommel.
Allemaal weg.
Heb je wel weer gemeentegeld nodig.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:55 schreef Geo4kant het volgende:
Allemaal weg.
Toivonen wordt overschat.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
Bijna Toivonen terugHadden we volgende week wel kunnen gebruiken.
Eens.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:57 schreef mrstylo het volgende:
Scheids was wel goed vandaag (moet ook gezegd worden vind ik).
Voor de grond, stadion is nog steeds PSV in gebruik, daarnaast heeft PSV diezelfde grond voor 48 miljoen euro verkocht, terwijl deze grond ongeveer de helft waard is dus welke termijn doel je op nog steeds, je zit maar wat te roepen, wat denk je dat Ajax betaalt of wat denk je dat Feyenoord dadelijk gaat betalen.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:56 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ze betalen 2,4 miljoen euro per jaar erfpacht voor het gebruik van het stadion en De Herdgang.
Leerdam is nog gratis af te halen, mokotjo voor miljoentje of 5.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:55 schreef Geo4kant het volgende:
Allemaal weg.
Dreiging voor eigen doel.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:58 schreef nomnom het volgende:
Advocaat "wilde meer dreiging creëren door inbrengen Engelaar."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |